Joko olette noteeranneet Kotirouva Lontoossa -Minnan uuden blogin?
Onko näin tärkeä tieto voinut jäädä AV-mammoilta huomaamatta?
http://www.doubleu1.blogspot.fi/
Ettekä sitten mene pilaamaan tuota blogia katkerilla kommenteillanne, toivoo yksi kauniiden maisemien ja kotien ihalija palstalla.
Kommentit (71)
Sehän se kummallista onkin, miksei hänen omakertomistaan asioista saa keskustella, ovat ihan julkista tietoa, kun hän on ne itse blogissaan kaikille kertonut. En tiedä mitä viimeksi poistetussa ketjussa oli viimeksi puhuttu, jossain vaiheessa siellä oli puhetta bloggaajan työhönpaluusta (puhelunvälittäjä) ja viimeisestä muutosta ja ihmeteltiin miksi muuttavat pienten lasten kanssa valmiiksi kalustettuun vuokra-asuntoon ja missä kaikki omat huonekalut ovat vai onko niitä. Mitään sen ihmeempää ei siihen mennessä ollut kirjoiteltu. Juu ja taidettiin ihmetellä kuka lukee What I wore-postauksia? Hieman köyhäksi mennyt blogin sisältö...?
Ehkä hän ei tykkää että niitä vanhoja juttuja otetaan esiin kun ne eivät stemmaa nykykuvan kanssa:) Oli se vanha blogi myös tylsä, lukijat tais vaan odottaa koko ajan että julkaisee jotain jännää mutta tähän se sitten lösähti. Ei omaa kotia, ei Rivieran huvilaa eikä häitä. Vuokrakoppi Notting Hillistä jossa muutkin tavikset asuvat:) Kalusteista päätellen ei mikään tyylikoti. Ilmeisesti sellainen jossa ihmiset asuvat usein vaan väliaikaisesti
Sitten viimeksi poistetussa ketjussa kävi monesta kohtaa ilmi, että blogisti lukee itse vauva-palstaa ja jos ei itse kommentoi, niin ainakin lähipiiri tekee sitä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:52"]
Sitten viimeksi poistetussa ketjussa kävi monesta kohtaa ilmi, että blogisti lukee itse vauva-palstaa ja jos ei itse kommentoi, niin ainakin lähipiiri tekee sitä.
[/quote]
Tai joku kusettaa tietävänsä asioita ihan vaan heittääkseen lisää vettä myllyyn...
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:52"]
[/quote]
Tai joku kusettaa tietävänsä asioita ihan vaan heittääkseen lisää vettä myllyyn...
[/quote]
No lukeehan se Minna tätä palstaa ihan varmasti mutta se että kommentoiko hänkään ihan totuudenmukaisesti anona "tietäjänä" niin se on juttu erikseen.
Mä olen aina luullut, että kotirouva olisi snadisti nuorempi. Kaikkitietävän googlen mukaan on syntynyt vuonna -77.
Oikeesti, eikö sen elämä sisällä mitään muuta kuin lasin äärellä istumista?! Siis tarkoitan iltaisin? Kovin on instan (jonne päivittää ahkerasti) mukaan kostea ja yksitoikkoinen elämä. Pariisissa, jossa kertomansa mukaan ei juurikaan ole vieraillut; ainoastaanko maailman romanttisimmassa, tapahtumia tursuavassa kaupungissa ostokset & drinksuttelu kiinnostaa joita voi aivan hyvin tehdä kotikulmillakin Lontoossa. Samat harrastukset tietty on kyllä jatkumona olleet ihan kaikkialla missä vaan maapallolla ovat eli ehkei kannattaisi olla kovin ällistynyt;)
no eihän sillä ole mitään elämää. Ihmiset juovat kun on tylsää
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 10:38"]
Oikeesti, eikö sen elämä sisällä mitään muuta kuin lasin äärellä istumista?! Siis tarkoitan iltaisin? Kovin on instan (jonne päivittää ahkerasti) mukaan kostea ja yksitoikkoinen elämä. Pariisissa, jossa kertomansa mukaan ei juurikaan ole vieraillut; ainoastaanko maailman romanttisimmassa, tapahtumia tursuavassa kaupungissa ostokset & drinksuttelu kiinnostaa joita voi aivan hyvin tehdä kotikulmillakin Lontoossa. Samat harrastukset tietty on kyllä jatkumona olleet ihan kaikkialla missä vaan maapallolla ovat eli ehkei kannattaisi olla kovin ällistynyt;)
[/quote]
Eikö yksi aloitus samasta asiasta jo riittänyt?
kyllä siitä oli jo aloitus täällä, muutamat mammat kovasti kotkottivat asiasta. Ja se avoliiton väheksyjäkin oli heti apajilla.
Voi, kun on sivustolla noloja kirjoitusvirheitä...
Olen huomioinut. Näkemäni perusteella en jatkanut lukemista.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:20"]
Olen huomioinut. Näkemäni perusteella en jatkanut lukemista.
[/quote]
Samoin. Ei jaksa kiinnostaa. Luisunut vielä kauemmas niistä alkuaikojen mielenkiintoisista ja herttaisista postauksista. Tuommoisia blogeja on jo 13 tusinassa.
Boring... *krooh* Eli se oli siinä.
Next...??!
Kotirouva ei edelleenkään kestä minkäänlaista arvostelua itseään kohtaan, toinen keskustelu palstalla otsikolla Kotirouva Lontoossa in back on poistettu. Voi Minnamaria parkaa :)
Blogi on huvittava, sitä lukiessa tulee hyvälle tuulelle. Käyn aina sen takia sitä lukemassa. Kirjoittaja on luultavasti täysin tosissaan eikä blogia ole tarkoitettu huumoriksi, mutta se muuttuu lukijan silmissä huumoripläykseksi. Kääntyy siis kirjoittajaansa vastaan. Mutta mikäs siinä, mukava että päivissämme on pieniä ilonaiheita:)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:59"]
Miten joillekin teistä Notting Hill on tämä kynnyskysymys? Ihan vapaasti voi netistä seurata asuntojen hintoja ja katsella mitä se asuminen siellä maksaa - oli vuokralla asumisesta tai asunnon omistamisesta kysymys. Lontoossa moni kun asuu vuokralla syystä tai toisesta. Täällä on hieman eri hintataso kuin siellä Suomessa.
Ihan järkyttää miten kateellisia ihmisiä täällä on, huh teitä!
[/quote]
Lontoossa, niinkuin kaikkialla muuallakin vuokrien määrät ovat suhteessa palkkatasoon. Lontoossa tienaakin enemmän kuin vaikkapa Tampereella samassa työssä muttei se tarkoita että elämänlaatu olisi parempaa. samassa duunissa saa samoja juttuja niin Lontoossa kuin Tampereella. Yleinen palkkataso kaupungeissa ja maissa määräytyy nimittäin elinkustannuksien mukaan. Helsingissäkin sihteerikkö saa parempaa palkkaa kuin Heinolassa mutta elintaso ei ole yhtään sen korkeampi, itseasiassa saattaa olla jopa himppusen verran matalampikin.
Notting Hillin vuokrakämppä on aika kaukana siitä mitä blogissa on esitelty aiemmin ja vahvistaa vaan sitä olettamusta että blogissa on ehkä annettu pikkuisen väärä kuva siitä elämän todellisesta tasosta.
Kauniit olivat häät, upea puku.
Miltähän tuntuisi jos takaraivossa nakottaisi jatkuva pieni ääni että ainoa syy vihkaista on työpaikka. Edes kaksi tyttölasta ei tuonut avioliittoa, vasta kun oli ihan pakko Dubain vuoksi? Karua. Voi tietysti olla ettei joillekin laillinen puolison asema merkitse mitään ja siitä syystä pysytään avona.
Miksi tästä aiheesta ei saa keskustella vaan keskustelu poistetaan aina?