Hsl ei jaa maskeja lainkaan Itä-Helsingissä
Mutta Espoossa KOLME jakelupistettä!
Pankaa sinne palautetta!
Kommentit (25)
Ääneen sanomaton toive on, että niitä 'ahtaasti asuvia' saataisiin vähän harvennettua.
Pannaan, pannaan Annelia, asematunnelin vessassa... 🎶
Se olisi helmiä sioille. Ei ne niitä käyttäisi. Tuskin osaisivat, vaikka haluaisivatkin.
Onneksi. Luonnollinen poistuma toteutuu.
Hyvähän se on että espoossa jaetaan, siellähän niitä tautisia on paljon.
Jakaako muka liikennelaitos maskeja? Itse olen huomannut vain kuntien jakelupisteet. Helsinkikin muuttaa päivittäin jakeluaan, jakaa myös itäiseen kaupunkiin.
Itiksen Tokmannilla oli poistolaarissa maskeja eipä näytä alehinnallakaan kelpaavan 🤔
- Ihan OT
HSL jakaa kompassitorilla
Pasilassa
Jne
HELSINGIN seudun liikenne (HSL) kannustaa kaupunkilaisia kasvomaskien käyttöön alkamalla jakamalla maksuttomia kasvomaskeja. Jakelu alkaa keskiviikkona 26. elokuuta.
HSL:n mukaan jakelun tarkoituksena on saada kasvomaskia käyttämättömät joukkoliikenteen asiakkaat kokeilemaan maskia.
Maskeja jaetaan Helsingin Rautatientorin metroaseman Kompassitasolla sekä Tikkurilan rautatieasemalla kello 14 alkaen. Helsingissä ja Vantaalla on jaossa kaikkiaan 5 000 maskia.
Miksi ihmeessä pitäisi jakaa? Eihän siellä edes asu ihmisiä.
Sama kuin kaupunkipyörien kanssa. Itä-Helsinki sivuutetaan. V*ttu mitä p*skaa. HSL pitää Itä-Helsinkiä alemman luokan asiakkaina, vaikka todennäköisesti saa tulonsa ahkerasti joukkoliikennettä käyttäviltä itä-helsinkiläisiltä.
Vierailija kirjoitti:
HSL jakaa kompassitorilla
PasilassaJne
Nuo ei ole kumpikaan Itä-Helsinkiä.
Helsingissä niitä jaetaan vain Rautatientorilla, joten eihän tässä mitään syrjitä.
Vierailija kirjoitti:
Jakaako muka liikennelaitos maskeja? Itse olen huomannut vain kuntien jakelupisteet. Helsinkikin muuttaa päivittäin jakeluaan, jakaa myös itäiseen kaupunkiin.
Jakaa. Johan se aloituksessa lukee. Mutta ei yhden yhtä pistettä ole Itä-Helsingissä. Espoossa on kolme... Vierekkäisiä metroasemia.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä niitä jaetaan vain Rautatientorilla, joten eihän tässä mitään syrjitä.
Paitsi koko Itä-Helsinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan ne sieltä notkumaan rautatieasemalle. Ottakoon maskinsa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan ne sieltä notkumaan rautatieasemalle. Ottakoon maskinsa sieltä.
No eikö ne espoolaiset muka notku Helsingin keskustassa???
”Pankaa”