Miten joku VOI luulla, että se 19-vuotias on Dannyn kanssa seurustelumielessä? Se on avustaja!
Kommentit (33)
Dannyn hihattomat paidat ja hiukset. Miksi?
vanhaa patua käyttää nuoret, kunnianhimoiset naiset huväkseen mennen tullen.
Erikakin pakkasi kapsäkkinsä kun sai Dannyn avulla luotua itselleen nimeä.
Tämä uusi tytteli iloitsee, kuinka hänelle on kuulemma tullut räjähdysmäisesti uusia someseuraajia ja kuinka setämies-paparazzit vaanivat häntä pusikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kans luulen että ihan vain pelkästä seksistä on kysymys.
Jos olisi pelkästä seksistä kyse kukaan ei valitsisi 77-vuotiasta pappaa.
Kyse ennemminkin tytön mahdolliselle linssinlude-uralle saatavasta hyödystä, seksiä joko ei ole tai on, ei ole näytetty toteen.
Tyttö esiintyi instagram kuvassa Dannyn luona pienissä tekonahkashortseissa. Danny itse kertoi tytön passaavan hänen luonaan ukkokööriä. Tästä voi jokainen päätellä millainen avustaja on kyseessä, vastenmielistä. Ja Erika hyväksyy tämän kuvion Dannyn mukaan. Tästä sen vain näkee, että naiset itse ovat usein niitä jotka antavat hyväksyntänsä tällaiselle toiminnalle. En halua kannattaa Dannya tai Erikaa millään tavoin, vastenmielisiä ihmisiä.
40- luvulla syntynyt papparainen seukkaa 2000- luvulla syntyneen tytön kanssa, YÖK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tyttö esiintyi instagram kuvassa Dannyn luona pienissä tekonahkashortseissa. Danny itse kertoi tytön passaavan hänen luonaan ukkokööriä. Tästä voi jokainen päätellä millainen avustaja on kyseessä, vastenmielistä. Ja Erika hyväksyy tämän kuvion Dannyn mukaan. Tästä sen vain näkee, että naiset itse ovat usein niitä jotka antavat hyväksyntänsä tällaiselle toiminnalle. En halua kannattaa Dannya tai Erikaa millään tavoin, vastenmielisiä ihmisiä.
Ikäänkuin miehet eivät osaisi laittaa ruokaa. Silmänilona se siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn hihattomat paidat ja hiukset. Miksi?
Dannyn hiukset ovat vielä 10 kertaa huonommat kuin Donald Trumpin.
Tuskin kaverit olisivat jossei taustalla olisi jotain kuvottavampaa. Kuka olisi kateellinen vanhasta papasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kaverit olisivat jossei taustalla olisi jotain kuvottavampaa. Kuka olisi kateellinen vanhasta papasta.
*jättäneet
Vierailija kirjoitti:
40- luvulla syntynyt papparainen seukkaa 2000- luvulla syntyneen tytön kanssa, YÖK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rakkaus ei katso ikää, ulkonäköä, sukupuolta tai muita ominaisuuksia.
Avustaa D:n pussien tyhjennyksessä,
Vierailija kirjoitti:
Danny olisi täysin unohdettu, jos ei osaisi vedättää mediaa näillä feikkisuhteilla. Erika yhtälailla. He kaikki nauravat koko asialle. Stimuloi seiskan lukijoiden mielikuvitusta ja keikalle tulee väkeä ihmettelemään, mistä on kyse.
Juuri näin naulan kantaan! Tällainen kuvio on kehitelty Dannyn ja vaihtuvien tyttöjen kanssa. Ainakin Erikan ja Helmin. Kuvio tuo rahaa iltapäivälehdille, seiskalle jne. Samoin kuin Dannylle ainakin. Ehkä nuoret naiset saavat palkkansa myös. Mutta tämän viimeisimmän nuoren tytön kohdalla voi olla kohtalokasta, riippuu tietysti miten herkkä hän on. Armi Aavikko rakastui oikeasti Dannyyn, ja siitä alkoi alamäki, kun D ei jättänyt perhettään. Armilla varmaan paljon yksinäisiä hetkiä ja alkoholi alkoi vähitellen tehdä tuhojaan. Hän ei päässyt irti kaksinaismoraalisesta D:sta. Todella häikäilemätön tyyppi. Median ja erilaisten julkkisten kuviot ovat sovittuja: päivästä päivään klikataan samoja ihmisiä, miten he nyt tänään pyllistelevät tai mitä viisauksia sanovatkaan.Naurua piisaa heidän parissaan kun kansa ihmettelee, että mikä nyt onkaan tämän ja tuon helmin tai sylvin työ, tehtävä, osa, roolitus. Kolikot kilisevät tilille kun ihmiset janoavat lisää uutisia näistä ihmeistä.
Danny olisi täysin unohdettu, jos ei osaisi vedättää mediaa näillä feikkisuhteilla. Erika yhtälailla. He kaikki nauravat koko asialle. Stimuloi seiskan lukijoiden mielikuvitusta ja keikalle tulee väkeä ihmettelemään, mistä on kyse.