Musta tuntuu, että ne Kotka pitää vähiten ääntä suhteestaan, ovat kaikkein onnellisimpia yhdessä
Mulla vaan tulee aina parisuhdepäivityksistä tunne, että mitä niillä halutaan uskotella.
Kommentit (11)
Onko eroa sillä, onko kyseessä maakotkat vai merikotkat?
Merimiehet eivät paljon pidä melua suhteistaan, ettei vaimo pääse jyvälle.
Mä oon ihan samaa mieltä. Uskottelu lyö läpi niistä siirappisista kuvista
Vierailija kirjoitti:
Onko eroa sillä, onko kyseessä maakotkat vai merikotkat?
:D
En usko että se on ihan noin yksinkertaista. Minulla on tuttu joka päivittää kaiken, mitä tekee miehensä ja perheensä kanssa, faceen. Ja ovat varmastikkin onnellisia. Nainen vaan on jotenkin someriippuvainen. Sitten on yksi eronnut pariskunta, jonka molemmat puolet löysivät uudet ja nyt kilpaa postaavat lällyjä päivityksiä ja tästä näkee ottallaankin että postaukset on tarkoitettu vain exän kiusaksi molemmin puolin. Onnellisuudesta paha sanoa. Kaikki varmaan olisivat onnellisempia kun menisivät kokonaan pois somesta.
Se mitä tapahtuu meripäivillä, jää meripäiville. Ja tänä vuonna se on aika vähän.
Mun tuttu laittoi jatkuvasti kuvia tyttöystävästään faceen, jonka kanssa oli ollut vain muutaman kuukauden. Noh, nyt he ovat eronneet.
Demarien nuorisojärjestö on Nuoret kotkat. Liittyykö politiikkaan?
Vierailija kirjoitti:
En usko että se on ihan noin yksinkertaista. Minulla on tuttu joka päivittää kaiken, mitä tekee miehensä ja perheensä kanssa, faceen. Ja ovat varmastikkin onnellisia. Nainen vaan on jotenkin someriippuvainen. Sitten on yksi eronnut pariskunta, jonka molemmat puolet löysivät uudet ja nyt kilpaa postaavat lällyjä päivityksiä ja tästä näkee ottallaankin että postaukset on tarkoitettu vain exän kiusaksi molemmin puolin. Onnellisuudesta paha sanoa. Kaikki varmaan olisivat onnellisempia kun menisivät kokonaan pois somesta.
Niinpä! Yksi julkisuudesta tuttu eronnut pari tuntuu tekevän tätä: kumpi ehtii ennemmin naimisiin ja hankkia lapsia...
Tuntuu kilpailulta enemmän kuin rakkaudelta.
Kiitos tästä uus-pronominista!