Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono ensimmäinen suudelma - syy lempata mies?

Vierailija
25.08.2020 |

Eli kommentteja kaivataan deittailun ihmeelliseen maailmaan. Jos ensimmäinen suudelma(t) deitin kanssa on huono ja tuntuu että homma ei mene ollenkaan yksiin niin pitäisikö vain toivoa että ehkä se siitä lähtee vai saako todeta että kemiaa ei vain ole. En tarkoita että pitäisi jalat tippua alta, mutta oletteko onnistuneet parantamaan yhteispeliä huonoista lähtökohdista :D

itselle jotenkin totaalinen turnoff, mutta olenko liian raaka....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Huono suudelma = kemiaa ei ole. Tyylit vaihtelee, mutta jos natsaa, suudelma on silti ihana jollei aivan taivaallinen.

Vierailija
2/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka kaipaankaan kunnon suudelmia! Valitettavasti mieheni ei "osaa" lainkaan suudella. 20 vuotta tästä olen kärsinyt. Kerran olen sortunut suutelemaan toista,se oli... Wau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit opetella suutelemaan paremmin.

Vierailija
4/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen lemppaamiseenhan on tukku syitä, myös tuolla intiimillä puolella. Ainakin tämän palstan mukaan. Seuraavat syyt ovat sopivia:

1. Alle 15cm varustus

2. Nainen ei saa orgasmia aina

3. Mies ei osaa suudella

4. Miehellä on liikaa kumppaneita/liian vähän kumppaneita

Vierailija
5/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä juttu, miten jotkut eivät osaa yhtään suudella. Siis ei mitään imua - epäilen, pystyvätkö käyttämään edes pilliä. Ehdoton ei tällaisille.

Vierailija
6/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten jännä juttu, miten jotkut eivät osaa yhtään suudella. Siis ei mitään imua - epäilen, pystyvätkö käyttämään edes pilliä. Ehdoton ei tällaisille.

Ehkä se on miehelle ensimmäinen tai ensimmäisiä suudelmia? Hankala silloin on osata.

Vierailija
7/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Olen (kirjaimellisesti) törmännyt kahteen tapaukseen, joilta molemmilta uupui suutelutaito täysin. Molemmilla oli parisuhdehistoriaa, että harjoittelua ja toimintaa taustalta löytyi. Eikö jotkut vain opi?

Toinen odotti suudellessa huulet törröllään, kuin pikkulapsi, ja odotti että vastapuoli hoitaa homman. Toisella taas homma oli löysää hamuilua, hän vielä yltyi kehumaan että "olet tosi hyvä suutelemaan". Mitäpä siihen olisi kommentoinut, no sinä puolestasi voisit vähän vielä harjoitella... ja ehkä jonkun muun kanssa.

Vierailija
8/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan ole ihastunut, kun et halua yrittää uudelleen.

Vierailija
9/10 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se on parisuhteessa kaikkein tärkein asia. Jätä se rullahuuli.

Vierailija
10/10 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi