Mitenhän sitä piristäisi itdeään, eka viikko työttömänä ja..
enpä ole ulkonakaan käynyt sitten viime la.
Kukaan ei ole edes soitellut tai kysellyt kuulumisia, täällä kotona itsekseni oleilen kun muu perhe lähtee aamu8-9 välillä kouluihinsä ja töihinsä.
Aika äkkiä tulee sellainen "outsiderluuserihylkiö"-olo vaikka mieskin käskee nauttimaan rauhasta ja että pitäisi yrittää nyt toipua ja rentoutua työpaikan aiheuttamista stresseistä. Mutta helpommin sanottu kuin tehty, hirveä stressi siitä mistä löytäisi uuden työpaikan ja vituttaako suunnattomasti sekin että enpä sitten ensikesäksi saakaan kerättyä pitkää palkallista kesälomaa:((
Sellaista kesää mulla ei ole vielä ollutkaan ja olen sentään 37v.
Huokaus.
Kommentit (6)
Sorry mutta kossu on kuvottavan pahaa, vodkaa ottaisin, jos ottaisin.
Harmi vaan että murheet osaa kellua joten enpä usko alkon voimaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:04"]
1,5 litran kossupullo niin johan alkaa elämä hymyillä
[/quote]
Oikeesti nauti ja otan loman kannalta. Kirjoittele työhakemuksia jos mieluisia paikkoja on avoinna.
Saat kaiketi ansiosidonnaista? Itse saan ja suht hyvää, kaikki eivät saa työstään edes sellaista palkkaa ja mulle se tulee joutenolosta.
Laita kotona sellaisia juttuja kuntoon joita olet pitkään haaveillut tekeväsi sitten joskus...
Aloita uusi harrastus.
Ajattele että sulla on se pitkä loma nyt, älä mieti ensi kesää. Positiivisen kautta mennään eteenpäin.
Perheelle voit tehdä jotain yllätyksiä.
Ensitöiksesi mene tosiaan ulos, se virkistää jo kovasti.
Mene kirjastoon :) jos sinulla ei ole kirjastokorttia, sen saa (useimmissa, jossei kaikissa kaupungeiss) ilmaiseksi. Kirjastosta voi lainata elokuviakin..
Googleta paikkakuntasi kansalaisopisto (työväenopisto), olisiko siellä jotain kivaa kurssia.
1,5 litran kossupullo niin johan alkaa elämä hymyillä