Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisitko, jos tapailukumppanisi kävisi viestisovelluksessa paikalla...

Vierailija
26.08.2020 |

...eikä kuitenkaan vastaisi sinun viestiisi samassa yhteydessä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen piilottanut oman paikallaoloni enkä siis näe muiden paikallaoloa eikä tulisi pieneen mieleenikään sellaista asiaa vahdata.

Olet piilottanut sen, ettette näe, milloin viimeksi on oltu paikalla. Sitä et voi piilottaa, että näette, jos toinen on juuri sillä hetkellä paikalla.

Voi laittaa lentokonetilan päälle niin ei näy paikalla oleminen eikä viesti muutu luetuksi.

Vierailija
22/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska itsekin saatan poiketa vain lukemassa vaikka lapsen viestin pikaisesti tai laittamassa lapselleni viestiä. 

Milloin sinulla sitten on tässä tilanteessa niin kiire ettet ehdi laittamaan esim. että vastaan sinulle myöhemmnin?

Miksi tuollainen viesti pitäisi erikseen laittaa? Itse ainakin oletan että toinen vastaa sitten kuin ehtii. Ihan normaalia minusta kuitenkin on esimerkiksi käydä lukemassa uudet viestit nopeasti ilman että alkaa vastailemaan kellekään. En minä esimerkiksi töissä vastaile viesteihin, ellei asia ole erittäin kiireellinen. Saatan kuitenkin käydä tauolla nopeasti lukemassa mahdolliset uudet viestit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin sovelluksen asetukset niin, että ei näkyisi jos olen paikalla jos minua kytättäisiin ja suututtaisiin jos en vastaa silloin ja silloin.

Vierailija
24/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään suuttuisi! Ei kukaan aina ehdi alkaa viestejä kirjoittelemaan eikä tarvitsekaan ehtiä. En myöskään jatkaisi tapailua tuollaisesta suuttuvan ihmisen kanssa. Ihan käsittämätöntä kontrollointia.

Vierailija
25/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska hän on vain tapailukumppani. 

Vierailija
26/28 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Tietysti jos menee monta päivää vastaamiseen niin vetäisin johtopäätöksen, että ei ole kovin kiinnostunut. Tunne olisi varmaankin lähinnä harmitus, jos itseä olisi kiinnostanut.

Vierailija
27/28 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska itsekin saatan poiketa vain lukemassa vaikka lapsen viestin pikaisesti tai laittamassa lapselleni viestiä. 

Milloin sinulla sitten on tässä tilanteessa niin kiire ettet ehdi laittamaan esim. että vastaan sinulle myöhemmnin?

Esim. liikennevaloissa ja harvemmin toisen asia sellainen mikä vaatisi välittömän vastineen. 

Niin sehän on liikenteessä sallittua, että lapsille vastaa. Ja sitten lapsia ja nuorisoa paheksutaan tuosta puhelimen käytöstä. Ja mistä  ne lapset oppii? No, esimerkistä.

Juu, sehän nimenomaan on sallittua, tuo liikennevaloissa kännykän käyttö. https://moottori.fi/liikenne/jutut/uusi-tieliikennelaki-kun-auto-ei-lii…

Vierailija
28/28 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaisin sovelluksen asetukset niin, että ei näkyisi jos olen paikalla jos minua kytättäisiin ja suututtaisiin jos en vastaa silloin ja silloin.

Mun työkaverilla on tuommoinen kyttääjävaimo. Työkaveri vaihtoi tuon asetuksen, tuloksena hirvittävä riita ja asetukset takas...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi