Miltä tuntuu olla ihastunut mies?
Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.
Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa.
[/quote]
Ihastuminen tekee miehestä ja naisesta enemmän toistensa kaltaisia. Luin jostain että miehellä testosteronitaso laskee ja naisella nousee.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"] Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.
Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.
[/quote] Aivan hirveältä, varsinkin kun ihastuksen kohde ei ole ihastunut takaisin. Kohde pyörii mielessä jatkuvasti, mietin mitä kaikkea kivoja juttuja tekisimme yhdessä ja kuinka onnellisia olisimme. Mihinkään on vaikea keskittyä pitkäksi aikaa, koska ihastus tulee jatkuvasti mieleen. Tämä on täyttä tuskaa. M27 [/quote] Oletko varma ettei kohde vastaa tunteisiin?
[/quote]
Kyllä. Kohde on vasta eronnut monen vuoden suhteesta. Tapailtiin muutama kerta kunnes hän laittoi välit poikki ja sanio, ettei pysty tähän.
M27
[/quote]
No parempi sulle ettet joudu laastariksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:04"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"] Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
[/quote] Aivan hirveältä, varsinkin kun ihastuksen kohde ei ole ihastunut takaisin. Kohde pyörii mielessä jatkuvasti, mietin mitä kaikkea kivoja juttuja tekisimme yhdessä ja kuinka onnellisia olisimme. Mihinkään on vaikea keskittyä pitkäksi aikaa, koska ihastus tulee jatkuvasti mieleen. Tämä on täyttä tuskaa. M27 [/quote] Oletko varma ettei kohde vastaa tunteisiin? [/quote] Kyllä. Kohde on vasta eronnut monen vuoden suhteesta. Tapailtiin muutama kerta kunnes hän laittoi välit poikki ja sanio, ettei pysty tähän. M27 [/quote] No parempi sulle ettet joudu laastariksi.
[/quote]
Jep, samaa mieltä.
M27
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa.
[/quote]
Ihastuminen tekee miehestä ja naisesta enemmän toistensa kaltaisia. Luin jostain että miehellä testosteronitaso laskee ja naisella nousee.
[/quote]
Kyllä! Olispa ihanaa rakastua.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa. [/quote] Ei se nyt noin ole. Minusta oli tosi söpöä, kun käytiin ekoilla treffeillä miehen kanssa, ja se oli aivan hermona ja epävarma. Siitä huomasin että se oli tosissaan, eikä vaan leikkinyt mun tunteilla. Inhoan yli-itsevarmoja pelimiehiä. Pieni ujostelu ja takeltelu vetoaa, kunhan saa suunsa kuitenkin auki ja hymyilee.
[/quote]
Nii joo, jos nainenkin on jo kiinnostunut. Sitten taas jos naisen kiinnostus on vain lievää ja mies on ihan lääpällään, siinä ei olekaan enää mitään söpöä. Tätä on poikien kanssa pohdittu, että mitä itsevarmempi olet ja mitä kauemmin kestää ihastua ja "menettää kontrolli", sitä paremmin pärjäät naisen kanssa. Kun menet änkyttämään naiselle sellaisessa mielentilassa, että "teen ihan mitä sä vaan haluat", niin ihan homma kusee joka kerta.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa. [/quote] Ei se nyt noin ole. Minusta oli tosi söpöä, kun käytiin ekoilla treffeillä miehen kanssa, ja se oli aivan hermona ja epävarma. Siitä huomasin että se oli tosissaan, eikä vaan leikkinyt mun tunteilla. Inhoan yli-itsevarmoja pelimiehiä. Pieni ujostelu ja takeltelu vetoaa, kunhan saa suunsa kuitenkin auki ja hymyilee.
[/quote]
Nii joo, jos nainenkin on jo kiinnostunut. Sitten taas jos naisen kiinnostus on vain lievää ja mies on ihan lääpällään, siinä ei olekaan enää mitään söpöä. Tätä on poikien kanssa pohdittu, että mitä itsevarmempi olet ja mitä kauemmin kestää ihastua ja "menettää kontrolli", sitä paremmin pärjäät naisen kanssa. Kun menet änkyttämään naiselle sellaisessa mielentilassa, että "teen ihan mitä sä vaan haluat", niin ihan homma kusee joka kerta.
[/quote]
Äläpäs yleistä. Riippuu ihan naisesta. Minulla on ainakin niin, että jos mies ei osoita kiinnostusta selvästi tai leikkii vaikeaa, niin menetän mielenkiinnon. En ala ketään jahtaamaan.
Tää oli ihana vastaus. (Oletko muuten ihan hetero vai homo?)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"]
Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
[/quote]
Aivan hirveältä, varsinkin kun ihastuksen kohde ei ole ihastunut takaisin.
Kohde pyörii mielessä jatkuvasti, mietin mitä kaikkea kivoja juttuja tekisimme yhdessä ja kuinka onnellisia olisimme. Mihinkään on vaikea keskittyä pitkäksi aikaa, koska ihastus tulee jatkuvasti mieleen. Tämä on täyttä tuskaa.
M27
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa. [/quote] Ei se nyt noin ole. Minusta oli tosi söpöä, kun käytiin ekoilla treffeillä miehen kanssa, ja se oli aivan hermona ja epävarma. Siitä huomasin että se oli tosissaan, eikä vaan leikkinyt mun tunteilla. Inhoan yli-itsevarmoja pelimiehiä. Pieni ujostelu ja takeltelu vetoaa, kunhan saa suunsa kuitenkin auki ja hymyilee. [/quote] Nii joo, jos nainenkin on jo kiinnostunut. Sitten taas jos naisen kiinnostus on vain lievää ja mies on ihan lääpällään, siinä ei olekaan enää mitään söpöä. Tätä on poikien kanssa pohdittu, että mitä itsevarmempi olet ja mitä kauemmin kestää ihastua ja "menettää kontrolli", sitä paremmin pärjäät naisen kanssa. Kun menet änkyttämään naiselle sellaisessa mielentilassa, että "teen ihan mitä sä vaan haluat", niin ihan homma kusee joka kerta. [/quote] Äläpäs yleistä. Riippuu ihan naisesta. Minulla on ainakin niin, että jos mies ei osoita kiinnostusta selvästi tai leikkii vaikeaa, niin menetän mielenkiinnon. En ala ketään jahtaamaan.
[/quote]
Kyl se tuntuu olevan, että kun mies käyttäytyy heikosti, epämiehekkäästi, niin naiset kaikkoaa ja ihastuksen kohteet pitää sua lähinnä säälittävänä. Eri asia sitten jos nainen on jo itekin ihan lääpällään mieheen. Toki on mahdollista että mies osoittaa liian vähän kiinnostusta naista kohtaan, mutta tämä on paljon harvinaisempi tilanne kuin toistepäin.
Ihastuminen on paska keissi miehelle, koska sun pitäis näyttää jotenkin vahvalta ja miehiseltä naisen edessä, että nainen näkee sut luotettavana ja turvallisena. Tää ei onnistu jos mies on paljon ihastuneempi naiseen kuin nainen mieheen. Yleensä homma menee väärinpäin, koska naiset on paljon hitaampia ja nirsompia ihastumaan kuin miehet. Olisihan se hienoa että ihastuminen ja sen näkyminen jotenkin parantaisi miehen mahdollisuuksia naisten kanssa, mutta homma on ihan päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa. [/quote] Ei se nyt noin ole. Minusta oli tosi söpöä, kun käytiin ekoilla treffeillä miehen kanssa, ja se oli aivan hermona ja epävarma. Siitä huomasin että se oli tosissaan, eikä vaan leikkinyt mun tunteilla. Inhoan yli-itsevarmoja pelimiehiä. Pieni ujostelu ja takeltelu vetoaa, kunhan saa suunsa kuitenkin auki ja hymyilee. [/quote] Nii joo, jos nainenkin on jo kiinnostunut. Sitten taas jos naisen kiinnostus on vain lievää ja mies on ihan lääpällään, siinä ei olekaan enää mitään söpöä. Tätä on poikien kanssa pohdittu, että mitä itsevarmempi olet ja mitä kauemmin kestää ihastua ja "menettää kontrolli", sitä paremmin pärjäät naisen kanssa. Kun menet änkyttämään naiselle sellaisessa mielentilassa, että "teen ihan mitä sä vaan haluat", niin ihan homma kusee joka kerta. [/quote] Äläpäs yleistä. Riippuu ihan naisesta. Minulla on ainakin niin, että jos mies ei osoita kiinnostusta selvästi tai leikkii vaikeaa, niin menetän mielenkiinnon. En ala ketään jahtaamaan.
[/quote]
Kyl se tuntuu olevan, että kun mies käyttäytyy heikosti, epämiehekkäästi, niin naiset kaikkoaa ja ihastuksen kohteet pitää sua lähinnä säälittävänä. Eri asia sitten jos nainen on jo itekin ihan lääpällään mieheen. Toki on mahdollista että mies osoittaa liian vähän kiinnostusta naista kohtaan, mutta tämä on paljon harvinaisempi tilanne kuin toistepäin.
Ihastuminen on paska keissi miehelle, koska sun pitäis näyttää jotenkin vahvalta ja miehiseltä naisen edessä, että nainen näkee sut luotettavana ja turvallisena. Tää ei onnistu jos mies on paljon ihastuneempi naiseen kuin nainen mieheen. Yleensä homma menee väärinpäin, koska naiset on paljon hitaampia ja nirsompia ihastumaan kuin miehet. Olisihan se hienoa että ihastuminen ja sen näkyminen jotenkin parantaisi miehen mahdollisuuksia naisten kanssa, mutta homma on ihan päinvastoin.
[/quote]
Miksi luulet, että kaikki naiset haluaa perinteisen vahvan ja miehisen miehen? Meidän suhteessa mies on herkempi ja minä olen se vahvempi osapuoli, mutta mies on ihanan hellä ja hoivaava. Onkin ammatiltaan sh!
Mulla meni kauemmin ihastumiseen, mutta se oli just mieheni aitous ja selvä kiinnostus jotka sai mut rakastumaan.
Ehkä sä itse odotat naisen olevan just tietynlainen, ja niillä naisilla on sitten hyvin perinteiset käsitykset miehen ja naisen rooleista. Miehekkyyttäkin on kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:44"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä kannattais etsiä vähemmän pinnallista naisseuraa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa. [/quote] Ei se nyt noin ole. Minusta oli tosi söpöä, kun käytiin ekoilla treffeillä miehen kanssa, ja se oli aivan hermona ja epävarma. Siitä huomasin että se oli tosissaan, eikä vaan leikkinyt mun tunteilla. Inhoan yli-itsevarmoja pelimiehiä. Pieni ujostelu ja takeltelu vetoaa, kunhan saa suunsa kuitenkin auki ja hymyilee. [/quote] Nii joo, jos nainenkin on jo kiinnostunut. Sitten taas jos naisen kiinnostus on vain lievää ja mies on ihan lääpällään, siinä ei olekaan enää mitään söpöä. Tätä on poikien kanssa pohdittu, että mitä itsevarmempi olet ja mitä kauemmin kestää ihastua ja "menettää kontrolli", sitä paremmin pärjäät naisen kanssa. Kun menet änkyttämään naiselle sellaisessa mielentilassa, että "teen ihan mitä sä vaan haluat", niin ihan homma kusee joka kerta. [/quote] Äläpäs yleistä. Riippuu ihan naisesta. Minulla on ainakin niin, että jos mies ei osoita kiinnostusta selvästi tai leikkii vaikeaa, niin menetän mielenkiinnon. En ala ketään jahtaamaan. [/quote] Kyl se tuntuu olevan, että kun mies käyttäytyy heikosti, epämiehekkäästi, niin naiset kaikkoaa ja ihastuksen kohteet pitää sua lähinnä säälittävänä. Eri asia sitten jos nainen on jo itekin ihan lääpällään mieheen. Toki on mahdollista että mies osoittaa liian vähän kiinnostusta naista kohtaan, mutta tämä on paljon harvinaisempi tilanne kuin toistepäin. Ihastuminen on paska keissi miehelle, koska sun pitäis näyttää jotenkin vahvalta ja miehiseltä naisen edessä, että nainen näkee sut luotettavana ja turvallisena. Tää ei onnistu jos mies on paljon ihastuneempi naiseen kuin nainen mieheen. Yleensä homma menee väärinpäin, koska naiset on paljon hitaampia ja nirsompia ihastumaan kuin miehet. Olisihan se hienoa että ihastuminen ja sen näkyminen jotenkin parantaisi miehen mahdollisuuksia naisten kanssa, mutta homma on ihan päinvastoin. [/quote] Miksi luulet, että kaikki naiset haluaa perinteisen vahvan ja miehisen miehen? Meidän suhteessa mies on herkempi ja minä olen se vahvempi osapuoli, mutta mies on ihanan hellä ja hoivaava. Onkin ammatiltaan sh! Mulla meni kauemmin ihastumiseen, mutta se oli just mieheni aitous ja selvä kiinnostus jotka sai mut rakastumaan. Ehkä sä itse odotat naisen olevan just tietynlainen, ja niillä naisilla on sitten hyvin perinteiset käsitykset miehen ja naisen rooleista. Miehekkyyttäkin on kaikenlaista.
[/quote]
Suurin osa naisista kyllä haluaa että mies on itsevarma ja miehekäs. Aina on toki poikkeuksia, mutta vähän helpompaa elämä jos ei tarvitse niitä poikkeuksia metsästää kuin neulaa heinäsuovasta. Perusmiehelle muutenkin ihan riittävän vaikea löytää naista joka olisi kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:44"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:23"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:20"]Ihastuminen on miehelle vähän paska homma. Se saa nimittäin miehen usein roikkumaan, mielistelemään ja muutenkin käyttäytymään niin epävarmasti, että mitään positiivista reaktiota naisen suunnalta on turha odottaa. [/quote] Ei se nyt noin ole. Minusta oli tosi söpöä, kun käytiin ekoilla treffeillä miehen kanssa, ja se oli aivan hermona ja epävarma. Siitä huomasin että se oli tosissaan, eikä vaan leikkinyt mun tunteilla. Inhoan yli-itsevarmoja pelimiehiä. Pieni ujostelu ja takeltelu vetoaa, kunhan saa suunsa kuitenkin auki ja hymyilee. [/quote] Nii joo, jos nainenkin on jo kiinnostunut. Sitten taas jos naisen kiinnostus on vain lievää ja mies on ihan lääpällään, siinä ei olekaan enää mitään söpöä. Tätä on poikien kanssa pohdittu, että mitä itsevarmempi olet ja mitä kauemmin kestää ihastua ja "menettää kontrolli", sitä paremmin pärjäät naisen kanssa. Kun menet änkyttämään naiselle sellaisessa mielentilassa, että "teen ihan mitä sä vaan haluat", niin ihan homma kusee joka kerta. [/quote] Äläpäs yleistä. Riippuu ihan naisesta. Minulla on ainakin niin, että jos mies ei osoita kiinnostusta selvästi tai leikkii vaikeaa, niin menetän mielenkiinnon. En ala ketään jahtaamaan. [/quote] Kyl se tuntuu olevan, että kun mies käyttäytyy heikosti, epämiehekkäästi, niin naiset kaikkoaa ja ihastuksen kohteet pitää sua lähinnä säälittävänä. Eri asia sitten jos nainen on jo itekin ihan lääpällään mieheen. Toki on mahdollista että mies osoittaa liian vähän kiinnostusta naista kohtaan, mutta tämä on paljon harvinaisempi tilanne kuin toistepäin. Ihastuminen on paska keissi miehelle, koska sun pitäis näyttää jotenkin vahvalta ja miehiseltä naisen edessä, että nainen näkee sut luotettavana ja turvallisena. Tää ei onnistu jos mies on paljon ihastuneempi naiseen kuin nainen mieheen. Yleensä homma menee väärinpäin, koska naiset on paljon hitaampia ja nirsompia ihastumaan kuin miehet. Olisihan se hienoa että ihastuminen ja sen näkyminen jotenkin parantaisi miehen mahdollisuuksia naisten kanssa, mutta homma on ihan päinvastoin. [/quote] Ehkä kannattais etsiä vähemmän pinnallista naisseuraa.
[/quote]
Eipä toi mun nykynen tyttöystäväkään ole tippaakaan pinnallinen, mutta on kyllä myöntänyt ettei olisi huolinut mua joskus nuorempana, kun olin vielä ujo ja hiljainen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 22:44"]
Tää oli ihana vastaus. (Oletko muuten ihan hetero vai homo?)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"]
[/quote]
Aivan hirveältä, varsinkin kun ihastuksen kohde ei ole ihastunut takaisin.
Kohde pyörii mielessä jatkuvasti, mietin mitä kaikkea kivoja juttuja tekisimme yhdessä ja kuinka onnellisia olisimme. Mihinkään on vaikea keskittyä pitkäksi aikaa, koska ihastus tulee jatkuvasti mieleen. Tämä on täyttä tuskaa.
M27
[/quote]
[/quote]
Hetero.
M27
Minulle on parikin miestä itkenyt menetetyn naisen perään, vuosia eron jälkeen. Että se oli heidän suuri rakkautensa. Molemmat ihan vetävän näköisiä miehiä, ja vientiä heillä on riittänyt. Mutta sydän on jonkun kanssa särkynyt. En usko, että ko. miehet ovat tunteneet pelkkää himoa ja panetusta kyseisiä naisia kohtaan. Pikemminkin lääkitsivät sydänsurujaan jälkikäteen pelkkään himoon perustuvilla laastarisuhteilla.
Mun eksä joskus selitti että ihan samanlaisia ne "oireet" on vaikka olisi mies, näin omassa äijäporukassaan. Turha alkaa erittelemään miesten ja naisten keskean. Miesten keskuudessa ehkä halutaan keskimääräistä useammiin esittää että ei olla ihan heti heikkoina. Ja miehet miettii useammin että "olenko mä nyt oikeesti edes kiinnostava". Runkkaamisesta ei selittänyt, mutta miehilla se stondiksen saaminen ihastuksen seurassa hermostuttaa, ihan kun sen muun olemisen ylläpitäminen ei olisi haastavaa :D Kuulemma miehet miettii paljon valmiiksi "suunnitelmia" tapaamisille, jotain valmiita repliikkejä ja varasuunnitelmia jos alussa hermostuttaa ihan liikaa ja voi tulla hiljaisia hetkiä. Tuli sellainen kuva että miehet ajattelee olevansa jotenkin vastuussa siitä tuleeko ihastuksesta mitään sen kummempaa, pitää johtaa tilannetta ja tehdä aloite.
Sama mies piti käsiä treffeillä tosi usein piilossa kun tärisivät, myöhemmin sanoi että "jännitti niin pirusti jos jotain menee pieleen mutta samalla tuntui tosi hyvältä vain olla siinä". Ja oli oikeasti tosi lujamielinen jätkä, jalat kesti mutta tais olla liian hermostunut :D
Nuo eräät eivät erota himoa ja ihastumista..
Seisoo aina kun ajattelen Häntä, ja joskus muulloinkin.
M31
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:33"]
Ainakin minulle ihastuminen on lähinnä tahtoasia ja moraalinen juttu, eikä niinkään automaattinen reaktio. Mies päättää ihastua johonkin naiseen ja suggeroi itsensä tietynlaiseen tilaan tietoisesti. Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja kuin naiset, ja miesten on todella helppo kohdistaa sisäsyntyinen ihastuksensa melkein mihin naiseen vain. Naiset taas näkevät miehet lähtökohtaisesti arkisina leipäpusseina ja harmaina patsaina, ja sitten joskus joutuvat irrationaalisen tunnekuohun valtaan.
Tavallinen mies ei siis voi hallita naista kovin helposti, kun taas yksikään nainen ei voi ikinä täysin hallita yhtään miestä, vaikka naisilla onkin pintapuolisesti paljon enemmän valtaa paljon suurempaan osaan miehistä.
Siis toki mies kokee hyvää oloa ja onnea KUN nainen on vastaanottavainen, mutta mies pystyy myös tarkkailemaan itseään ulkoapäin ja ymmärtää omia ajatuksiaan ja valintojaan. Nainen ei ikinä 'vie jalkoja alta' vaan mies vie omat jalkansa alta koska se on hauskaa ja imartelee naista.
-Mies 28v-
[/quote]
Todella hyvö kirjoitus. Yksi parhaista tällä palstalla
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:27"] Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
[/quote] Aivan hirveältä, varsinkin kun ihastuksen kohde ei ole ihastunut takaisin. Kohde pyörii mielessä jatkuvasti, mietin mitä kaikkea kivoja juttuja tekisimme yhdessä ja kuinka onnellisia olisimme. Mihinkään on vaikea keskittyä pitkäksi aikaa, koska ihastus tulee jatkuvasti mieleen. Tämä on täyttä tuskaa. M27 [/quote] Oletko varma ettei kohde vastaa tunteisiin?
[/quote]
Kyllä. Kohde on vasta eronnut monen vuoden suhteesta. Tapailtiin muutama kerta kunnes hän laittoi välit poikki ja sanio, ettei pysty tähän.
M27