Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö nykyisen aviomiehenne ex. vaimo?

Vierailija
26.08.2020 |

Etenkin kun miehelläni ja hänen eksällään on yhteinen lapsikin, ja minulla ei yhtään omaa lasta, eikä yhteistäkään!
Suorastaan inhottaa, kun mieheni ex vaimonsa pyytää päästä samaan kyytiin autoomme, kun on yhteisen jo aikuisen lapsensa omassa perheessä perhejuhlia.
Millä ilveellä tuon exmuikin saisi karkoitettua pois edes meidän autoon tunkemasta? Ehdotuksianne, sillä olen jokaisen yhteisen automatkan jälkeen saanut mojovan päänsäryn johtuen naisen käyttämistä erittäin voimakkaista hajuvesistään!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää 0/5

Vierailija
2/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä paras vinkki: kerrot naiselle suoraan ensi kerralla että olen hajusteallergikko ja saan voimakkaita oireita hajuvesistä. Tervetuloa kyytiin ilman tuoksuja.

Ihan on kohteliasta ottaa kyytiin ilman hajuvesiä, eikai niitä tilanteita niin usein ole? 1-2 kertaa vuodessa vai häh?

Ja vastaus kysymykseesi: ei, minua ei ärsytä mieheni ex. Hän on syystä ex ja minä nyx.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sinua niin ärsyttää? Onko se paremman näköinen kuin sinä?

Vierailija
4/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, pikemminkin säälittää, alkoholisoitunut, useissa todella huonoissa suhteissa itsensä ryvettynyt reppana, onneksi heillä ei ole yhteisiä lapsia, ja erostakin jo 30 v

Vierailija
5/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole ex-vaimoa onneksi.

Vierailija
6/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kertaa vuodessa teillä on niitä perhejuhlia?

Menkää ensi kerralla taksilla.

Vierailija
7/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suuttuisi, jos sanoisin hänelle, etten halua muutoinkaan hänen entistä vaimoaan kyyditä yhteisiin perhetilaisuuksiimme meidän autollamme. Olenhan kustantanut senkin hankinnassa, koska mieheni on ilman työtä. Hän on mun elättinä ollut jo jäätyään töistä pois jo toistakymmentä vuotta. 

Inhottaa sitten kun tuollainen loinen, työtön mieheni entinen muikki koko ajan kyselemässä kyytiä milloin mihinkin ilman minuakin.

Tuntuu välillä kuin olisimme kolmin kimppasuhteessa eikä kaksin.  Mieheni exvaimolla ei ole mieskaveria eli siis asuu ainakin yksin. Ja vähempää ei edes kiinnostaisi, vaikka sillä horolla olisikin joku tai parempi olisi, että hänellä olisikin mieskaveri, jolla olisi sitten autokin, niin ei tarvitsisi mun mieheni kuskailla exäänsä.

Vierailija
8/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että olisinpa ottanut aikoinaan sellaisen miehen rinnalleni, jolla ei olisi ollut ennestään lasta ja nykyisin on jo mieheni jo aikuistuneella lapsella omiakin lapsia oman miehensä kanssa; ja on jotenkin raskasta "leikkiä" mieheni lapsenlapsille  jotain feikki varamummua, vaikken edes ole oikea mummo heille.

Nyt on tilanne jo ajautunut niin pitkälle, ettei enää voi ottaa eroa, koska mieheni on niin väkivaltaiseksi osoittautunut pitkän suhteemme aikana, että tappaisi varmaan minut ja ainakin itsensä, jos ottaisin eron hänestä.  Työpaikallani nimittäin on eräs entinen ns. yhdenillan työpaikkameeting-mies", mutta homma kaatui aikoinaan hänen ja minunkin ollessani varattuja tahoillamme. Mutta nykyisin mies on eronnut vaimostaan; ja on sinkku, ja on erittäin kiinnostunut seurastani töissä. 

Vierailija
9/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa vuodessa teillä on niitä perhejuhlia?

Menkää ensi kerralla taksilla.

Ei meillä ole varaa taksilla ajella paikasta toiseen.

Vierailija
10/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen miehen ex-vaimo on jonkun verran ärsyttävä joo, hänellä on hyvistä syistä lähestymiskielto meidän suhteen. Edellisten puolisoiden exät ovat olleet hyviä kavereita parisuhteen aikana ja ovat sitä edelleen.

Vierailija
11/11 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekee valinnan kun ottaa lisääntyneen käytetyn, sori. Puhu peililles.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän