Mitä teillä on yöpöytien laatikoissa (sinun ja miehesi laatikoissa?)
Kommentit (30)
Molemmilla iPadit, lääkkeitä, kirjoja ja yöpöydällä puhelin.
Kirjoja, kortsuja, penisrengas, korvatulpat.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 22:45"]
Miehellä on jotain roskaa tms sekalaista. Mulla yöpalaa (keksejä, suklaata, pähkinitä) koska mulla on diabetes. Sitten joku pokkari ja lehtiä
[/quote]
Sun tarttis syödä kunnolla ja säännöllisesti ja hiiteen kaikki suklaat. Tuskimpa olet saanut kohtausta, se on sinulle tekosyy hiukopalaan ja se on surullista jos joku. Ei sinun kuuluisi syödä suklaata vaan olla siitä erossa! Meilläkin töissä eräs joka käyttää sokeritautiaan tekosyynä syödä päivittäin suklaapatukoita. Kukaan muu ei syö niin paljon namia kuin se täti.
Mutta itsepetos on se paras asia.
[/quote]
Älä arvostele kun et tiedä, se että joku vetelee karkkia tekosyyllä ei tarkoita että kaikki syö. Diabeetikolla on vaan hyvä olla hätävaroiks jotain mistä saa nopeasti sokeria.
Korvatulpat, iPhonen kuulokkeet, huulirasva. Miehellä vain korvatulpat. Kirjoja on sängyn yläpuolella olevassa hyllyssä.
Kortsuja,penisrengas,2x dildo,pepputappeja liukkaria,dildon laturi ja jotaki muuta sälää.
Ei mitään. Meillä ei ole yöpöytiä.
Kirjoja molemmilla. Nenäliinapaketti ja nenäsuihke, närästyslääkkeet (yöllä joskus närästää), kynä ja muistivihko.
Ei ole yöpöytiä. Kirjat mitkä on luvussa ja kännykät herätyksillä on lattialla sängyn alla.
Laatikoita ei ole, mutta kaappi muutamalla hyllyllä on, ja siellä on epämääräinen pino lehtiä, muutama kirja, nenäliinapaketti, taskulamppu, paperia ja kyniä ja käsirasvapurkki. Aika kesyjä juttuja siis. Miehellä myös kirjoja ja lehtiä ja kyniä sanaristikoiden täyttöä varten.
Ei ole yöpöytiä/laatikoita meilläkään.
Kirjoja, dildo, unilääkkeet, vesilasi tai -pullo
Ei ole yöpöydän laatikoita, mutta sängyn alla on laatikollinen dildoja yms.
Kynä, nenäliinoja, särkylääkevoidetta ja liukastetta. Yöpöydän päällä on lehtiä, sarastusvalo, käsivoidetta, herätyskello, kurkkupastilleja, hiuspinnejä. Pikkutavarat ovat pienessä korissa.
Miehellä on jotain roskaa tms sekalaista. Mulla yöpalaa (keksejä, suklaata, pähkinitä) koska mulla on diabetes. Sitten joku pokkari ja lehtiä
Meilläkään eijjoo yöpöytiä (yksi pikkupöytä sängyn vieressä kyllä ja siinä on viherkasvi, toisella sängyn kulmalla rummut :) - mollaan kai hippejä, runkopatja lattiatasossa.
Ei ole yöpöytiä, molemmilla valtava kirjapino sängyn vieressä.
Mulla on muksun lähettämiä "kirjeitä", 5v leikkii posteljoonia.
Miehellä on nenäliinoja, autovakuutusehdot, vanha sanomalehti?, kumeja, cd-levy ja niitä muksun jakelemia kirjeitä.
En muista mitä miehen laatikoissa on mutta oman yöpöytäni päällä on puhelin, vesilasi, lamppu, kasvorasva, huulirasva, kosteuttavat silmätipat. Laatikoista löytyy vaikka mitä: mm pari kirjaa, kuumemittari, särkylääkkeitä, nenäliinoja, pari dildoa, kondomeja, koruja, meikkejä, aromaterapeuttinen silmämaski, erilaisia papereita, etu- ym kortteja jotka eivät ole päivittäisessä käytössä, eri maiden rahoja jotka on jäänyt ulkomaanreissuilta yli jne.
Lapsia ei ole joten ei tarvitse pelätä että kahvipöydässä istuessa taapero juoksisi esittelemässä vieraille löytämiään leluja. :)