Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako syödä leipiä, jotka olleet 2h pöydällä? Välissä margariinia, juustoa, kinkkua, kananmunaa, tomaattia...

Vierailija
26.08.2020 |

Söisitkö?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kokemusta on.

Vierailija
22/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan lapselleni eväsleivät kouluun aina pitkinä päivinä. Ovat repussa noin 5 h. Kananmunaa en laita, koska se ällöttää noin muuten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kerkiä mennä mennä miksikään ja siitäkin riippuu miten tarvikkeet on säilytetty ennen valmistamista. Jos epäilyttää niin katsoo, haistaa ja etenkin maistaa. Ruuille ei ole suoraan tiettyä aikaa minkä jälkeen ne pilaantuu. Ravintolat ja vastaavat on erikseen ihan varmuuden takia.

Vierailija
24/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi sunnuntaina naudanleikkelepaketti pöydälle koko yöksi, aamulla pistin takaisin jääkaappiin. Ihan hyvin on voinut syödä niitä.

Ei se ruoka oikeasti niin nopeasti mene pilalle, ellei sitten päiväys ollut muutenkin jo lähellä. Hyvin on vaelleuksellekkin otettu kesäkuumalla eväsleipiä ja syöty vielä seuraavana päivänäkin ilman ongelmia.

Vierailija
25/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen leipä säilyy repussakin useamman tunnin jos evääksi ottaa, ei tuossa ole oikein mitään kovin herkästi pilaantuvaa.

Alapeukku siitä, että kyllä tuollainen leipä kestää päivänkin repussa ja voi vielä syödä.

Vierailija
26/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peloittaisi ihan kauheasti syödä tuollainen leipä.

Vierailija
27/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran saanut vatsataudin voileivistä. Oli päivän mittaiselle bussiretkelle jonkun tekemiä paahtopaistileipiä, välissä lisäksi salaattia, kurkkua ja ehkä majoneesia. Iltapäivällä tarjoiltiin, ja kylmäketju oli mitä oli, bussin tavaratilassa lämpenemään päässyt kylmälaukku, kesällä. Kummastakin päästä tuli ulos, enkä sen jälkeen moneen vuoteen syönyt paahtopaistia.

Mutta kysymykseen, 2h huoneenlämmössä nuo ainekset, jos ei nenään tunnu mitään epäilyttävää, söisin.

Vierailija
29/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perusterve aikuinen voi hyvin syödä. Taaperolle tai hauraalle vanhukselle en antaisi.

Vierailija
30/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran saanut vatsataudin voileivistä. Oli päivän mittaiselle bussiretkelle jonkun tekemiä paahtopaistileipiä, välissä lisäksi salaattia, kurkkua ja ehkä majoneesia. Iltapäivällä tarjoiltiin, ja kylmäketju oli mitä oli, bussin tavaratilassa lämpenemään päässyt kylmälaukku, kesällä. Kummastakin päästä tuli ulos, enkä sen jälkeen moneen vuoteen syönyt paahtopaistia.

Mutta kysymykseen, 2h huoneenlämmössä nuo ainekset, jos ei nenään tunnu mitään epäilyttävää, söisin.

Majoneesi on herkästi pahentuvaa.

Vierailija
31/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaisin juhlatarjottaviin. Harvoin kai ne on pöydässä alle kahta tuntia, häissä, yo-juhlissa ja jouluna. Ja monet nostavat vielä jääkaappiin loput ja tarjoavat niitä seuraavinakin päivinä.

Taitaa eviran suositus olla että 4 tuntia huoneenlämmössä ollut heitettävä pois.

Toki voisin tuostakin vielä venyttää jos syön sen vaikka viiden tunnin päästä.

Vierailija
32/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin suolapurkin tunniksi pöydälle, uskaltaako suolaa nyt enää käyttää??

Varmuuden vuoksi kannattaisi keittää sitä 10 min. ennen käyttöä.

Vierailija
33/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, jos niissä margariinia. Kuka nyt sellaista söisi?

Samaa olin tulossa sanomaan. Ei pelota pöydälle unohtuminen, mutta margariinia en syö.

Vierailija
34/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananmuna epäilyttää...

Keitetty kananmunahan on hyvin säilyvää.

Vierailija
35/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikuisesti ylpeä älykkyydestäni. Muutama vuosi takaperin ostin jugurttia illalla ja voi per----kele, unohdin totta kai yöksi eteiseen!!!

No aamulla sitten löysin jugurtit ja olin että ei v------u soikoon! Sitten mietiskelin hetken: jugurtti on hapanmaitotuote. Se on siis jo valmiiksi hapanta.

Söin jugurtit hieman pelokkaasti ja lopputulos oli, että ei tullut mitään vaivoja!

Vierailija
36/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyspalvelujen neuvontaan ja kysy. Oikeasti, mihin normijärki on nykyään ihmisiltä kadonnut???

Vierailija
37/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö ihan tosissasi?

No miksi ne leivät olisi kahdessa tunnissa menneet? Ihan syötäviä ovat. Eli vastaus on kyllä söisin.

Ei ihmiskuntaa olisi olemassakaan, jos vain jääkaapista otettua ruokaa voisi syödä.

Vierailija
38/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi lähtee kävelemään.

Vierailija
39/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee uusavuttomuus jo vähän liian pitkälle.

TOTTA KAI NIITÄ VOI SYÖDÄ.

Vierailija
40/40 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä