Miten/ missä voisin tutustua musiikista, luonnosta, lautapeleista, lukemisesta, elokuvista ja muusta vastaavasta pitävään naiseen?
Myös liikkumisesta kiinnostuneisuus olisi ihan ok, jos kyseessä olisi patikointi ja retkeily ja pyöräily ja vaikka uinti, eikä niinkään kuntosali ja jooga ja fudis.
Olen siis itse mies ja tällainen nainen olisi hakusessa. Vaikea ainakaan tinderistä löytää. Poistin tinderin kun oli niin tylyjä ja muutenkin ei yhtään mun tyyppisiä naisia. Kaikilla tosi trendikkäät vaatteet ja harrastuksena jooga ja matkailu :/
Kommentit (48)
Mäkin olen tollainen! Tosin varattu. :/
N28
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi.
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä.
Niin mutta millaisissa paikoissa yritätte tutustua miehiin? Nettideiteissä vai livenä? Jossain harrastuksissa tai kavereiden kautta, millaisissa tilanteissa?
t. ap
Olen kuvailemasi kaltainen nainen Tinderissä, ikää 24. Come and find me! Et tosin näy minulle, jos ikäsi on haitarin 22-26 ulkopuolella.
Laskemalla ulkoista rimaa menomisukoista harmaisiin kotihiiriin sekä lopettamalla deen käytön sanassa futis.
Onnea matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Laskemalla ulkoista rimaa menomisukoista harmaisiin kotihiiriin sekä lopettamalla deen käytön sanassa futis.
Onnea matkaan.
Miksei saa käyttää d:tä?
Mä pidän musiikista, retkeilystä, leffoista, lukemisesta ja lautapeleistä. Seurustelen kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän musiikista, retkeilystä, leffoista, lukemisesta ja lautapeleistä. Seurustelen kylläkin.
Miten tapasit miehesi?
Muuten kyllä, mutta käyn huonon selän takia fysioterapeutin kehotuksesta punttiksella. Olen onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Muuten kyllä, mutta käyn huonon selän takia fysioterapeutin kehotuksesta punttiksella. Olen onnellisesti naimisissa.
Miksi te varatut ette kerro siitä kuinka tapasitte miehenne, vaikka se oli juurikin mitä kysyin aloituksessa?
Vierailija kirjoitti:
Kysyy hän vaipparallipalstalta.
Uskoisin että vaikka täällä olisikin suurin osa varattuja ja perheellisiä naisia, niin heissä on sekä niitä jotka olivat sinkkuna kuvaillun kaltaisia, että sitten niitä jotka olivat sinkkuina tinderöiviä sinkkuelämää-naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tapasit miehesi?
Tavattiin keikalla.
Jatkaisin tinderistä etsimistä, kyllä se oikea tulee vielä vastaan :)
Itse olen juuri tuollainen nainen ja mieheni tapasin tinderin kautta. Olen alkuun ujo joten tinder tuntui helpolta vaihtoehdolta kun ensin sai hieman tutustua toiseen viestien välityksellä.
Tapasin mieheni yhteisen kaveriporukan kautta. Kulttuuripiireissä pyörittiin pääkaupunkiseudulla muutama vuosikymmen sitten.
Ovat yleensä mielenvikaisia, siis masentuneita... ei kannata.
Ja muusta vastaavasta? Mikä noilla on yhteinen nimittäjä?
nosto