Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhevapaa viikonloppu ja arvatkaapa mitä ajattelin kokeilla!

Vierailija
14.09.2013 |

Eli mies ja lapset lähtivät tänään reissuun ja palaavat sunnuntaina.

Minä yksin kotona ja nyt ajattelin kokeilla kellotonta viikonloppua. Otan kaikki seinäkellot pois, virrat pois kelloradioista ja kellotaulun pois puhelimen näytöstä.

Koko tämän illan vilkuilin kelloa, että kun pitäis käydä suihkussa, kun pitäis katsoo bb, ja nyt vilkuilen kelloa että kun pitäis jo viimeistään olla sängyssä.

Ihana oma vapaa-aikani menee kelloa vilkuillessa joten päätin kokeilla mikä olisi viikonloppu ilman aikaa, ihan mutu tuntumalla. Arvioin sitten sunnuntaina ajan, jolloin olen taas tomerana vastaanottamassa perhettäni. =)

Katotaas onnistuuko..=)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä...:)

Vierailija
2/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wautsi! Olen aina halunnut kokeilla tota, mutta aina on viikonloppuisin (ja viikollakin) jotain semmoista menoa missä pitää olla ajallaan :( Kerro ihmeessä sunnuntaina miten meni :) ois kiva tietää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähen nukkumaan, näin sanoo mieli ja habitus. Ajattelen, että kello vois just nyt olla 2.55. En yhtään tiedä, enkä tarkista..=)

-ap

Vierailija
4/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina mutulla. Töissä olen tietsikalla ja tietoinen kellosta ja aamulla toki pitää vähän katsoa, jotta tietää lähteä sopivaan aikaan. Mutta iltaisin en katso kelloa juuri lainkaan. Miksi pitää katsoa kellosta, koska pitää mennä suihkuun? Vaikuttaa tosi oudolta minusta.

Vierailija
5/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole noin kelloaddikti. Jos sä ap olet, niin yritä nyt vähän relata:). Mukavaa viikonloppua!

Ps. Meillä ei ole yhtään seinäkelloa. Ainoat kellot, jotka näkyvillä on keittion uunissa ja kotiteatterin telkussa, kun se on päällä. Puhelimia ei kyttäillä...

Vierailija
6/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pyrin käymään ennen 22 suihkussa, siihen tarvin kelloa.

Tämä siis vitoselle.

Vierailija
7/7 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut näithän sä tosta sun viestistäkin monelta oot lähettäny sen. ja mistä sä tiedät millon on sunnuntai...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi