Onko ihan normaalia, että aikuiset naiset puhuu jatkuvasti kaksimielisiä ja alatyylisiä juttuja?
Työtiimissä on muutama nainen jotka varsinkin yhdessä ollessaan hallitsevat työpaikalla syntyvää keskustelua jatkuvilla muka ronskeilla hauskoilla jutuillaan, jatkuvalla syötöllä tulevilla kaksimielisillä jutuilla (tyyliin kakkoseen ja seisoo sanat saa useita kertoja viikossa shown pystyyn). Ihan työasiaakin kun puhutaan niin jostain vedetään aina joku kaksimielinen juttu. Ja se jatkuu ja jatkuu. Olen aivan loppu tähän hommaan . Ihan mukavat ihmiset muuttuvat yhdessä ollessaan kuin teinitytöiksi jotka lukee Ekin kyselypalstaa.
Onko vika minussa ja mun huumorintajussa, kun ei enää edes jaksa esittää että naurattaisi?
Kommentit (24)
Yök. Ei ole normaalia ainakaan niissä piireissä, missä minä liikun.
Vierailija kirjoitti:
Ovat todella ärsyttäviä. Joskus sitä miettii, että onko heillä heikko itsetunto tai jokin ihmeellinen, valtava halu hakea huomio noin ääliömäisellä tavalla?
Minun korvaani kuulostaa siltä, että ovat puutteessa ja siitä seonneet. Eivät pysty ajattelemaan muuta.
Ei mun työpaikalla ollut tuollaista. Joskus pidettiin vitsinkerronta tuokio kahvittelun yhteydessä ja silloin juttu kyllä lensi. Jokapäiväistä se ei kyllä ollut.
Ovat todella ärsyttäviä. Joskus sitä miettii, että onko heillä heikko itsetunto tai jokin ihmeellinen, valtava halu hakea huomio noin ääliömäisellä tavalla?