Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta
Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?
Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.
Auttakaa!
Kommentit (2269)
Miksei näin tietokoneaikana tässä firmassa minulle anneta mitään muuta kuin alkeellinen kirjoituskone työvälineeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kosksan kuultu moista että kun menet kauppaan niin omenadta pitää muka masaa etkä vaan voi mennä ja syödä yhtä. Törkeää ja nyt kauppias uhkaa pistää siitä hyvästä käteni poikki jos vierailen siellä kaupassa uudelleen.
Aladdin
Väärin. Olen nainen. Mutta se katurotta on kuuma, komea, symppis ja vähän söpö. Eikö sinustakin?
Prinsessa Jasmine
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.
Crowley?
Vierailija kirjoitti:
Miksei näin tietokoneaikana tässä firmassa minulle anneta mitään muuta kuin alkeellinen kirjoituskone työvälineeksi?
B. Virtanen
Vierailija kirjoitti:
Taas meni ystävänpäivä ilman yhtään korttia.
Säälistä annoin luokkakaverilleni ystävänpäiväkortin ja nyt se on ihastunut minuun ja seuraa minua kotiin asti. Auttakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.
Crowley?
Oikein, vihdoinkin!
Toimin alukseni kapteenina, mutta välillä tuntuu, ettei miehistöni kunnioita minua.
Miten voisin kohottaa miehistöni moreenia?