Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just joo. Miehen kavereiden vaimot olivat sitten päättäneet

Vierailija
13.09.2013 |

Etten saa enää osallistua heidän yhteisiin illanistujaisiinsa. Eli mieheni saa osallistua mutta minä en.

Olen aina suuresti nauttinut näistä tapahtumista, mutta enää en ole tervetullut kun yksi miehistä moiskautti minulle poskelle suudelman kun voitimme seurapelissä (mun mies ei tästä sanonut mitään, ei edes muistanut koko juttua). Muutenkin minun juttuni ovat lapsellisia (olen muita huomattavasti nuorempi) ja en osaa tehdä ruokaa. Selvä.

Aina minulle on oltu mukavia ja on ollut hauskaa joten tulihan tämä puun takaa. Mieskään ei aikonut enää mennä, joka on musta vähän tyhmää kun välit kavereiden kanssa kärsii tästä. Mitäs nyt eteen? :/

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep... millähän tiedolla täällä joku julistaa ettei usko, että ap on keimailija. Mistä sinä sen tiedät?

Vierailija
22/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 19:33"]

Onkos se niin vakavaa, jos ihan vähäsen keimaileekin. Tai silmät tuikkien keskustelee ja saa toisenkin iloiseksi. Ei ne miestenne silmät siitä mihinkään kulu. Ihme känttyjä taas joukolla lynkkaamassa sellaisia ihanan naisellisia naisia, jotka ei suostu pitämään kynttilää aina vain siellä vakan alla ja elämään kuin nunnat suu aina tiukkana viivana. :)

[/quote]

Jokainen ihminen tahtoo tulla ihailluksi. Asian kääntöpuoli on se, että juuri mikään ei ole tympeämpää kuin seurata vierestä oman puolison flirttailua muille. 

Miksi myös mies ei saisi olla miehekäs mies? Esitellään saavutuksia ja vertaillaan niitä muiden illan miesten kanssa? Vähän välillä painitaan naaraista? Esitellään penistä ja hiukkasen ohimennen sipaistaan takapuolesta tai rinnasta? Ei ne siitä mihinkään kulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 07:13"]

Jep... millähän tiedolla täällä joku julistaa ettei usko, että ap on keimailija. Mistä sinä sen tiedät?

[/quote]

Opettele lukemaan. Sanoi, ettei usko etta ap olisi keimailija.

Vierailija
24/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän poskipusun antajan pitäisi pysyä poissa?

Vierailija
25/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 09:35"]

Eikö tämän poskipusun antajan pitäisi pysyä poissa?

[/quote]

Kuulostaa liian loogiselta. Ei, kyllä tässä on selvästi huora paratiisissa. Eikun siis käärme.

Vierailija
26/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähtis tossa vaiheessa välit viileneen myös aika nopeasti miehellä noihin "kavereihin", ei edes niinkään mun takia vaan sen takia, että alistuvat akkojensa moiseen kotkotukseen, ei tuollaisilla munattomilla kakaroilla oikein mitään tee.

Onneksi maailma on ihmisiä täynnä, myös fiksuja ja aikuisia ja halutessaan sitä tutustuu kyllä nopeastikin uusiin ihmisiin =)

Jos siis mun miehen kavereiden puolelta tapahtuisi noin, hän tapaisi näitä ehkä vielä muutamia kertoja silloin tällöin siten, että kyseessä puhdas poikienilta ja kun olisi saanut kasaan uuden kaveripiirun, nuo luuserit unohtuisi kokonaan. Eikä siis johtuisi siitä, että mä jotenkin käskisin, tuollainen käytös vaan on niin vahvasti vastaan mun miehen moraalia ettei pystyisi vaan enää arvostaan tollasta sakkia.

Vierailija
27/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä tuollainen? Tosin en ole huomannut mitään syrjintää ystäväpiirin naisten taholta.

Olen iloinen, juttelen ihmisille(myös miehille), nauran ja huppelissa saatan jopa halata joskus. Mä vaan en koe sitä flirttailuksi. Kokeekohan miehet sen niin?

Oletkohan samanlainen kuin yksi ystäväni, joka ihmettelee miksei ystäväpariskunnan naiset halua häntä paikalle..

Keimailee kokoajan, joko ei tajua sitä itse tai sitten tekee sen tahallaan, flirttailee miehille, ja kun siitä huomauttaa, heittäytyy täysin viattomaksi "se oli vain kaverihali!" Tosi ärsyttävää.

[/quote]

Vierailija
28/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 09:52"]

Olenkohan mä tuollainen? Tosin en ole huomannut mitään syrjintää ystäväpiirin naisten taholta.

Olen iloinen, juttelen ihmisille(myös miehille), nauran ja huppelissa saatan jopa halata joskus. Mä vaan en koe sitä flirttailuksi. Kokeekohan miehet sen niin?

[/quote]

Jos haluat yksiselitteisen vastauksen niin todennäköisesti kyllä kokevat. Myös se sinun oma miehesi, vaikka ei siitä mitään ehkä sanokaan.

Vierailija
29/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 09:52"]

[/quote]

Jonkun huonon itsetunnon omaavan mielestä saatat ollakin, mutta ei aikuiset ihmiset oikeasti kelaile tuollaisia =)

Eli luultavasti ystäväsi eivät syrji sua, koska tietävät sun olevan vain välitön ihminen ja lisäksi luottavat myös kumppaneihinsa.

Eli pohdinta pois ja jatka hyväntuulisena ja mukavana omana itsenäsi =)

Vierailija
30/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin kuin erilaisia naistenlehtien flirttikouluttajia lukemalla voisi uskoa, nämä keimailevat, naiselliset "vahvat" naiset ovat myös usein niitä, joilla on vaikeuksia löytää tai pitää parisuhdetta. Eivät miehetkään mitään idiootteja ole. Flirttaileva nainen on miesmagneetti - lyhyeen iloitteluun.

Arvioikaapa seuraavan kerran niitä sinkkuystävienne tästäkin näkökulmasta kun valittelevat huonoa miestuuriaan.

Vierailija
31/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 19:33"]

Onkos se niin vakavaa, jos ihan vähäsen keimaileekin. Tai silmät tuikkien keskustelee ja saa toisenkin iloiseksi. Ei ne miestenne silmät siitä mihinkään kulu. Ihme känttyjä taas joukolla lynkkaamassa sellaisia ihanan naisellisia naisia, jotka ei suostu pitämään kynttilää aina vain siellä vakan alla ja elämään kuin nunnat suu aina tiukkana viivana. :)

[/quote]

Ei ole vakavaa. Ja lisäksi miehistä on kiva, kun kaveripiirissä jollain on tuollainen nainen, joka ei ota kovin vakavasti sitä,jos vieras mela käy mekossa.

Vierailija
32/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä poskipusu ei merkkaa mitään. Mutta jos koko ajan kiehnätään kyljessä ja kujerretaan, niin kyllähän se vähän arvelluttavaa on. Mun yksi entinen kaveri oli tälläinen. Kovasti flirttaili ja toi itseään esille, vaikka olikin parisuhteessa. Miehet sitten minulta ihmettelivät tuota käytöstä. Jotkut vaan ovat sellaisia kepeämpiä kuin toiset. Itse luotan mieheeni, joten en jaksa ärsyyntyä moisesta. 

Vierailija
33/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehet kyselivät sulta tuosta käytöksestä? Ihanko tosi? Nyt taitaa mennä satuilun puolelle.

Vierailija
34/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on ihana että mies puolustaa minua mutta tarviiko sitä naisten takia alkaa rikkoa välejä lapsuudenystäviin? Ei minusta. Poskipusutilanne meni niin että oli tosi tiukka peli menossa, va viimeisellä voitettiin. Voitonjuhlahan siitä tuli, eka vedettiin ylävitoset ja sitten mies otti mun pään käsiensä väliin ja heitti aivan liioitellun poskipusun. Siis sellaisen moiskautuksen, ja kyllä se näytti varmaan aika viihdyttävältä. 

Kerran kuussa ollaan näitä pidetty vuoronperään kaikkien luona. Nyt kahden naisen muehet on poistaneet minut facebookista. Vaikea uskoa et hekin ovat kuitenkin jo kolmivitosia. Plääh.

AP

Vierailija
35/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:27"]

Juu on ihana että mies puolustaa minua mutta tarviiko sitä naisten takia alkaa rikkoa välejä lapsuudenystäviin? Ei minusta. Poskipusutilanne meni niin että oli tosi tiukka peli menossa, va viimeisellä voitettiin. Voitonjuhlahan siitä tuli, eka vedettiin ylävitoset ja sitten mies otti mun pään käsiensä väliin ja heitti aivan liioitellun poskipusun. Siis sellaisen moiskautuksen, ja kyllä se näytti varmaan aika viihdyttävältä. 

Kerran kuussa ollaan näitä pidetty vuoronperään kaikkien luona. Nyt kahden naisen muehet on poistaneet minut facebookista. Vaikea uskoa et hekin ovat kuitenkin jo kolmivitosia. Plääh.

AP

[/quote]

Selvästi naiset käskeneet ukkojansa poistamaa  sut fb:sta. Tuntuu olevan yleistä. Mutkin on pari tyyppiä joutunut poistamaam dominoivan  kumppanin takia. Ovat sitten hiljalleen lisänneet takaisin, kun ero tullut ajankohtaiseksi ;)

Pää pystyssä nyt vaan. Et ole tehnyt mitään väärää, ja mun mielestä tuon pusun muiskauttaja  pitäisi korjata ja selitä tilanne muille.

Vierailija
36/44 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hiukkasen kyllä epäilen, että tilanne olisi niin yksiselitteinen kuin 37 esittää... :D

Vierailija
37/44 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 07:11"]

Minä hiukkasen kyllä epäilen, että tilanne olisi niin yksiselitteinen kuin 37 esittää... :D

[/quote]Hämmästyttävän usein se kyllä on. Ainoa, joka hämmästyttää enemmän on se, että miksi ne "miehet" suostuu moiseen. itse olen tullut tulokseen, että niillä ei olekaan ollut niin puhtaat jauhot pussissa kuin sillä poistetulla ja kwnties sen myös se vaimo haistanut. Niin tai näin, sinänsä sama, koska eipä mua ainakaan moista tossukkaa tekisi mieli pitää edes kaverina.

Vierailija
38/44 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ketju. Onko tämä maa täynnä mustasukkaisia, huonoitsetuntoisia ihmisiä? Luottamus näyttää olevan hukassa aika pitkälti parisuhteissa.

Vierailija
39/44 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todella nuori, kun tuollaiset ovat ajankohtaisia. Useimmilla perheellisillä alkaa olla aivan muuta ohjelmaa ja väistämättä ystävien keskinäiset illanvietot vähenevät.

Vierailija
40/44 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko joku oikeasti sanonut, että kyse oli tuosta pususta? Jos oli, tosi outo tilanne. Luulisin, että kyseessä on oma, väärä, tulkintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan