Olen kuulemma keskiverron näköinen - miten voisin muuttua kauniimmaksi?
Ennen ihmiset sanoivat minua valheellisesti nätiksi tms., vaikka tiesin olevani ruma. Tänään kävikin ilmi, että olen täysin taviksen näköinen (äitini kertoi asian minulle). Onko kaltaisellani mitään mahdollisuutta muuttua paremman näköiseksi ja miten se onnistuisi?
Kommentit (9)
Sentään keskiverto. Keskiverto on hyvä. Tutkimusten mukaan kauneus on nimenomaan keskivertoisuutta.
Minä olen puhtaasti ruma, melkein epämuodostunut ja kaukana keskiverrosta. Mietipäs miltä se sitten tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Haluaisin löytää puolison ja saada ainakin muutamia kavereita sekä lisäksi itsevarmuutta sosiaalisiin tilanteisiin. Olen myös esteetikko, joten haluaisin näyttää hyvältä.
Et mitenkään...vanhetessa tuppaa käymään päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Sentään keskiverto. Keskiverto on hyvä. Tutkimusten mukaan kauneus on nimenomaan keskivertoisuutta.
Minä olen puhtaasti ruma, melkein epämuodostunut ja kaukana keskiverrosta. Mietipäs miltä se sitten tuntuu.
Äitini korosti sitä keskivertoisuutta, mutta ei sanonut sanallakaan kauniiksi tai nätiksi. Omasta mielestäni olen aina ollut epämuodostunut ja erikoisen näköinen. En tullut kysyneeksi tarkenjusta, sillä hämmennyin hänen kommentistaan hieman.
Vierailija kirjoitti:
Et mitenkään...vanhetessa tuppaa käymään päinvastoin
Näin varmaan onkin. Miten voisin taistella vanhenemisen merkkejä vastaan?
Treenaa kroppa ja erityisesti peppu hyväksi, se on todella kova valtti vähän vanhemmalla iällä kun suurin osa ikäluokan naisista on pulskistunut.
Äitisi on narsisti, älä usko hänen sanojaan. Eikä kaunistautuminen auta sinua saamaan sitä yhtä naista.
Ota hiustenpidennykset, osta hyalorinihapposeerumi kasvoille, opettele sopiva kevyt meikkityyli, laita raitoja/sävytä hiuksia, liiku, syö paljon kasviksia yms... :) Ja koita olla positiivinen.
Miksi pitäisi?