Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ne, jotka ei seuraa takas Instassa ja ne, jotka muka seuraavat

tavallinen akka
26.08.2020 |

Olen alkanut seuraamaan Instagrammissa sitä kuinka moni "ystävistäni" ja sukulaisistani on kiinnostunut tekemisistäni. Nimittäin yllättävän moni niistä tutuista, joita olen alkanut seuraamaan, eivät ole jostain syystä seuranneet takas tai jos ovat niin eivät ikinä tykkää mistään ja vaikka asia itsessään ei kaadakkaan mun maailmaa niin kertoo se mielestäni paljon ihmisestä. Esim. jos joskus läheisenä olleet serkkuni seuraavat mieluummin "istababeja" ja muita julkkistyrkkyjä, kun omia sukulaisiaan on se aika surullista.

Olenkin jälkikäteen kylmästi tämmöset tyypit poistanut ja kyllä tajuan, ettei ihminen aina samantien huomaa, jos joku alkaa seuraamaan, mutta katsottuani useamman kerran stoorin ja tykättyäni useammasta kuvasta ei asia luulisi jäävän epäselväksi.

Sitten ehkä pahimpia kummajaisia on sellaset, jotka mukamas alkaa seuraamaan, mutta lopettavat heti seuraamasta niin, että mulle näyttäisi siltä, kun kyseistä tyyppiä muka kiinnostais mun jutut. Eipä siinä, sitä saa mitä tilaa.

Onko teidän elämässä näitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita elämään mahtunu, joille kelpaa pelkästää sellaset ihmissuhteet missä muut tekee kaiken työn ja ite saa paistatella päivänpaisteessa. Ei niistä ikinä läheisiä ystäviä tule, eikä pidäkkään tulla.

Vierailija
2/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mennyt instaan, kun joku tuttu käski katsoa kuviaan. Samalla klikkasin seurattavaksi muita tuttuja. Mutta en minä koskaan käy mitään instagrammia katsomassa, jos joku ei erikseen muistuta.

Koittakaa nyt keksiä elämä sieltä somekanavien ulkopuolelta. Miettikää välillä, mistä nautitte itse. Miettikää vähemmän sitä, millä teette vaikutuksen toisiin. Oikeasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"instabeibejä" on kivempi seurata kuin tylsiä taviksia, sori nyt vaan.

Mä en seuraa omaa tuttavapiiriäni just ollenkaan kun ne  ei ole instassa ja seuraan muita kiinnostavia tilejä. Seuraan takaisin vain jos olen oikeasti kiinnostunut.

Ja se täytyy sanoa myös ihan tiedoksi, että ei niitä kaikkien seurattavien kuvia aina edes näe jos seurattavia alkaa olla enemmän. Siellä pitäisi roikkua ihan koko ajan, että tulisi varmasti kaikki huomioiduksi.

Vierailija
4/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat Instassa eri syistä. Joku on siellä pelkästään seuraamassa instabeibejä, eikä verkostoitumassa tai kommunikoimassa samojen kavereiden kanssa joiden kanssa kommunikoi muutenkin livenä, puhelimessa, sähköpostilla ja Facessa. Joku on siellä pelkästään työnsä puolesta.

Nekin, jotka seuraavat sinua, eivät välttämättä näe postauksiasi koskaan. Minäkin tajusin jossain vaiheessa, että Insta oli kokonaan piilottanut minulta yhden kaverini. Ihan sattumalta menin katsomaan hänen profiiliaan, ja yllätys oli suuri, kun siellä oli kymmeniä kuvia, joita en ollut koskaan nähnyt. Sen sijaan jopa minulle tuntemattomien julkkisten ja "influenssereiden" kuvia Instagram minulle kyllä tuputtaa joka käänteessä.

Vierailija
5/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietkö mikä helpottaa elämää? Et tuhlaa ajatuksiasi joihinkin instaseuraajiin, vaan keskityt oikeaabmn elämään ja oikeisiin ihmisiin, jotka pitävät yhteyttä muutenkin.

Vierailija
6/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instan paras puoli on se, että ei tarvitse seurata takaisin. Jokainen valitsee ketä seuraa ilman velvollisuuksia.

Vierailija
7/7 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ainakin ihan sama kuka seuraa ja ketä. Itse seuraan just niitä joita haluan ja tykkään/kommentoin jos haluan. Samoin ei haittaa jos joku tutuista seuraa tai on seuraavinaan. Ite oikeasti pysy edes kärryillä ketkä kaikki tutut mua seuraa kun seuraajia on niin paljon (+50k) ja en todellakaan seuraa kuin ihan muutamaa tuttua/ystävää ja muita sitten oman kiinnostuksen mukaan, eikä niitäkään kaikkia vaan ehdi tykätä ja kommentoida muuten olis luurilla 24/7. Ei kiinnosta Sannan naama, Erikan lapsen kaverit, Pirjon risteilyt tai Pasin saunaoluet vaikka oikeassa elämässä oltaiskin hyviä ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi