Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten/ missä voisin tutustua musiikista, luonnosta, lautapeleista, lukemisesta, elokuvista ja muusta vastaavasta pitävään naiseen?

Vierailija
26.08.2020 |

Myös liikkumisesta kiinnostuneisuus olisi ihan ok, jos kyseessä olisi patikointi ja retkeily ja pyöräily ja vaikka uinti, eikä niinkään kuntosali ja jooga ja fudis.

Olen siis itse mies ja tällainen nainen olisi hakusessa. Vaikea ainakaan tinderistä löytää. Poistin tinderin kun oli niin tylyjä ja muutenkin ei yhtään mun tyyppisiä naisia. Kaikilla tosi trendikkäät vaatteet ja harrastuksena jooga ja matkailu :/

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi.

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä.

Niin mutta millaisissa paikoissa yritätte tutustua miehiin? Nettideiteissä vai livenä? Jossain harrastuksissa tai kavereiden kautta, millaisissa tilanteissa?

t. ap

Mä olen eri, kuin nuo aiemmin vastanneet. Lautapelejä en ole pelannut sitten lapsuuden, mutta muuten listasi täsmää mun kanssa. 

Mitä tulee kysymykseesi - minä itse en mitenkään erityisesti yritä tutustua. Mulla on takana kaksi pidempää suhdetta; toinen sai alkunsa bussipysäkillä (ihan arkipäivänä, päivällä) ja toinen oli opiskelukaveri ja kämppis. Tinderiä tai nettitreffailua en ole koskaan kokeillut. 

Vierailija
22/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen ja myös varattu. Mieheni tapasin ihan niinkin tylsästi kuin töiden kautta. Sitä ennen minua oli vaikea löytää mistään, koska en ollut mitenkään hakupäällä. Vietin tyytyväisesti omaa hiljaista elämääni aloituksessa kuvattujen aktiviteettien parissa.

Siskoni on hyvin pitkälti samanlainen ja etsii parisuhdetta. Hänet löytää Tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin miehen kanssa aikoinaan kansalaisopiston sarjakuvakurssilla. Oletko tarkistanut olisiko paikkakunnallasi jotain lautapelikahvilaa jossa olisi jotain tapahtumia, jota kautta törmätä samanmielisiin naisiin? Aika monesta paikastahan nykyään löytyy noita kahviloita.

Vierailija
24/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskemalla ulkoista rimaa menomisukoista harmaisiin kotihiiriin sekä lopettamalla deen käytön sanassa futis.

Onnea matkaan.

Miksei saa käyttää d:tä?

No kun se antaa hieman vajaan kuvan.

Vierailija
25/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä, kirjastossa, keikalla, rannalla.

Vierailija
26/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sovin kuvaukseen.

Mutta olen varattu, olen ollut jo vuosia.

Tapasin mieheni kaverin kautta.

Minut löytää lenkiltä, pyöräilemästä, salilta, kirjastosta, kirpputorilta ja joskus harvoin keikalta tai kaverin kanssa tuopilta.

Vierailija
27/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen, mutta varattu. Mieheni löysin Tinderistä. Toin mielenkiinnonkohteitani voimakkaasti profiilissani esille.

On olemassa Nörttitytöt-blogi, jonka lukijoissa ja kirjoittajissa on paljon noista asioista kiinnostuneita naisia. He järjestävät silloin tällöin seuranhaku-tempauksia sivustollaan. Yleensä ystävänpäivän kieppeillä.

Vierailija
28/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani tapasin korkeakoulussa.

N28

Vierailija
29/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon tuollaisia naisia. Ne on niitä tavisnaisia ja aika moni heistä on varattu eivätkä pysy kauaa sinkkumarkkinoilla. Itsekin olen tuollainen ja mieheni olen tavannut yhteisten kavereiden kautta.

Vierailija
30/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupidissa huomasin että oli paljon kaltaisiani miehiä, vaikka lopulta se nörtti minulle löytyi sitten tinderistä... - kuvailemasi kaltainen N27

Vierailija
31/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen, varattu, tapasin aikoinaan mieheni WoW-killan miitissä. Sitä ennenkin kyllä tykkäsin hänestä kun porukalla pelailtiin, huomasi että tekee asiat huolella, kykenee tiimipeliin ja on kuin onkin yksi niistä penaalin terävimmistä kynistä. :)

Vierailija
32/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miellä itseäni mitenkään nörtiksi, vaikka pidän lukemisesta, luonnossa liikkumisesta, musiikista, lautapeleistä, leffoista ym.

Vierailija
33/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Ladun Latu ja polku -nimisen lehden kirjeenvaihtopalstalta. Kai semmoinen on vielä olemassa?

Vierailija
34/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi.

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä.

Niin mutta millaisissa paikoissa yritätte tutustua miehiin? Nettideiteissä vai livenä? Jossain harrastuksissa tai kavereiden kautta, millaisissa tilanteissa?

t. ap

Täällä yksi. Ja kotona 😆

Että mahdollisuudet tapaamiseen vähän heikot.

Olin tinderissä kyllä. En ole enää.

Enkä käy enää missään kun asun maalla. Töissä isommassa kaupungissa mutta nyt korona ja etätyöt vei ne aktiviteetit. Oon jo 35 niin luopunut myös osin toivosta että löytyisi samanhenkinen mies joka haluisi vielä vakiintua ja perheen.

Kuvailit kyllä ihan minut!

Vierailija
35/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te varatut ette kerro siitä kuinka tapasitte miehenne, vaikka se oli juurikin mitä kysyin aloituksessa?

Minä tapasin mieheni työkaverini luona saunaillassa.

N41, joka täyttää kriteerisi (paitsi että olen varattu ja varmaan liian vanhakin 😄)

Vierailija
36/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hetkinen mikäs vika joogassa on 🤔 oikea jooga ei ole mitään trenditouhua jossa käydään jossain Fressin kuntosalilla kimppajumpassa mutta moni niin kyllä joogaa nykyään harrastaa.

Vierailija
37/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on juuri tuollainen. Sen tapaa sen kotoa, ei se lähde mihinkään porukkajuttuihin. 

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin todennäköisimmin tapaisit hänet, jos olisit pizzakuski. 

Vierailija
38/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hetkinen mikäs vika joogassa on 🤔 oikea jooga ei ole mitään trenditouhua jossa käydään jossain Fressin kuntosalilla kimppajumpassa mutta moni niin kyllä joogaa nykyään harrastaa.

Joogahan on nykyinen naisten trendilaji, jonne mennä "henkistymään" kun viikot menee markkinointityötä tehdessä ja paltsusta toiseen juostessa ja viikonloput ovat hektistä biletystä, juopottelua, matkustelua sekä irtopanoja.

Vierailija
39/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tuollainen nainen, mutta keskustelun perusteella heillä on aika huono luetunymmärtäminen/kyky vastata kysyttyyn kysymykseen, niin ei ehkä kiinnostakaan enää

Vierailija
40/48 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuvailemasi kaltainen ja muutenkin maanläheinen, mutta harrastan joogaa. Ei kannata kategorisesti sulkea pois kaikkia joogaavia naisia, niiden ig-trendijoogaajien lisäksi on myös meitä jotka tykkää oikeasti rauhoittua ja hiljentyä...

Netistä minut on voinut joskus löytää, nykyään seurustelen. Juuri siksi, koska tykkään luonnosta ja lautapeleistä jne, en jaksa roikkua baareissa, bileissä tai missään muuallakaan hirveästi sosialisoimassa. Ei vain ole mun juttu, ei varmaan muidenkaan tämäntyyppisten ihmisten. Joten netistä vaan etsimään.