Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kummallisin ruokalajiyhdistelmä, josta olet kuullut?

Vierailija
14.09.2013 |

Yhdessä AV-keskustelussa oli omenahillo ja höyrytetyt makaronit. Se oli kummallinen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun isä syö kaurapuuron kanssa valkosipulin kynsiä--siis ne kynnet uiskentelee siellä puurossa,musta se on outoa. Ja mun isä ei syö mitään ruokaa ilman perunaa

Vierailija
42/57 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillibanaanipizza.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin eräässä tilaisuudessa Portugalssa grillattua kanaa (erinomaista) ja kylmiä perunalastuja. En ollut ainoa suomalainen, joka jäi hölmistyneenä tuijottamaan lautaselleen. No, tipu syötiin, mutta perunalastut jäivät jokaiselta syömättä. Ei oikein tajuttu miten ne olisi pitänyt syödä, sormin vai haarukalla.

Vierailija
44/57 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

silli ja mustikkapiirakka, erään tuntemani henkilön suuri herkku

Vierailija
45/57 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIzza jossa oli poroa, banaania ja paistettu muna. Ihan pizzeriassa oli tarjolla (Lapissa).

Vierailija
46/57 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän amerikkalaisista pannukakuista, ja voi ja vaahterasiirapppi on hyvää, Pekoni siihen lisääksi alkaa olla sillä hilkulla, mutta rasvaset possumakkara kuulostaa aivan kamalalta, vaahterasiirapin aknssa.

Vierailija
47/57 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikkaruokalassa on tarjolla välillä chilisuklaahärkää, ja se on muuten hyvää!

Vierailija
50/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin tuon kana-perunalastujutun. Jos olisi tarjottu ranskalaisia perunoita, olisi homma ollut OK, mutta että perunalastuja. Jos ne olisivat olleet erillisessa kipossa ja vielä dippikastike, en olisi ihmetellyt lainkaan. Mutta että samalla lautasella tipun kanssa.

Minä ymmärrän kyllä että se voi hämmästyttää, mutta että oikein pitää jättää syömättä? Miksi ihmeessä?

Vierailija
51/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelikakun viipaleen päälle voita, sinappia ja ketsuppia.

Vierailija
52/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo söi ruisleipää ja mustikoita. Ei paha. 

Appiukko nautti lauantai-iltaisin korvapuusteja ja keskikaljaa. Hmm...

Poikani maistelee sekaisin lähes kaikkea,  mitä jääkaapista löytyy.

Mutta kyllä  edellä olevat yhdistelmät (ketsuppi-maksalaatikko ja liha-suklaa) ovat melko kuvottavia. 

Ja vanilijaa ei oikeasti ole edes olemassa, uskotteko!?

Vierailija
53/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana söin onnellisena säilykehernekeittoa suoraan purkista, puolukkahillon kanssa.

Vierailija
54/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:45"]

Minä kirjoitin tuon kana-perunalastujutun. Jos olisi tarjottu ranskalaisia perunoita, olisi homma ollut OK, mutta että perunalastuja. Jos ne olisivat olleet erillisessa kipossa ja vielä dippikastike, en olisi ihmetellyt lainkaan. Mutta että samalla lautasella tipun kanssa.

Esimerkiksi Yhdysvalloissa perunalastut kuuluvat lisukkeena moniin ruokiin/pikaruokiin. Patongin ostajalle kuuluu pieni pussi perunalastuja jne. Sama juttu Iso-Britanniassa. Ihan normaali lisuke maailmalla :) En ihan itsekään ymmärtänyt mikä tässä oli se ongelma ettei niitä pystytty syömään :D

Olen tuohon Tanskassakin törmännyt.

Perunalastuja olen syönyt mm joka jouluaterialla yhtenä lisukkeena. Siinä ne on lautasella kuin muukin ruoka ja ihan sormin ne syödään, vaikka muu ruoka on haarukalla ja veitsellä syötävää. Ei oo erillisiä kulhoja tai dippiä. 😄

Matkailu avartaa...

Vierailija
55/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanormi ruoka mit perunamuussi ja pinaattiletut. Et missä proteiini?!? Mulle pinaatilettu on se perunan korvike lautasel. Peruna/pinaattilettu/pasta/ohra/riisi/cuscus ja sit siihen salaatti ja proteiini liha/kala/juusto/papu tms. Enhän mä syö perunaa ja riisiäkään samalla kertaa ilman lisäkettä.

Vierailija
56/57 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketsuppi ja jäätelö

Vierailija
57/57 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi