Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just joo. Miehen kavereiden vaimot olivat sitten päättäneet

Vierailija
13.09.2013 |

Etten saa enää osallistua heidän yhteisiin illanistujaisiinsa. Eli mieheni saa osallistua mutta minä en.

Olen aina suuresti nauttinut näistä tapahtumista, mutta enää en ole tervetullut kun yksi miehistä moiskautti minulle poskelle suudelman kun voitimme seurapelissä (mun mies ei tästä sanonut mitään, ei edes muistanut koko juttua). Muutenkin minun juttuni ovat lapsellisia (olen muita huomattavasti nuorempi) ja en osaa tehdä ruokaa. Selvä.

Aina minulle on oltu mukavia ja on ollut hauskaa joten tulihan tämä puun takaa. Mieskään ei aikonut enää mennä, joka on musta vähän tyhmää kun välit kavereiden kanssa kärsii tästä. Mitäs nyt eteen? :/

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestät tietysti tosi hauskoja, kosteita illanviettoja miehesi kavereille ja omille sinkkuystävillesi.

Vierailija
2/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää. Muuta en keksi sanoa. Taidatte olla aika urpoja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 18:05"]

Järjestät tietysti tosi hauskoja, kosteita illanviettoja miehesi kavereille ja omille sinkkuystävillesi.

[/quote]

juuri näin

Vierailija
4/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarvitseeko aina olla huoraamassa? Kuka sellaista jaksaa katsella?

Vierailija
5/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pääsitpä eroon mokomista akoista. Voit olla tyytyväinen. Ja komppaan nelosta.

Vierailija
6/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla provoja kaikki, voi hyvänen aika sentään.

Vierailija
7/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua - en tunne miehen kavereitten vaimoja niin hyvin, että heidän kanssaan mitään tuollaista päättäisin. Tosin mies on jo 30v täyttänyt eikä ripustaudu kavereihin ja näiden perheisiin. Osaavat ihan ilman vaimoja pitää hauskaa.

Vierailija
8/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 18:07"]

No tarvitseeko aina olla huoraamassa? Kuka sellaista jaksaa katsella?

[/quote]

Huoraamassa????

Ap:lle: Mies tavatkoon kavereitaan ilman vaimoja. Keksikää yhdessä jotain muuta tekemistä, etsikää vaikka uusia ystäviä.

Tai sitten olette niin kuin ennenkin ja olette kuin tuollaista määräystä ei olisi tullutkaan. Missä näitä illanviettoja järjestetään? Mietin vaan että onko näillä vaimoilla pokkaa heittää sinua ulos jos menet mukaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja jos et tosiaan ole tervetullut, niin miehesi ilmoittakoon että se on joko molemmat tai ei kumpikaan.

Vierailija
9/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOH, toistan; provo.

Vierailija
10/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan samanlainen kuin yksi ystäväni, joka ihmettelee miksei ystäväpariskunnan naiset halua häntä paikalle..

Keimailee kokoajan, joko ei tajua sitä itse tai sitten tekee sen tahallaan, flirttailee miehille, ja kun siitä huomauttaa, heittäytyy täysin viattomaksi "se oli vain kaverihali!" Tosi ärsyttävää.

Vierailija
11/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. 

Vierailija
12/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se niin vakavaa, jos ihan vähäsen keimaileekin. Tai silmät tuikkien keskustelee ja saa toisenkin iloiseksi. Ei ne miestenne silmät siitä mihinkään kulu. Ihme känttyjä taas joukolla lynkkaamassa sellaisia ihanan naisellisia naisia, jotka ei suostu pitämään kynttilää aina vain siellä vakan alla ja elämään kuin nunnat suu aina tiukkana viivana. :)

Vierailija
13/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain työpaikkani naisten vihat niskoille, kun jouduin yllättäen syntympäiväsankarin halattavaksi ensimmäisenä työpäivänäni, vaikka olin tarjonnut pelkkää lämmintä kättä. Juu, uusi olin eikä mieleeni olisi tullut halata minulle ventovierasta ihmistä. 

Kukaan ei kysynyt minulta, miten tuo oikein oli tapahtunut. Kenenkään mieleen ei ilmeisesti juolahtanut mieleen sellainenkin vaihtoehto, että työkaveri voisi olla tökerö. Päätettiin heti yhteistuumin, että minä olin syyllinen tökeröön käytökseen. 

Vierailija
14/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muut kokevat, että olet flirtti vamppi. Itse et näin koe. 

Taivas yksin tietää mikä on totuus, mutta tämä on seuraus.

Vierailija
15/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva...?

Vierailija
16/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu on jo niin kulunut...

Vierailija
17/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, teette mitä haluatte, tietenkin.

Jostain syystä, ja se ei ole se suudelma sun poskelle, vaan jokin muu, niin he eivät pidä sinusta, kokevat uhkana, ärsyttävänä juniorina tms tms. Mikä lie se syy onkin, se on olemassa, piste.

Mies menee illanviettoihin tai ei, mikä ongelma tässä nyt voi olla?

Vierailija
18/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 19:23"]

Oletkohan samanlainen kuin yksi ystäväni, joka ihmettelee miksei ystäväpariskunnan naiset halua häntä paikalle..

Keimailee kokoajan, joko ei tajua sitä itse tai sitten tekee sen tahallaan, flirttailee miehille, ja kun siitä huomauttaa, heittäytyy täysin viattomaksi "se oli vain kaverihali!" Tosi ärsyttävää.

[/quote]

Ärsyttävää joo (ja todella noloa tuolle naiselle, olen tavannut muutaman vastaavan), mutta ei meidän ystäväpiirissä tällaisia kuitenkaan jätetä kutsumatta. Luulin, että tuollaisia "päätöksiä" voi tapahtua vain teinien keskuudessa.

Vierailija
19/44 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on kiva kun pitää puoliasi :) En välittäisi. Kutsukaa sama jengi teille illanistujaisiin ja nauttikaa seurasta teillä. Hengailkoon sitten keskenään jos eivät halua kutsua vastavuoroisesti teitä pariskuntana.

En usko, että olet keimailija (muuten varmaan häiritsisi sun miestäkin), kaverien vaimot taitaa vaan olla mustasukkaista tyyppiä. Nyt tosin pääsevät väittämään, että sä et päästä miestäsi yksin :P

Vierailija
20/44 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 20:50"]t

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 19:23"]

[/quote]

Ärsyttävää joo (ja todella noloa tuolle naiselle, olen tavannut muutaman vastaavan), mutta ei meidän ystäväpiirissä tällaisia kuitenkaan jätetä kutsumatta. Luulin, että tuollaisia "päätöksiä" voi tapahtua vain teinien keskuudessa.

[/quote]Juu,kutsukaa vaan.Niin meilläkin tehtiin ja eipä aikaakaan kun eukolla oli suhde yhden miehistä kanssa...selvisi sitten jälkikäteen että on ihan pro näissä asioissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä