Miten/ missä voisin tutustua musiikista, luonnosta, lautapeleista, lukemisesta, elokuvista ja muusta vastaavasta pitävään naiseen?
Myös liikkumisesta kiinnostuneisuus olisi ihan ok, jos kyseessä olisi patikointi ja retkeily ja pyöräily ja vaikka uinti, eikä niinkään kuntosali ja jooga ja fudis.
Olen siis itse mies ja tällainen nainen olisi hakusessa. Vaikea ainakaan tinderistä löytää. Poistin tinderin kun oli niin tylyjä ja muutenkin ei yhtään mun tyyppisiä naisia. Kaikilla tosi trendikkäät vaatteet ja harrastuksena jooga ja matkailu :/
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta hetkinen mikäs vika joogassa on 🤔 oikea jooga ei ole mitään trenditouhua jossa käydään jossain Fressin kuntosalilla kimppajumpassa mutta moni niin kyllä joogaa nykyään harrastaa.
Joogahan on nykyinen naisten trendilaji, jonne mennä "henkistymään" kun viikot menee markkinointityötä tehdessä ja paltsusta toiseen juostessa ja viikonloput ovat hektistä biletystä, juopottelua, matkustelua sekä irtopanoja.
Liika työnteko, biletys ja juopottelu, hektisyys ja instant gratification (irtopanot) on täysin päinvastaisia joogafilosofialle.
Mut löytää kaupoista, museoista, kahviloista ja baareissa käyn joskus parilla. Saa tulla juttelemaan small talkia ja jos juttu luistaa niin sovitaan treffit.
Olen tuollainen muuten mutten musiikista niin välitä (siis kuuntelen mutten himppaa keikoilla). Mieheni tapasin sukellusharrastuksen kautta ulkomailla ollessa.
Vastaan kuvausta, ja tapasin mieheni yhteisten kavereiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi tuollainen nainen, mutta keskustelun perusteella heillä on aika huono luetunymmärtäminen/kyky vastata kysyttyyn kysymykseen, niin ei ehkä kiinnostakaan enää
Ap ei kysynyt missä tapasitte miehenne. Hän valitteli, että tinderistä ei löydy tietyt tarkat kriteerit täyttäviä naisia.
Minä taas olen miehenä huomannut, että noi on todella yleisiä harrastuksia tinderissä naisilla. Ehkä lautapelejä lukuunottamatta. On jopa yllättävän monella luonnossa liikkuminen mielenkiinnon kohteena.
Mä en tunne yhtäkään naista joita ei kiinnostaisi nuo asiat. Siis mua ja kavereitani, työkavereita, ihan kaikkia. En tosin tunne myöskään naisia, jotka olisivat deittipalstoilla. Me ollaan kaikki tavattu miehemme tosielämässä, tai netissäkin lähinnä somen kautta. En itse edes osaa "deittailla", tuntuisi oudolta etsiä miestä jostain katalogista, se on jotenkin liian työnhakumaista. Ei sinänsä, että tuomitsisin, ei vaan sovi mulle sellainen. Minä lähinnä tutustun hitaasti ja kaverillisesti ensin ja siitä sitten luonnostaan lähtee asiat etenemään. Nykyisen mieheni tapasin työpaikalla.
Niin, no. Oikea jooga ei ole.