Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain työtarjouksen, mutta edestakainen matka töihin olisi reilusti yli 100km. :/

Vierailija
25.08.2020 |

Laskin, että mulla tulisi melkein 600km viikossa työajoa. Alkaa autoilun kulut olla jo sellaiset ettei normaali palkansaaja voi työtä ottaa vastaan. Aikaakin siihen kuluu valtavasti. Julkisilla aikaa menisi niin naurettavan paljon kun kaikki vaihdot ja bussien odottelut laskee yhteen ettei siinä ole mitään järkeä.

En tiedä kenen asiaa tämä hallitus ajaa, mutta ei ainakaan työssäkäyvän väestön.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulee karenssia. Ja miksi sinulla on auto, jos olet työtön?!

Vierailija
2/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla ei ole nyt autoa ja joutuisin sellaisen hankkimaan. - ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei sinulla ole autoa eikä mahdollisuutta sellaista hankkia. Ongelma ratkaistu. 

Vierailija
4/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat lähemmäs. 

Vierailija
5/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla autolla meno-paluu 125km.

T. kaupan kassa

Vierailija
6/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko muuttaa tuolle paikkakunnalle asumaa, jos työpaikka on siis vakinainen?

Vierailija
7/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sen hallituksen pitäisi tehdä? Järjestää sinulle yksityinen taksikuljetus työmatkoilleko? 

Vierailija
8/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis työtarjouksen... ?

Joko työnantaja on siis haastatellut sinut ja olisi valmis palkkaamaan sinut työntekijäkseen.

Vai onko tuo vain vasta haastattelu kutsu?

Vierailija
9/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. kaupan kassa

Miten noin pitkää työmatkaa oikeasti jaksaa kulkea läpi vuoden, kelissä kun kelissä?

Vierailija
10/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut 10 vuotta 56km suuntaansa työmatkaa ja ajaa moni muukin tuttu. Ei kai siinä mitään kummallista ole, vähennyksiin kulut saa

Vierailija
11/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran menopaluu 180 km ja siihen aikaan etätyö oli röyhkeä kirosana.

Saipahan kivat vähennykset kun ei olisi julkisilla päässyt. Sitten olin työtön ja mulla oli se auto edelleen. Kumma juttu eikö vain?

Vierailija
12/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä asia hallitukselle kuuluu?

Sieltä niitä töitä tarjotaan, missä niitä sattuu vielä olemaan,

Jos et työllisty omalla paikkakunnallasi, niin nythän sulla mahdollisuus saada työtä jostain muualta.

Vierailija
13/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut 10 vuotta 56km suuntaansa työmatkaa ja ajaa moni muukin tuttu. Ei kai siinä mitään kummallista ole, vähennyksiin kulut saa

Kyllä siinä on perinkummallista, että työläinen nielee tälläiset vaatimukset elämälleen mukisematta. Enkä tarkoita sinua henkilökohtaisesti. Et saa vähennyksiä menetetystä ajasta ja terveydestä etkä varsinkaan ihmisarvosi vähentämisestä.

Vierailija
14/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotuksessa saat matkakulut,pidä ajopäiväkirjaa.Ei ole hallituksen asia sulle henk,koht,töitä hommata.Ota tai jätä!

Vierailija
15/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä on perinkummallista, että työläinen nielee tälläiset vaatimukset elämälleen mukisematta. Enkä tarkoita sinua henkilökohtaisesti. Et saa vähennyksiä menetetystä ajasta ja terveydestä etkä varsinkaan ihmisarvosi vähentämisestä.

Kannattaa suosiolla jäädä kotiin loisimaan, jos asenne on tuo. Kyllä työssäkäyvät me sinut elätämme. 

Vierailija
16/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä te-toimiston "työtarjous", eli käsky hakea työpaikkaa, vai oikea työtarjous.

Vierailija
17/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meno-paluu 50 km, ja pidän sitä ihan perus-normaalina-lyhyehkönä. 

Julkisilla kuljen ja pari tuntia päivässä menee. Helsingissä asun ja Espoossa töissä. 

Vierailija
18/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. kaupan kassa

Miten noin pitkää työmatkaa oikeasti jaksaa kulkea läpi vuoden, kelissä kun kelissä?

Kotiinkaan jaksa jäädä homehtumaan, ei ole vielä tullut vastaan muuta/ammattiin sopivaa työtä jota kokoajan kärkyn. Muutama haastattelu jotka eivät pidemmälle johtaneet.

Vierailija
19/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis työtarjouksen... ?

Joko työnantaja on siis haastatellut sinut ja olisi valmis palkkaamaan sinut työntekijäkseen.

Vai onko tuo vain vasta haastattelu kutsu?

Eihän se työkkärin työtarjous ole edes haastatteluun kutsu vaan kehotus hakea työpaikkaa.

Nyt vaan ap haet sitä työpaikkaa, ettet saa karenssia ja murehdit asiaa, jos sinut haastatteluun kutsutaan.

Vierailija
20/127 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä mitään työtarjousta ole saanut, korkeintaan määräyksen hakea kyseistä paikkaa jonka saamisen odotusarvo on noin nolla. Joten pelko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä