Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla huomattavasti vanhempi mies. Kysymyksiä!

Vierailija
13.09.2013 |

Onko häntä koskaan luultu isäksesi? Entä onko kumpikaan teistä koskaan hävennyt ikäeroanne? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisooko sillä vielä?

Vierailija
2/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v ikäerolla noita ongelmia ei ole ollut, eipä kukaan tuijottele. Ehkä sillon seurustelun alkuvaiheessa jännitti miten lähipiiri suhtautuu, mutta hyvin sekin meni.

Mutta pakko mainita, että päälle parikymppisenä tuntui jotenkin vähän nololta käydä sen oman isän (30v vanhempi) kanssa kaupassa, kun jengi tuntui katsovan että ollaan pariskunta. Aina piti kovaan ääneen kailottaa jotain äidistä :P Itseasiassa samalta tuntui vielä pari vkoa sitten kun olin kaupassa lasten (1v ja 3v) ja isoisänsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en tiedä onko miestäni luultu isäkseni. Paljon mahdollista. Ei ole kyllä häirinnyt moiset ajatukset. Ja kyllä. Seisoo vielä ;-)

Meillä ikäeroa 18v.

Vierailija
4/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on minua 15 vuotta vanhempi. Ei, miestä ei luulla isäkseni eikä ole koskaan luultukaan, koska olemme niin täysin erinäköisiä. Olen tumma ja ruskeasilmäinen ja mies on maantienvaaleatukkainen ja harmaasilmäinen.

Emme myös ole koskaan hävenneet ikäeroamme. Miksi ihmeessä häpeäisimme? Olemme molemmat sen luonteisia että meitä harvinaisen vähän kiinnostaa mitä muut suhteestamme ajattelevat. Paheksuntaa olen kyllä kuullut avioliittomme aikana, mutta se ei ole tullut ikäerosta vaan siitä että olen olltu kotiäitinä eli "leipäsusi" sekä siitä että olen kuulemma ulkomaalainen hyväksikäyttäjäelätti, joka petänkin miesparkaa (asian kuulemma näkee ulkonäöstäni että petän ja olen jopa huora).

Vierailija
5/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v vanhempi, ei ole ihmetelty, seisoo ja on kova ;) (ja kovasti käytössä)

Vierailija
6/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v. ikäeroa. On luultu, ei ole nolottanut, paitsi ehkä kysyjää, oli etnisessä ravintolassa ollut tarjoilija :)

En häpeä ikäeroamme, mutta en halua ihan kaikille* heti sanoa mieheni ikää, se on kuitenkin jo 62 ja kuulostaa ikälopulta noin numeroina. Vaan kun tietää tyypin, niin ei ikinä arvais, että on niinkin vanha. Minä satun vain myös näyttämään ikäistäni nuoremmalta.

*Mutta siis lähes kaikki tietävät ikäerosta, vain etäisemmät työkaverit jne. eivät tiedä.

Vierailija
7/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole luultu, kun mies on nuorempi kuin isä, 69 v on. Minä 50.  Ja kyllä seisoo. Muukin kuin järki, mutta se ei seiso ja siksi ei hävetä, vaan olen ylpeä.

Vierailija
8/8 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaako vanhat seksiä "vanhanaikaisemmin"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä