naapurien seksiäänet
häiritseekö vai kiihottaako teitä naapurienne seksiäänet? mikä on erikoisinta, mitä seinänne takaa on kuulunut? kokemuksia siitä, kun itse ei syystä tai toisesta omassa suhteessaan, ja naapurissa voihkitaan?
Kommentit (40)
No mua aikanaan 90-luvulla häiritsi todella naapurin homomies, joka jatkuvasti toi kaikenlaista miestä kotiinsa. Äänieristystä ei ollut juurikaan. Kuului välillä keskustelukin läpi ja ähinä ei ollut kovinkaan viehkeää. Ähinää ja murinaa yms. Olen nainen ja ei todellakaan kiihottavaa, kaikkea muuta. Se oli muutenkin aika karmea talo kun itsekin pannessa tiesi, että naapuri kuulee kun pillu ja lantio lätisee.
Ei häiritse eikä kiihota. Tai no ehkä häiritsisi, jos usein kuuluisi ja lapsi olisi kuulemassa! Mutta harvemmin tuntuu kukaan naapuri saavan, tai ainakin ovat hiljaista sorttia. ;)
Yhden keissin tosin muistan nuoruudesta. Olin ehkä 18 ja toivottoman lätkässä naapurin mieheen. Heidän makkari oli omani yläkerrassa ja välillä kuului tasaista pauketta, kun sängyn pääty hakkasi seinään sekä naisensa voihkimista. Oi jospa oisin saanut olla sen tilalla... Muistan maanneeni hiljaa sängyssäni ja kuvittelevani, että vain jokunen metri ylöspäin ja mä saisin olla siinä pantavana. :p
kun itse on joskus ollut puutteessa, ni kyl helposti mieleen tulee, ett voi ku sais olla seinän takana. Nyt kun itse on suhteessa ja sänky välillä hyppinyt selän alla naisen huutaessa päällä, on tullut vähän vaivautunut olo, että suuttuukohan nuo tuolla ylhäällä?
ja kunnolla kuuluukin, naapuriin muutti viime syksynä parikymppinen opiskelijatyttö, ja jonkin ajan kuluttua kuvioihin ilmestyi poikaystävä. Heidän ollessa tytöllä yötä asunnosta kuului TODELLA kovaäänistä voihkintaa, huokailua ja jos molempien ikkunat olivat auki niin myös pimpsan litinää. Tuntui todella nauttivan seksistä tämä naapurini, itse myönnän hiukan kadehtivani, koska miestä ei tuolloin itselläni ollut.
Eikä siis mitään koputuksia, vihjeitä tai varoituksia sitä ennen. Oli kiva keskustella asiasta tosi hämmentyneen isännöitsijän kanssa puhelimessa kirjallisen huomautuksen jälkeen. En ole edes vakisuhteessa eli todella satunnaista on ollut.
ääntelit, kun niin herkästi reklamoivat???
Ja tämä vielä uusi ja paksuseinäinen talo, ikkuna varmaan kyl ollut välillä lasitetulle parvekkelle auki. Mut ei tosiaan mitkään paperiseinät. Lähinnä tässä nyt toi ihmisten asenne ja "kasvottomuus" ihmetyttää. Isännöitsijäkin kuulemma kovasti harkinnut, voiko tästä syystä huomautusta lähettää. "Luonnollinen asiahan tämä", sanoi. :-) Itseä varmaan vain piristäisi, jos muualtakin jotain kuuluisi...?
No kyllä molempia. Asuin taannoin pienessä yksiössä Stadin keskustassa. Kakskyt neliöö tai jotain. Naapurissa avopari, nuori kaunis ehkä kaksvitonen nainen. Ja iltaisin voihki oikein kunnolla. Joskus kuului lantion hakkaus. Ja sit saattoi lopuks todeta, että olipas se kunnon pano. Karuu oli kuunnella, ku silloin oli itse ilman naista. Onneksi nyt tilanne toinen...
Sama juttu. Opiskelijakämpässä asuessa kyllä hyvin konkreettisesti muistui mieleen oma naisettomuus, kun naapurin nuoripari aloitti lemmenteot. Bonarina vielä rakkaus yleensä kukoisti eniten siinä aamu kolmen maissa. Joskus vitutuksissani teki mieli soittaa virkavallalle, että naapurissa nyrkki viuhuu.
Mutta pakko kyllä myöntää, että aikansa sitä uikutusta ja voihkimista kuunneltuaan oli aina itsekin vähän tasailtava paineita...
Joskus ehkä vähän kiihottavaakin, mutta toisaalta vähän vaivautunut olo, kun näkee yläkerran naapureita. Tulee heti ne äänet mieleen. Ei silti ollenkaan niin vaivautunut olo, kuin huutoasteelle yltyneen perheriidan (tai vakavampaakin) todistaminen naapurista. Ihanaahan on kun ihmiset nauttivat toisistaan. Kerran kuitenkin kun heräsin keskellä yötä raskausaikana voimakkaaseen sängynnitinään yläkerrasta, taisin vähän paukauttaa patteria ja putkia. Joku raja täytyy olla ääntelemisessäkin! Taisivatkin muuten vaihtaa nitisevän sängyn pian uuteen..
ja kunnolla kuuluukin, naapuriin muutti viime syksynä parikymppinen opiskelijatyttö, ja jonkin ajan kuluttua kuvioihin ilmestyi poikaystävä. Heidän ollessa tytöllä yötä asunnosta kuului TODELLA kovaäänistä voihkintaa, huokailua ja jos molempien ikkunat olivat auki niin myös pimpsan litinää. Tuntui todella nauttivan seksistä tämä naapurini, itse myönnän hiukan kadehtivani, koska miestä ei tuolloin itselläni ollut.
Heippa, asutaan tosin omakotitalossa, mutta silti luulen että naapuri kuulee. Kun annan suuseksiä niin orgasmin lähestyttyä vaimoni huutaa melkein suoraa huutoa, tosin naapurit eivä ole ainakaan valittaneet.M45,
Olen ehkä hieman naapurikyylä ja ärsyttävä joidenkin mielestä, mutta kun on menossa aamuvuoroon ja herää kello 3:45, niin on kiva kun siinä pyolen yön aikaa herää huutoihin "wuhuu", "lujempaa" "oih vittu ku tekee hyvvee" "laita sormi perseeseen ni mä saan".
Kaikki nuo lauseet ja monet muut joka ikinen kerta kun kolmannen kerroksen huora panee, eli melkein joka yö.
Olisi kyseessä edes nuori, mutta nainen on yli 50 vuotias, koko kylä tietää maksulliseksi, tällä tavoin rahoittaa alkoholiharrastuksensa.
En kyllä voi ymmärtää kuka sitä haluaa panna, mut, omat on halut. Hyi!
Pakko myöntää, että aina tulee vähän pidettyä ääntä, ja välillä kun minä ja poikaystäväni panemme hänen luonaan (kerrostalokämppä, itse asun ok-talossa), niin iskee jälkikäteen pelko että mitä jos huomaamattamme olimmekin todella kovaäänisiä tmv.
On vain mahdotonta olla hiljaa orgasmin tullessa, tai äärimmäisen kiimaisena ratsastaessa, silloin sänky natisee ja joskus jopa hakannut seinään. Toki poikaystäväkin osaa pitää ääntä, en minä ole ainoa ;)
Toisaalta vielä ei ole kuulemma näkynyt heippalappua eikä vuokranantaja ole soittanut, joten ilmeisesti naapureita ei ole vielä ainakaan häirinnyt.
Alakerran naapurissa asuu vaimon työtuttu, yksin asuva nainen. Hänellä aika usein bileet päättyy naimiseen, sitä sitten joutuu/saa kuunnella joskus pitkäänkin. Vaihtelee kovasti; joskus se ärsyttää, joskus tulee tartuttua itse härkää sarvista, välillä ryhdytään vaimon kanssa naiskentelemaan "inspired by"...
Meijän naapurista kuuluu välillä voihketta ja uikutusta, ja ap:n toiseen kysymykseen voin vastata sillä, että kerran kuulin tällaista:
-"Pane koveempaa-aaaaaaaaaaaaaah!!!!!"
Kerran kuulu "aah" ja "voih" ja sitten tuli hiljaisuus. Sitte yhtäkkiä kuulu tosi kova "AAAAAHHHHHH!!!!" :D
Asuimme Turun Ylioppilaskylällä 90-luvun puolivälin nurkilla, ennen suuria peruskorjauksia. Useammin kuin kerran kävi niin, että ensin jostakin naapurista kuului nainnin ääni, ja jonkin ajan päästä sitten jo parista, kenties kolmestakin muusta asunnosta. Ja kyllähän meilläkin tällaisissa tilanteissa joskus pantiin.
Yleensä minua ei ole häirinnyt naapureiden seksiäänet, eivätkä juuri muutkaan tavallisen elämän äänet. Kerran, paljon myöhemmin, seinänaapurissa naitiin raivoisasti ja naisen voihkinta sai minut epäilemään, että meno on aika kovakouraista. Kun varsinaiset seksin äänet loppuivat, mutta nainen kuului itkevän ja valittavan yhä, soitin hätäkeskukseen ja pyysin poliisin katsomaan, että siellä on kaikki hyvin.
Susityttö kirjoitti:
Meijän naapurista kuuluu välillä voihketta ja uikutusta, ja ap:n toiseen kysymykseen voin vastata sillä, että kerran kuulin tällaista:
-"Pane koveempaa-aaaaaaaaaaaaaah!!!!!"
Kerran kuulu "aah" ja "voih" ja sitten tuli hiljaisuus. Sitte yhtäkkiä kuulu tosi kova "AAAAAHHHHHH!!!!" :D
Unohdin muuten sanoo että ennen tota isoa ääntä kuulu sellanen läimäys ääni ihan ku joku ois lyöny täysiä perseelle xd
Vierailija kirjoitti:
Heippa, asutaan tosin omakotitalossa, mutta silti luulen että naapuri kuulee. Kun annan suuseksiä niin orgasmin lähestyttyä vaimoni huutaa melkein suoraa huutoa, tosin naapurit eivä ole ainakaan valittaneet.M45,
Miksei voi purra tyynyä ja huutaa siihen, kuten muissa kodeissa?
Miksei voi purra tyynyä ja huutaa siihen, kuten muissa kodeissa?[/quote]
Tai miksi pitää ees huutaa. voi sitä harrastaa ihan hijaakin
No kyllä molempia. Asuin taannoin pienessä yksiössä Stadin keskustassa. Kakskyt neliöö tai jotain. Naapurissa avopari, nuori kaunis ehkä kaksvitonen nainen. Ja iltaisin voihki oikein kunnolla. Joskus kuului lantion hakkaus. Ja sit saattoi lopuks todeta, että olipas se kunnon pano. Karuu oli kuunnella, ku silloin oli itse ilman naista. Onneksi nyt tilanne toinen...