kauan kuukautisesi kestävät?
mulla n. 6 päivää. ovat todella säännölliset. en käytä ehkäisypillereitä. olen 43v.
Kommentit (15)
Jotain 4-5 päivää, ei mitään ehkäisyä käytössä, ja kierto ikävän lyhyt 25-26 päivää.
7-10 päivää - tämä on ihan "jostain"
5-6 pv, ovat säännölliset. Ei ole koskaan ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä.
noin 2 pv, joskus kolmannella tipottelee. Ei ehkäisyä mutta ei lapsiakaan.
t. 34 v
N. 6 päivää. Kolme ekaa kunnon vuotoa, sen jälkeen erittäin pientä, oikeastaan ei edes juuri vuotoa paitsi jostakin syystä 5. päivänä mahasta kouraisee ja lorahtaa vielä reilummin. Sitten loppuu.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 19:30"]
t. 34 v
[/quote]
Olet todella onnekas!
Mulla yleensä 7-8 päivää.
3-4 päivää, ovat tosi niukat kuten olivat jo ennen pillereitäkin.
noin 5 päivää,kondomi ehkäisynä sillä hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle,kierukoita en anna laittaa ihan sen pelon vuoksi että sattuu ja tulee myös ongelmia.Menkat ihan kauheet ja kivuliaat sillä sairastan endometrioosia,mikään lääke ei tunnu auttavan,eikä liikunta eikä ruokavalio,kaikkea olen lähes tulkoon kokeillut
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 19:30"]
t. 34 v
[/quote]
Olet todella onnekas!
Mulla yleensä 7-8 päivää.
[/quote]
Minulla kuukautiset kestävät 6-8 päivää. Koen olevani onnekas. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia kuukautiskipuja. Ei kuukautisista ole koskaan minulle mitään haittaa ollut.
Ennen ehkäisyä 8-10 päivää ja vuoto oli vieläpä tosi runsasta ja kierron pituus vain 24-25vrk. Oli vaikea pystyä edes käymään töissä sotkematta vaatteitaan. Nyt hormonikierukan kanssa 3-4 päivää ihan tsoukkivuotoa, normal-kokoinen side riittää neljäksi, viideksi tunniksi. Ei haittaa elämää enää ollenkaan!
2- max 3 päivää ja tosi niukat. E-pillerit ehkäisynä. N36
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 19:38"]
noin 5 päivää,kondomi ehkäisynä sillä hormonaalinen ehkäisy ei sovi minulle,kierukoita en anna laittaa ihan sen pelon vuoksi että sattuu ja tulee myös ongelmia.Menkat ihan kauheet ja kivuliaat sillä sairastan endometrioosia,mikään lääke ei tunnu auttavan,eikä liikunta eikä ruokavalio,kaikkea olen lähes tulkoon kokeillut
[/quote]
Kokeile nyt ihmeessä hormonikierukkaa! Saahan sen pois, jos se ei sovikaan. Minullakin on endometrioosi ja kierukka tosiaankin auttaa loistavasti paitsi vuodon määrään, myös kipuihin. En yleensä enää tarvitse ollenkaan särkylääkkeitä kuukautisten aikaan, kun ennen niitä todella kului, söin ainakin viikon verran kolme nappia päivässä.
14
Viikon. Ennen kuparikierukkaa kestivät viisi päivää.