Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netissä tapaamani mies 31v sanoi että suostuu tapaamani minut jos tapaamme syrjässä missä kukaan ei näe

Vierailija
25.08.2020 |

Tyyppi sanoo ettei häpeä minua. Kuitenkin heti kun joku soittaa hänelle niin käskee minun olla hiljaa jos puhun niin "älä puhu lapsen äänellä"

Olen 22v mutta minulla on kimeä ääni enkä voi sille mitään. En halua tavata missään syrjässä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa taas tuli todistettua että kyllä JÄNNÄ mies kiihottaa naisia tai siis tässä tapauksessa juuri puberteetin ylittänyttä kimeä äänistä pienitissistä pikku likkaa.

Vierailija
22/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluaisit tavata jonkun, joka häpeää sinua?

ei kannatakaan. Toki moni mies ilmestyisi keskelle erämaata jos nainen pyytää. Toki ensitreffit tuolla tavalla on naiselle vaarallisemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Jallun seuranhakupalstalta olet tuollaisen timantin löytänyt?

Kuulostaa enemmän Alibin seuranhakupalstalta.

Hämärästi muistelen, että Alibissa olisi oikeasti ollut seuranhakupalsta joskus.

Juu ja treffit sovittiin valmiiksi metsänreunaan.

Vierailija
24/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

R ai skis nais kis.

En menis.

Vierailija
25/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan se ei ole pe do fiili tai halua että häntä luullaan sellaiseksi.

Vierailija
26/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu? Tahtoo pahaa? En menisi, löydät parempaa ja sulla on aikaa etsiä kun olet niin nuori.

Omia nettideittejä oli aikanaan muutamat. Kaikkien kanssa oli juteltu ja mä muuten googlasin tyypit ennen treffejä. Tapaamiset julkiselle paikalla. Mun paras kaveri tiesi aina, mihin lähdin ja kenen kanssa (myös puhelinnumeron ja kaikki yhteystiedot, mitä mulla oli). Hävitti tiedot, kun annoin luvan. Itse tein hänelle samaa palvelusta.

Vierailija
27/27 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syrjäinen sorakuoppa on hyvä treffipaikka. Muista varmistaa, että miehellä on vesuri varmasti mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme