Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
mistä motivaatio siivoukseen/järjestelyyn?
17.09.2013 |
Vielä viime viikolla täällä oli tosi siistiä ja pyykkiäkään ei ollut kuin muutama hassu korissa. No nyt pyykkikori tursuilee ja pöydät täynnä lasten lappusia koulusta ym. lastenhuoneet on räjähdyksen nähneitä ja kuppeja/lautasia siellä täällä. Olen vain jäljessä siivousaikataulusta ja katastrofi on valloillaan. Jotenkin aina siivouksen jälkeen "masentuu" kun muut eivät korjaa jälkiään. Lapset jättävät tavaransa minne sattuu ja mies töistä tultuaan sotkee keittiön eikä siivoa jälkiään. Vaikka olisin ennen nukkumaanmnoa laittanut kaiken järjestykseen.
Nytkin tekisi mieli vaan levätä ja olla koneella mielummin kuin siivota.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun löydät sen motivaation niin lähetä vähän tännekin. ;) Minulla sama tilanne. Muuton jälkeen tavarat etsivät paikkaansa. Tai siis minä etsin niille paikkaa, mies on tyynen rauhallisesti loikkinut lattialla olevan muuttolaatikon yli jo viikon. Ei vaan jotenkin rekisteröi mitä kaikkea tehtävää täällä olisi. Ja kaikki tämä laittamisen määrä! Pitäis ostaa matot, verhot, vahakangas pöytään jne. mut ei mitenkään inspais. Olen niin kiukkuinen miehelle joka on vaan ihan oma itsensä, ettei huvita nähdä asunnon eteen yhtään vaivaa.