Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka huolii enään 40+ vuotiaan naisen, jolla lapsia??

Vierailija
13.09.2013 |

Itkin tänään täyttä kurkkua, kun leikkasin nurmikkoa vuokrarivarin takapihalla. Kuka haluaa naisen, jolla vaihdevuodet puskee päälle, ja jolla on 7 ja 9 vuotiaat lapset?  Lapsista on vaikea kasvattaa enään kenenkään muun miehen mitään kuin exän, eli ovat niin tottuneet häneen. Ketään muuta eivät ole mulla koskaan nähneet, ja erostakin vasta 3 vuotta. Ja kuka mut tosiaan huolis??? Ei mun kans rakenneta enään mitään omaa perhettä, ja miksi alkaisi mun kanssa kukaan asuntolainakaan ottamaan? Edellisen yritykseni lunasti ex, ja mulla ei ole ollut resursseja ostaa itsekseni mitään. Tässä tämä mun elämä nyt sit oli. Olen itkenyt aikapitkälle 2 vuotta, kun olen tajunnut tilanteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Rakkautta, lämpöä ja halauksia <3 Toivon, että rakkautesi tulee kohdallesi pian.

Vierailija
22/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ilmeisesti väärä aenne tai kohdalle on vain osunut vääränlaisia ihmisiä. Eivät lapset ole rakkauden este. Eivät ole olleet ainakaan minulle. Enkä taatusti olisi ottanut miestä, joka ei haluaisi pitää huolta myös lapsestani. Sitoutumiskykyiset olkoot keskenään ja muut huidelkoot kenen kanssa haluavat tai olkoot yksinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 22:15"]

Miksi ihmeessä haluaisit miehen, joka ei halua koko pakettia? Kuulostaa siltä, että lapsesi ovat omastakin mielestäsi lähinnä rasite. 

[/quote]

Ap. Tietenkin haluan miehen, joka haluaisia aidosti myös lapseni elämäänsä, mutta tähän asti kukaan ei ole halunnut. Pakostakin tulee tunne, että kukaan ei haluakkaan, ei ainakaan pidemmän päälle... ja se kyllä loukkaa pahasti, ei ole rasite.

Vierailija
24/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19. jatkaa, että mies ihastui tyttöihini oitis ja on heille mukava kaveri (ei yritäkään olla isä, sillä isä tytöillä jo on), mutta samalla minulle myös iso tuki ja se pitkäpinnaisempi kasvatusasioissa :) Kyllä tällaisiakin miehiä siis on!

Vierailija
25/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin miettisin ennemmin että huolisinko enää ketään miestä.

Sillä sen miehen joka teidän elämää SAA tulla pitää olla kunnollinen eikä kuka vaan jolle kelpaa mikä vaan reikä!

Vierailija
26/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvata saattaa, että ikävaatimus on  42,3 - 45,5 vuotias

Pituusvaatimus 176-180 cm

Tällaisia täysin järjettömiä vaatimuksia saa lukea naisten ilmoituksista "deittisivustoilla". Herää kysymys, millä vitulla te määritätte että miehen on esim. mahduttava pituuden puolesta tuohon neljän sentin haarukkaan? Sulkee aika monta miestä pois heti kättelyssä. Toinen on noi ikävaatimukset. Ei järjen hiventä useimmiten.

Ei sillä, että olisin itse mistään deittisivulta ketään etsimässä, mutta valeprofiilin turvin on hauska ihmetellä näitä ihmeellisiä vaatimuslistoja.

Vierailija
27/27 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

19. ei ollut todellakaan pohtinut mitään kriteereitä. Työn kautta sitten tutustuin mieheen ja ikäerohan heti tömähti esiin miehen puoleleta. Hän kokee sen välillä ongelmaksi, en minä (lähinnä siis niin että usein tuntuu että ihmiset paheksuen tuijottavat ja välillä ikävää kommenttia saa kuulla esim. kaupan kanssalla). Mutta ikäkriisistä päästiin yli ja en oikeasti edes tiedä kuin pitkä mies on, minua (itse 169cm) muutaman sentin pidempi mutta kun laitan korkokengät (n. 10cm korot) niin olen häntä pidempi :) Eipä tuo ole kumpaakaan haitannut. Ihana mies, hellä, huomaavainen ja bonukseksi vielä ihan mukavassa työssä :D