Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Musta tuntuu, että ne Kotka pitää vähiten ääntä suhteestaan, ovat kaikkein onnellisimpia yhdessä

Vierailija
26.08.2020 |

Mulla vaan tulee aina parisuhdepäivityksistä tunne, että mitä niillä halutaan uskotella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä uus-pronominista!

Vierailija
2/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eroa sillä, onko kyseessä maakotkat vai merikotkat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merimiehet eivät paljon pidä melua suhteistaan, ettei vaimo pääse jyvälle. 

Vierailija
4/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan samaa mieltä. Uskottelu lyö läpi niistä siirappisista kuvista

Vierailija
5/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukka

Vierailija
6/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko eroa sillä, onko kyseessä maakotkat vai merikotkat? 

:D

Vierailija
7/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että se on ihan noin yksinkertaista. Minulla on tuttu joka päivittää kaiken, mitä tekee miehensä ja perheensä kanssa, faceen. Ja ovat varmastikkin onnellisia. Nainen vaan on jotenkin someriippuvainen. Sitten on yksi eronnut pariskunta, jonka molemmat puolet löysivät uudet ja nyt kilpaa postaavat lällyjä päivityksiä ja tästä näkee ottallaankin että postaukset on tarkoitettu vain exän kiusaksi molemmin puolin. Onnellisuudesta paha sanoa. Kaikki varmaan olisivat onnellisempia kun menisivät kokonaan pois somesta.

Vierailija
8/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tapahtuu meripäivillä, jää meripäiville. Ja tänä vuonna se on aika vähän. 

Vierailija
9/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu laittoi jatkuvasti kuvia tyttöystävästään faceen, jonka kanssa oli ollut vain muutaman kuukauden. Noh, nyt he ovat eronneet.

Vierailija
10/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien nuorisojärjestö on Nuoret kotkat. Liittyykö politiikkaan?

Vierailija
11/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että se on ihan noin yksinkertaista. Minulla on tuttu joka päivittää kaiken, mitä tekee miehensä ja perheensä kanssa, faceen. Ja ovat varmastikkin onnellisia. Nainen vaan on jotenkin someriippuvainen. Sitten on yksi eronnut pariskunta, jonka molemmat puolet löysivät uudet ja nyt kilpaa postaavat lällyjä päivityksiä ja tästä näkee ottallaankin että postaukset on tarkoitettu vain exän kiusaksi molemmin puolin. Onnellisuudesta paha sanoa. Kaikki varmaan olisivat onnellisempia kun menisivät kokonaan pois somesta.

Niinpä! Yksi julkisuudesta tuttu eronnut pari tuntuu tekevän tätä: kumpi ehtii ennemmin naimisiin ja hankkia lapsia...

Tuntuu kilpailulta enemmän kuin rakkaudelta.