Muita, joilla rasva kertyy käsivarsiin?
Hirveät paksut käsivarret, aina olleet, miten näitä saa pienemmäksi? 😥
Kommentit (32)
Ah en ole siis yksin!! siis oon niin vihanny tätä osaa itsessäni aina. olen laihduttanut monta kymmentä kiloa, nyt normaalipainossa ja muuten itseeni tyytyväinen mutta nuo kädet. Näytän 10x lihavammalta kuin olenkaan ihan vaan isojen käsivarsien takia. ja voi kuule ,on treenattu ja vaikka mitä mutta ei se läski vaan niistä lähde ja roikkuu tietyissä asennoissa kuin liito-oravan nahkapussukat :D mut minkäs teet. Leikkaus taitaa olla ainoa vaihtoehto, mutta siitäkin jää sit isot arvet ja en tiedä onko sekään sit hyvä juttu, kun itsellä ainakin arpikudos on sellasta joka jää rumaksi ja punoittavaksi yleensä... ainoa helpotus että en ole yksin. Kiitos tästä aloituksesta! Ja tsemppiä teille kaikille jotka joutuvat samasta vaivasta kärsimään :( !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan karsean kokoiset kädet. Paitakoko on 36-38, mutta hihat ei meinaa juuri ikinä mahtua. En ymmärrä miksi pitää olla läskilöllykkäkädet, vaikka muuten on normaalipainoinen (168/61)
Pidät liian pieniä paitoja. Paitojen ei ole tarkoitus olla makkarankuoria.
Öö oletko todella sitä mieltä, että noilla mitoilla koot 36/38 on makkarankuoria? Huhhuh. Minun mitoillani 168/66 esim. 38 ei ole yleensä edes tiukka, 40 roikkuu jo päällä.
Täälläkin yksi jolla paksut käsivarret, olleet jo kakskymppisestä sellaiset vaikka välillä oon ollut muuten ihan hoikkakin. Kiitos, tämä ketju on hyvää vertaistukea kun olen luullut olevani aika yksin tämän asian kanssa. Nyt olen jo reilut 50v enkä ole hihattomia vaatteita kehdannut pitää enää vuosiin, tosin nyt viimeisten vuosien aikana on tullut lisää kiloja muuallekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos niitä treenaisi niin näyttäisikö sitten enemmän lihaksikkailta? Vaikka olisi läskiäkin? Jotenkin ajattelisi että käsistä saisi helposti lihaksikkaat kun siellä on massaa jo ennestään?
Itse vaihtaisin kyllä mahalihomisen käsivarsilihomiseen!
Arvaa onko mulla molemmat ja siihen päälle vielä isot tissit.. Vaihtaisin mieluusti kaikki kolme tai vaikka koko yläkropan.
roteva omppu
Kertyy juu. 170 cm olen ja painoa 76 kg. Vatsassa ja käsivarsissa läskiä vaikka muille jakaa. Vasta nyt kun on tämän painoinen niin tajuaa kuinka naurettavaa oli, kun pidin käsivarsiani niiin lihavina ollessani 65 kg. Nyt ne vasta isot on, välillä tuntuu kuin joku olisi vaihtanut minulle Aki Palsanmäen käsivarret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihan karsean kokoiset kädet. Paitakoko on 36-38, mutta hihat ei meinaa juuri ikinä mahtua. En ymmärrä miksi pitää olla läskilöllykkäkädet, vaikka muuten on normaalipainoinen (168/61)
Pidät liian pieniä paitoja. Paitojen ei ole tarkoitus olla makkarankuoria.
Öö oletko todella sitä mieltä, että noilla mitoilla koot 36/38 on makkarankuoria? Huhhuh. Minun mitoillani 168/66 esim. 38 ei ole yleensä edes tiukka, 40 roikkuu jo päällä.
Mulle oli 38 juuri sopiva paitakoko, kun olin 70-kiloinen. Eli ei tosiaan mikään makkarakuori ole 66-kiloiselle 🙂
Ohis
Mä muistan jo seiskalla kun kässätunnilla ommeltiin paitapuserot, että se kinnasi mulla käsivarsista/hartioista vaikka oli siis ihan oikean kokoinen ja mittojen mukaan tehty. Se kässänopekin oli ensin ihan ihmeissään (ja vihainen) että kuinka mä olen sen voinut tehdä jotenkin niin päin veetä kun kaikkien nimenomaan piti tarkastaa kahteen kertaan että koko on varmasti oikea ja mitata ry:n ja vy:n..
Ja olin siis ihan normipainoinen.
Nykyisin sitten kiloja on tullut jonkun verran ja on ihan tuskaa kun ne kertyy mahaan/rintoihin/käsivarsiin/hartioihin/selkään/kylkiin eikä oikeasti mikään vaate istu tai näytä päällä kivalta. Inhottavinta on just tuo, että oikeasti muuten kooltaan jo melko telttamainen takki onkin käsivarsista/hartioista edelleen niin nafti että autoa ei takki päällä voi ajaa ollenkaan ja muutamasta takista olen saanut ratkeamaan saumat kainaloista/hihan istutuksesta kun olen talvella putsannut auton päältä lumia..
Inhoan paitoja joissa tiukat hihat, yhteen aikaan oli niitä paljon, varmaan olivat muotia. Sitten kun teet jotain sellaisessa paidassa, vaikka ajat autoa, niin tuntuu ihan kamalalta. Onneksi on olemassa myös joustavat materiaalit.
Täälläkin yksi käsivarsimonsteri. Mulle on itseasiassa tehty käsivarsiin parikymppisenä rasvaimu, kummastakin käsivarresta otettiin rasvaa pois noin litra(!!!!) eli maitotölkin verran per käsi. Sanottiin että aikuisiällä rasvasolut ei enää lisäänny joten ei pitäis uusia ongelman, mutta arvatkaas mikä on tilanne about 15 vuoden jälkeen. Pitäis satsata uuteen imuun. Oli joka pennin arvonen ja mulla menee vuodessa kampaajalle melkeen sama raha.
Se ihana täydellinen tunne kun sen ekan imun jälkeen yht äkkiä kaikki takit mahtu kiristämättä päälle. Mulla oli siis semmonen tilanne että ennen sitä imua ei mitään mahdollisuutta ostaa mitään joustamattomia pitkähihasia, talvitakeissa ostin vähintään kokoa XXL / 44-46 vaikka muuten vaatekoko olisi ollut about 40. Sain uusia kaikki ne liian isoina ostetut takit pienempiin, ja ostaa ekaa kertaa elämässäni kaupasta kauluspaitoja.
Joillain ihmisillä rasva vaan kertyy syystä tai toisesta yhteen paikkaan, joskus näkee kadullakin kesällä ihmisiä joilla on tosi pieni yläkroppa mutta valtavat reidet tai lantio. Meillä huono-onnisilla ne on oikeesti käsivarret, se saa ihmisen näyttämään 10X lihavammalta kuin oikeesti on, niin kuin joku totesikin.
Nostan tätä ketjua, kun itselle ajankohtainen asia. Kehonkoostumus rasvaprosentin osalta mulla normaali jaloissa ja keskivartalossa, mutta käsissä tosi korkealla, 42%.
Onko joku onnistunut saamaan liikunnalla rasvaa palamaan nimenomaan käsivarsista? Esim. uinti tai kuntonyrkkeily?
Vierailija kirjoitti:
Just jooga isontaa käsiä. :D Katoppa jooga-ohjaajia, naisiakin. Oman kehon painolla ollaan käsien varassa hirveesti. :D Joogaajil on usein tosi lihaksikas kroppa ja nimenomaan hartiat ja kädet kasvaa naisjoogeilla. :D
He näyttää lihaksikkailta, koska rasvaprosenttinsa on yleensä alhainen. Luonnossa joogaopet on kyllä melkoisen hoikkasia ja samalla timmin lihaksikkaita.
Juu, reidet ja persus leveni kunnolla kun teini-iän hormonit tulevat. Nykyään on myös käsivarret kauheat. Vatsa littana. Isän puolelta myös täällä tulevat nämä ihanat geenit. Jännittää onko omat tytöt saaneet samat, se nähdään sitten teini-iässä.