Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä jo latenssivaihe?

Vierailija
26.08.2020 |

Tänään supistellut jo aamukuudesta, joka tunti. Välillä 6 kertaa tunnissa, välillä vain pari kertaa.
Tuntuvat kyllä pakottavana paineen tunteena, mutta ei varsinaisena kipuna.

Kauanko tämä vaihe voi kestää vai voivatko supistukset vielä loppuakin tästä? Koska mahtavat muuttua kovemmiksi/tiheämmiksi?
Saisiko teiltä kokemuksia omalta kohdalta? 🙂

Nyt rv 41+0.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla supistukset oli enemmän just tuollaista pakottavaa painetta ei niinkään varsinaista kipua vielä siinäkin vaiheessa, kun olin 7cm auki. Tosin olivat siinä kohtaa säännöllisiä noin 3 min välein. Sitten sainkin epiduraalin enkä tuntenut mitään suurta supistuskipua koko synnytyksen aikana. En tainnut oikein vastata kysymykseen, mutta tosiaan minulla kuvaamasi kaltaiset supistukset olivat ihan oikeita tosi kyseessä-supistuksia jo.

Vierailija
2/2 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla supistukset oli enemmän just tuollaista pakottavaa painetta ei niinkään varsinaista kipua vielä siinäkin vaiheessa, kun olin 7cm auki. Tosin olivat siinä kohtaa säännöllisiä noin 3 min välein. Sitten sainkin epiduraalin enkä tuntenut mitään suurta supistuskipua koko synnytyksen aikana. En tainnut oikein vastata kysymykseen, mutta tosiaan minulla kuvaamasi kaltaiset supistukset olivat ihan oikeita tosi kyseessä-supistuksia jo.

Kiitos, kaikki kokemukset kelpavat kyllä. Täytyypä lähteä synnärille tarkastukselle, jos alkavat säännöllistyä 5 minuutin välein tuleviksi. Onneksi synnärille ajaa sen 10 minuuttia tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla