Joko olette noteeranneet Kotirouva Lontoossa -Minnan uuden blogin?
Onko näin tärkeä tieto voinut jäädä AV-mammoilta huomaamatta?
http://www.doubleu1.blogspot.fi/
Ettekä sitten mene pilaamaan tuota blogia katkerilla kommenteillanne, toivoo yksi kauniiden maisemien ja kotien ihalija palstalla.
Kommentit (71)
Jep Minna on jo aivan camp rehvastelunsa kanssa:D
Eikähän se ainakaan näytä väistyneen että sanoo yhtä ja tekee toista. Ei henkilökohtaista tässä uudessa blogissa josta kuitenkin linkkaa instaan jossa lähikasvokuvia nakuilevista lapsista. Semmosia.
Mielenkiintoinen huomio, rouvan kasvot ovat nykyaan rypyttomat, ihan kuin silitysraudalla silitetyt. Vanhemmissa kuvissa on sentaan normaalia pienta rypynalkua niinkuin jokaiselle tuonikaiselle kuuluukin. Muutamissa kuvissa alkoi sitten toisinaan olla ihan kuin iho olisi jotenkin noussut "koholle", eli onko se tuollaista silloin kun Botoxia laitetaan kasvoihin, kestaa pari paivaa ennen kuin iho palautuu tuosta operaatiosta?
En tiedä, mutta sen mies voisi kyllä ottaa botoxia. Näyttää 10 vuotta vanhemmalta. Rankka duuni.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:16"]
Mielenkiintoinen huomio, rouvan kasvot ovat nykyaan rypyttomat, ihan kuin silitysraudalla silitetyt. Vanhemmissa kuvissa on sentaan normaalia pienta rypynalkua niinkuin jokaiselle tuonikaiselle kuuluukin. Muutamissa kuvissa alkoi sitten toisinaan olla ihan kuin iho olisi jotenkin noussut "koholle", eli onko se tuollaista silloin kun Botoxia laitetaan kasvoihin, kestaa pari paivaa ennen kuin iho palautuu tuosta operaatiosta?
[/quote]
sehän sanoi että haluaa mennä photoshop-kurssille, ehkä osaa jo riittävästi photoshopata omaa naamaa?
Ooh, joku on nostanut minun vanhan aloituksen. Terv. Kotirouva Turusta. On muuten ollut vilkasta keskustelua tästä aiheesta viime päivinä.
Rouva oli taas syksylla kysynyt onko lukijoilla vaikeuksia jattaa kommentteja ja saikin paljon vastauksia etta ei ole ongelmia, mutta sitten blogi hiljeni taas. Aikaisemmin blogilla taisi olla paljonkin lukijoita Suomesta mutta ovatko kaikki seuranneet uuteen blogiin, onhan se tavallaan tylya etta ei lukijat jatetaan oman onnensa nojaan ja aletaankin kalastella englanninkielisia?
On pakko sanoa , että olette kaikki joko todella kateellisia tai ilkeitä ihmisiä. Mä olen tavannut Minnan Lontoossa muutaman kerran ja hän on aina ollut kiva ihminen joka ei puhu ilkeitä muista ihmisistä. se miten Minna elää elämäänsä on hänen valintansa ja jos se teitä ärsyttää ei blogia tarvitse lukea. On ikävää ajatella että vauva-palstalla on noin paljon negatiivisia toisten haukkujia. Toivottavasti teidän lapsista ei tule samanlaisia.
p.s ei taida olla mitään tajua siitä mitä vuokrakoppi Notting Hillissä maksaa niinkuin kaikilla muillakin alueilla taviksia asuu sielläkin. Asun itse Chelseassa ja olen todellakin tavis työssäkäyvä ihminen joten kannattaa selvittää asioita ennenkuin niistä puhuu.
Blogista tulee hieman riisuttu olo. Ensin muutto hienostoalueen omistusasunnosta Notting Hilliin vuokralle, Ranskan huvilaakaan ei ilmeisesti enää ole(?) Nyt lähti hiuksetkin päästä. Huoliteltu ulkokuori muuttuu pikkuhiljaa.
Onko Minnasta tulossa morsmaikun sijaan yksinhuoltaja?
"Toki, mutta asuntojen hintoja nostaa pilviin ulkomaalaiset sijoittajat, joten aika hyvätuloinen saa olla että asuntoja W1 alueelta ostelee. "
et sitten ajatellu että mitä suurimmalla todennäköisyydellä on ostettu lainalla? Ja myyty pois kun on saatu lainan verran takaisin ja vähän vielä päällekin. ;-) Kovahermoinen täytyy tämän perheen äidin olla kun varsinaista kotia ei ollenkaan perustetakaan vaan tukka putkella nomadina ympäriämpäri mualimaa. Voi olla toisille tietysti ihanne tilanne, aina voi siirtyä pois ikävien asioiden alta, kuvitellen ettei ne seuraa. ;-)
^ei sitä lainaakaan annetta enää nykyään ihan kreisejä summia. No tuplahinnallahan tuo asunto näkyy menneen ja kun ne on muuttamassa sinne Emiraatteihin niin sama kai se on myydäkin pois.
Tyhmä kysymys: mitä Minna tekee oikeasti työkseen, entä hänen miehensä?
Sasse! ;)
Minna omien kertomusten perusteella oli ihan tavallinen vastaanottoihminen/sihteeri/assistentti, ei siis millään tavalla liittynyt omat tehtävät rahoitusmaailman kiemuroihin sinällään. Mies broker Cityssä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:04"]
[/quote]
Siis että Minna työskenteli miehensa kanssa samassa työpaikassa jossa tapasivat miehen vielä ollessa naimisissa, mutta mitään rahoitusmaailman kiemuroita hän ymmärtääkseni ei sinällään hoidellut vaan normaaleja avustavia tehtäviä mitä missä tahansa toimistoissa millä tahansa alalla maailmassa.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:52"]
Sasse! ;)
Minna omien kertomusten perusteella oli ihan tavallinen vastaanottoihminen/sihteeri/assistentti, ei siis millään tavalla liittynyt omat tehtävät rahoitusmaailman kiemuroihin sinällään. Mies broker Cityssä.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 12:04"]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:58"]
^ei sitä lainaakaan annetta enää nykyään ihan kreisejä summia. No tuplahinnallahan tuo asunto näkyy menneen ja kun ne on muuttamassa sinne Emiraatteihin niin sama kai se on myydäkin pois.
[/quote]
Mistä ihmeestä tiedät mitä he maksoi saati millä hinnalla möivät?? T. Erittäin tiedonhaluinen
Valistakaa miten Dubaissa saisi länsimaiseen elämänmenoon ja luontoon tottunut ihminen aikansa kulumaan tavallista lomaa kauemman aikaa? Olen siellä pari kertaa itsekin ollut ja kyllä tuntuisi vankeusrangaistukselta joutua siellä arkeaan viettämään. No, onneksi ei varmasti ikinä tarvitsekaan;-)
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:55"]
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:58"]
[/quote]
Mistä ihmeestä tiedät mitä he maksoi saati millä hinnalla möivät?? T. Erittäin tiedonhaluinen
[/quote]
Julkista tietoa Briteissä
Siis täh! Miten mä olen missannut muuton Emiraatteihin?
[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 09:57"]
Valistakaa miten Dubaissa saisi länsimaiseen elämänmenoon ja luontoon tottunut ihminen aikansa kulumaan tavallista lomaa kauemman aikaa? Olen siellä pari kertaa itsekin ollut ja kyllä tuntuisi vankeusrangaistukselta joutua siellä arkeaan viettämään. No, onneksi ei varmasti ikinä tarvitsekaan;-)
[/quote]
Aika moni suomalainen perheenäiti joutuu tuota asiaa miettimään, siellä on paljon expatteja Suomestakin.
Olipas tylsä. En keksi muuta sanottavaa, vanhasta tykkäsin.