Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2269)

Vierailija
2261/2269 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin alukseni kapteenina, mutta välillä tuntuu, ettei miehistöni kunnioita minua.

Miten voisin kohottaa miehistöni moreenia?

Vierailija
2262/2269 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtää puskiin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2269 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näin tietokoneaikana tässä firmassa minulle anneta mitään muuta kuin alkeellinen kirjoituskone työvälineeksi?

Vierailija
2264/2269 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2265/2269 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kosksan kuultu moista että kun menet kauppaan niin omenadta pitää muka masaa etkä vaan voi mennä ja syödä yhtä. Törkeää ja nyt kauppias uhkaa pistää siitä hyvästä käteni poikki jos vierailen siellä kaupassa uudelleen.

Aladdin

Väärin. Olen nainen. Mutta se katurotta on kuuma, komea, symppis ja vähän söpö. Eikö sinustakin?

Prinsessa Jasmine 

Vierailija
2266/2269 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.

Crowley?

Vierailija
2267/2269 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei näin tietokoneaikana tässä firmassa minulle anneta mitään muuta kuin alkeellinen kirjoituskone työvälineeksi?

B. Virtanen

Vierailija
2268/2269 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas meni ystävänpäivä ilman yhtään korttia. 

Säälistä annoin luokkakaverilleni ystävänpäiväkortin ja nyt se on ihastunut minuun ja seuraa minua kotiin asti. Auttakaa!

Vierailija
2269/2269 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rakastanut tuota yhtä idioottia kai aina, tai ainakin kuusituhatta vuotta. Olen opettanut hänet syömään ruokaa ja juomaan viiniä, olen pelastanut hänet giljotiinilta ja natseilta, olen sietänyt hänen surkeita taikatemppujaan ja jopa antanut hänen lainata autoani, joka on rakkain omaisuuteni. Ja nyt hän jätti minut tuon paskantärkeän porukan takia, joka teeskentelee hyvää ja haluaa vain pahaa koko ihmiskunnalle. En tiedä mitä teen ilman häntä. Jopa kylpyammeellinen vihkivettä alkaa tuntua hyvältä vaihtoehdolta.

Crowley?

Oikein, vihdoinkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi