Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko poikienne ottaa hpv-rokotteen?

Kuukkelikyy
26.08.2020 |

Tää rokote annetaan nyt myös pojille. Monet lähteet täynnä epäilyksiä rokotteen turvallisuudesta. Netissä kamalia kertomuksia ja videoita sairastuneista lapsista. Annatteko lapsen ottaa tämä rokote?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako poikienkaan ottaa sitä. Korostakaa kondomin tärkeyttä suojautumisessa.

Vierailija
22/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Rokotteilla ei ole mitään sukupuolisidonnaisia vaikutuksia, ja tuota rokotetta on annettu jo niin laajasti ihmisille ympäri maailman, että vaarat olisi havaittu jo aikapäiviä sitten.

Eikö näissä ole myös eri rokotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hahmota, mitä hyötyä rokotteesta on pojille. Penissyöpä on niin harvinainen. Jonkin verran estää nielusyöpää? En tiedä, rokotutanko oman pojan (nyt 10 v). Muuten olen kyllä erittäin rokotemyönteinen, kaikki rokoteohjelman rokotteet plus hepatiitti a ja b, tbe, vesirokko otettu.

Vierailija
24/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://ls24.fi/artikkelit/hpv-rokote-tuhosi-tytartemme-elaman En tiedä mikä tilanne sairastuneilla nykyään on, mutta kamalalta kuulostaa

En lukenut tekstiä (enkä lue), muttä HÖPÖHÖPÖ.

Sen verras vainoharhaista juttua sulta, että taidat olla itse yksi täysi sekopää.

Vierailija
25/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo sterilisyys löytyy? Kaikkia muita haittavaikutuksia olen kyllä kuullut, mutta en tuota. Miten on voitu yhdistää rokotteeseen?

Vierailija
26/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan sekapäiseltä tekstiltä. Kirjoitustyyli hyvin samanlainen kuin tuntemillani skitsofreniapotilailla, kun tauti on pahana. 

Miten ihmeessä laittamani viesti meni väärän viestin alle? Kännykkä lainasi väärää viestiä, hyvä ettei väärää ketjua 🤔

Joskus joku random valittanut viesti menneen väärään ketjuunkin.

ELI

Seuraava viesti siis kuuluu tämän kyseisen, nyt lainaamani, viestin alle.

En lukenut tekstiä (enkä lue), muttä HÖPÖHÖPÖ.

Sen verras vainoharhaista juttua sulta, että taidat olla itse yksi täysi sekopää.

Vierailija
27/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan sekapäiseltä tekstiltä. Kirjoitustyyli hyvin samanlainen kuin tuntemillani skitsofreniapotilailla, kun tauti on pahana. 

Oletko ihan terve kaveri?

Vierailija
28/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstin taustalla on varmasti järkytys, toisin kuin sinulla.

Sinulta pystyy odottamaan silloin enemmän, et kuitenkaan täyttänyt näitä odotuksia.

Vierailija
29/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli poikien äidit sivulla kysely ja siellä muistaakseni joku 55% sanoi että ei anna, 45% oli antamassa rokotteen pojalle. Koitin etsiä sivuilta sitä tulosta uudestaan, mutta en enää löytänyt. Vastaajia oli tosi paljon, monia tuhansia. 

Vierailija
30/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole antamassa omille pojilleni

Vierailija
31/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän rokotevastaiset löytävät aina ne rokotteista kertovat salaliittovideot, mutta eivät koskaan niitä, jotka kertovat kuinka rokotuksilla vältetään hengenvaarallinen tauti?

Vierailija
32/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai otetaan.

Uskon ennemmin lääketieteen asiantuntijoita kuin maallikoiden epämääräistä arvelua netissä.

Vierailija
33/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo sterilisyys löytyy? Kaikkia muita haittavaikutuksia olen kyllä kuullut, mutta en tuota. Miten on voitu yhdistää rokotteeseen?

polysorbaatti 80 rokotusaine on raportoitu aiheuttavan hedelmättömyyttä.lainasin linkistä

Vierailija
34/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän rokotevastaiset löytävät aina ne rokotteista kertovat salaliittovideot, mutta eivät koskaan niitä, jotka kertovat kuinka rokotuksilla vältetään hengenvaarallinen tauti?

Korjaan itse itseäni.

Miksiköhän rokotevastaiset uskovat aina ne rokotteista kertovat salaliittovideot, mutta eivät koskaan niitä, jotka kertovat kuinka rokotuksilla vältetään hengenvaarallinen tauti?

Vierailija
35/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toinen informaatio on että ei ole hengenvaarallista tautia jolta rokote suojaisi.

Vierailija
36/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

polysorbaatti 80 rokotusaine on raportoitu aiheuttavan hedelmättömyyttä.lainasin linkistä

lisäksi rokotuksen pakkaus-selosteessa on lista haittavaikutuksista.eihän niistä kerrrota.

Vierailija
37/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranallakin on haittavaikutuksia.

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=6102

Ei tämä ole mitään salatiedettä.

Vierailija
38/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buranan haittavaikutukset vasta kamalia ovatkin:

https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1817&d=3096760

Vierailija
39/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai antaisin. Mutta taitavat olla jo liian vanhoja tähän rokotus ohjelmaan (16 ja 13).

T. Lääkäriäiti

Itse ostamalla saa rokotteen rokotusiän ylittäneelle pojalle. Minä ostin. Luokkaa 200 eur laaki ja x 3 eli kyllä vähän kirpaisi. Suojaa myös poikia sukupuolisyöviltä. Säästän mieluummin jostain muusta kuin tästä.

Vierailija
40/110 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia ottaa aine nieltynä .silloin elimistö voi itse yrittää päästä eroon haitta-aineista ja paljon pääseekin. injektio on ja pysyy ja lisäksi kertyy haitta-aineet aivoihin.