Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla ihastunut mies?

Vierailija
17.09.2013 |

Olen mietiskellyt toimiiko aivokemiat tässä(kään) suhteessa samalla tavalla miesten ja naisten välillä, eli usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne.
Kun taas ei olla samassa paikassa, ihastus pyörii mielessä usein, mietitään miltä tuntuisi suudella jne.

Tehkääpä hyvät rouvat siis kysely miestenne keskuudessa ja pyytäkää kuvailemaan miehistä ihastumista, kiitos :D.

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/157 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/157 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:17"]

Onneksi olkoon vain miehen vaimolle.

[/quote]

Onneksi olkoon vain sinulle. En vain ymmärrä miksi onnittelet miehen vaimoa. Koska jos tosiaan ymmärrät pelin hengen ja vallitsevat faktat, että miehet EIVÄT jätä vaimoa tuosta vaan tai sitten edessä on totaalinen helvetti kun valheet paljastuvat ja perheet hajoaa, ja että toisaalta sinun fantasiasi eivät satuta sinällään ketään kunhan ne pysyvät fantasian asteella, ei miehen vaimo kuulu tilanteeseen millään tavalla. Ei se haittaa, jos toista himoitsee, ei vaimo tiedä siitä. Kaiken a ja o on se, mitä tehdään ja millä asteella himot pidetään. Pitkän elämän ja parisuhteen aikana himoja tulee ja menee, se kuuluu elämään.

nim. kokemusta on eikä sotketa vaimoja tähän - eikä kiinnosta oman miehen himoitsijat. Riittää, kun kotona menee mukavasti ja saa oikeaa seksiä.

[/quote]

Kalikka kalahti?

Itse tulkitsin tuon niin, että kirjoittaja tosissaan onnittelee naista, joka on onnistunut noin himottavan miehen nappaamaan.

Muut?

Vierailija
25/157 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2013 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 23:17"]

Onneksi olkoon vain miehen vaimolle.

[/quote]

Onneksi olkoon vain sinulle. En vain ymmärrä miksi onnittelet miehen vaimoa. Koska jos tosiaan ymmärrät pelin hengen ja vallitsevat faktat, että miehet EIVÄT jätä vaimoa tuosta vaan tai sitten edessä on totaalinen helvetti kun valheet paljastuvat ja perheet hajoaa, ja että toisaalta sinun fantasiasi eivät satuta sinällään ketään kunhan ne pysyvät fantasian asteella, ei miehen vaimo kuulu tilanteeseen millään tavalla. Ei se haittaa, jos toista himoitsee, ei vaimo tiedä siitä. Kaiken a ja o on se, mitä tehdään ja millä asteella himot pidetään. Pitkän elämän ja parisuhteen aikana himoja tulee ja menee, se kuuluu elämään.

nim. kokemusta on eikä sotketa vaimoja tähän - eikä kiinnosta oman miehen himoitsijat. Riittää, kun kotona menee mukavasti ja saa oikeaa seksiä.

[/quote]

Kalikka kalahti?

Itse tulkitsin tuon niin, että kirjoittaja tosissaan onnittelee naista, joka on onnistunut noin himottavan miehen nappaamaan.

Muut?

[/quote]

Kuin myös.

Vierailija
26/157 |
21.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 03:04"]

Tuo Mies 28v on se sama läyhääjä joka ketjusta, joka vihaa naisia ja puhuu valtasuhteista. Ei sillä etteikö ihastumiseen voisi liittyä omaa tahtoa joillain ihmisillä, kunhan huomautan.

[/quote] Missä se sanoi vihaavansa naisia?

Vierailija
27/157 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/157 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 00:18"]

"usein naiset kuvailevat ihastumisen tunnetta esim. niin, että kohteen läsnäolo saa hermostumaan ja sydämen pamppailemaan, kädet tärisemään jne."

Siis aikuiset naiset?????? Eihyvänenaikasentään.

[/quote]

No ei, koska aikuiset naiset on jo niin loppuunkaltattuja rättejä, että ei tunnu mikään missään. Ihastumisen kyky katoaa samalla, kun alkuhuuma haihtuu 20-vuotiaana sen saman ukon kanssa, jonka kanssa ollaan naimisissa loput 70. 

Säälin kyllä niitä, jotka ei kykene enää tuntemaan ihastumisen tunnetta teini-iän jälkeen, koska se on oman kokemukseni mukaan jopa paljon kokonaisvaltaisempaa ja ravistelevampaa kypsemmällä iällä. Mutta ihmiset on erilaisia; jotkut ei ihastu koko elämänsä aikana kunnolla. Jotkut vaan on tunnekylmiä ja jotkut toiset täysin rationaalisia. Olen nähnyt kun mies on seonnut ihastuksesta ja sitäkään ei ole helppoa katsella jos ei itse voi vastata tunteeseen. Ja olen seonnut itse, aikuisena. 

N

Vierailija
29/157 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 20:52"]

Säälin kyllä niitä, jotka ei kykene enää tuntemaan ihastumisen tunnetta teini-iän jälkeen, koska se on oman kokemukseni mukaan jopa paljon kokonaisvaltaisempaa ja ravistelevampaa kypsemmällä iällä. -- Olen nähnyt kun mies on seonnut ihastuksesta ja sitäkään ei ole helppoa katsella jos ei itse voi vastata tunteeseen. Ja olen seonnut itse, aikuisena. 

[/quote]

Samaa mieltä, sääliksi käy jos on niin puutunut ja luutunut, ettei tunne ihastumisen huumaakaan enää ollenkaan.

Miten tuo mies käyttäytyi sinua kohtaan?

Vierailija
30/157 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 19:27"]

Ankeaa todella, jos miehiltä ei muka koskaan lähde "jalat alta".

ap

[/quote]Miehet "kaataa" naisia. Jos mieheltä "menee jalat alta", niin hommasta ei tule mitään ja nainen ajattelee että olipa nössö mies.

Vierailija
31/157 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
32/157 |
20.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
33/157 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 18:33"]

Ainakin minulle ihastuminen on lähinnä tahtoasia ja moraalinen juttu, eikä niinkään automaattinen reaktio. Mies päättää ihastua johonkin naiseen ja suggeroi itsensä tietynlaiseen tilaan tietoisesti. Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja kuin naiset, ja miesten on todella helppo kohdistaa sisäsyntyinen ihastuksensa melkein mihin naiseen vain. Naiset taas näkevät miehet lähtökohtaisesti arkisina leipäpusseina ja harmaina patsaina, ja sitten joskus joutuvat irrationaalisen tunnekuohun valtaan.

Tavallinen mies ei siis voi hallita naista kovin helposti, kun taas yksikään nainen ei voi ikinä täysin hallita yhtään miestä, vaikka naisilla onkin pintapuolisesti paljon enemmän valtaa paljon suurempaan osaan miehistä.

Siis toki mies kokee hyvää oloa ja onnea KUN nainen on vastaanottavainen, mutta mies pystyy myös tarkkailemaan itseään ulkoapäin ja ymmärtää omia ajatuksiaan ja valintojaan. Nainen ei ikinä 'vie jalkoja alta' vaan mies vie omat jalkansa alta koska se on hauskaa ja imartelee naista.

-Mies 28v-

[/quote]

Olen mies ja kyllä minulta ainakii nainen voi viedä jalat alta ! Juuri vasta pääsi näin käymään ja olen niin fiiliksissä pitkästä aikaa että !! Ikävä kyllä tämä nainen asuu eri paikka kunnalla, muttei tämä nyt haittaa sitten yhtään. Tietysti hieman hankaloittaa asioita, mutta kaikkihan on elämässä mahdollista. Minä siis olen jo tavannut "ihastukseni" ihan kunnolla ja olemme saaneet nauttia toistemme seurasta. Kyllä minä voin kertoa et ihan samanlaisia tunteita tulee kuin naisilla, ni myös miehillä ellei vaan ole kylmä paska. Kun olemme vierekkäin ja katsomme toisiamme en voi olla hymyilemättä kuin se kuuluisa naantalilainen. Ja kun suutelen häntä... Onnellinen on olo ja kaikin puolin mahtava kun on ihastunut ihanaan naiseen !! Olen ollut useammassa suhteessa elämäni aikana ja silti tämä tuntuu aina mahtavalta. Ehkä jopa paremmalta kuin koskaan ennen. Mukavaa että sitä viellä voi elämässä ihastua ja vaikka rakastua. Joskus on toivo mennyt, mutta aina olen uskonut rakkauteen. Ehkä tämä oli huono vastaus, mutta ainakii tämä että laitamme itsemme ihastumaan on täyttä roskaa...

Vierailija
34/157 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:48"]

Ainakin minulle ihastuminen on lähinnä tahtoasia ja moraalinen juttu, eikä niinkään automaattinen reaktio. Mies päättää ihastua johonkin naiseen ja suggeroi itsensä tietynlaiseen tilaan tietoisesti. Miehet eivät ole läheskään yhtä nirsoja kuin naiset, ja miesten on todella helppo kohdistaa sisäsyntyinen ihastuksensa melkein mihin naiseen vain. Naiset taas näkevät miehet lähtökohtaisesti arkisina leipäpusseina ja harmaina patsaina, ja sitten joskus joutuvat irrationaalisen tunnekuohun valtaan.

Tavallinen mies ei siis voi hallita naista kovin helposti, kun taas yksikään nainen ei voi ikinä täysin hallita yhtään miestä, vaikka naisilla onkin pintapuolisesti paljon enemmän valtaa paljon suurempaan osaan miehistä.

Siis toki mies kokee hyvää oloa ja onnea KUN nainen on vastaanottavainen, mutta mies pystyy myös tarkkailemaan itseään ulkoapäin ja ymmärtää omia ajatuksiaan ja valintojaan. Nainen ei ikinä 'vie jalkoja alta' vaan mies vie omat jalkansa alta koska se on hauskaa ja imartelee naista.

-Mies 28v-

[/quote]

Tuli sellainen olo, että en haluakaan ikinä miestä itselleni, jos kerran miehille ihan kuka tahansa nainen käy. Haluaisin olla jotenkin erityinen nainen jollekin miehelle, sellainen, johon hän on ihastunut ja halunnut juuri minut. Ei valinnut minua siksi, kun satuin olemaan ensimmäinen joka hänet huoli.

[/quote]

Miten nuoria naisia täällä oikein liikkuu, kun tuo vastaus oli yllätys?!! Kaikkihan sen tietää, ettei miehet sillä tavalla ihastu/rakastu kuin naiset! Tuo lainaamasi kuvaus oli itse asiassa erittäin hyvä ja totuudenmukainen kuvaus miesten tunne-elämästä. Muu on Hollywood leffojen luomaa unelmaa. 

Vierailija
35/157 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/157 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan ole ollut näissä asioissa sellainen tahtoihminen, että olisin vain päättänyt olevani "rakastunut" johonkin ihmiseen. Jossakin vaiheessa vaan tajuaa, että tunteet jotakin kohtaan ovat voimakkaampia kuin yleensä, ja sen jälkeen moni asia tuntuu erilaiselta.

Vierailija
37/157 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/157 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen toi joka vasta ihastui ja ikää on reilu 30v ja mies on sukupuoli ! Kyllä toi ny on täyttä sontaa etteikö mies voisi ihan oikeasti ihastua ilman et käskee itsensä. En tiedä sitten millaisesta tunnevammaisesta on kyse jos pitää itsensä pakottaa siihen ihan ? Terv. Ihastunut Ukkeli

Vierailija
39/157 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 22:48"]

-Mies 28v-

[/quote]

Tuli sellainen olo, että en haluakaan ikinä miestä itselleni, jos kerran miehille ihan kuka tahansa nainen käy. Haluaisin olla jotenkin erityinen nainen jollekin miehelle, sellainen, johon hän on ihastunut ja halunnut juuri minut. Ei valinnut minua siksi, kun satuin olemaan ensimmäinen joka hänet huoli.

[/quote]

Jos mies 28 (nykyään 29, olipas vanha ketju) ei osaa peittää tuota ajattelumalliaan, hän saakin olla sinkku forever. Mä en vain käsitä, miksi jotkut miehet eivät vain tajua tuota?? Ei KUKAAN nainen halua miestä, jolle kelpaa kuka vain huoneesta, ja antaa naisen huomata sen.

Vierailija
40/157 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossaha on just ollu ketju, joka kuvaa hienosti ihastuneen miehen tuntoja. Katon, jos löytyy vielä ja nostan sen etusivulle. Otsikko oli : Hyvät naiset (tai jotain). Hetkipieni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi