Voiko tavis muuttua kauniiksi?
Jos olet, kerro miten tämä tapahtui. Vinkkejä kaivataan.
Olen normaalipainoinen, mutta aloitin dieetin, sillä vartalo on ainakin suuri asia, johon taviskin voi vaikuttaa.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 01:15"]
Ei voi, mutta kaunis voi helposti muuttua tavikseksi ja jopa rumaksikin.
[/quote]
No miten se sitten noni päin onnistuu. Miksi kaunsi voi muuttua tavikseksi/rumaksi, mutta tavis ei kauniiksi?
Helposti voi. Kannattaa opetella uudenlainen meikki, leikata ja värjätä hiukset uuteen malliin, värikkäitä vaatteita ja silmälaseja. liian isot vaatteet pois..vaihtaa kiristävät farkut mekkoihin. itse teen kuivaharjausta ja virkistävää suolihuuhtelua. Paino jojoillut 47- 95 kg välillä ja olen näyttänyt välillä argeologilta, mallilta, missiltä ja nyt hyvin tavalliselta..ikäkin rupsahduttaa... myös rinnat olleet kokoa AA -95 D. Itse pidän itsestäni nyt pyöreämpänä, mutta välttelen entisiä työkavereita ulkonäköni vuoksi. Mutta täältä noustaan taas:)
Itsellä tarvittaisiin hiusten vaalennus, reisiluiden pidennys, rintojen pienennys ja rasvaimu ennenkuin olisin oikeaoppisten kauneusihanteiden mukainen. En kyllä tiedä olisinko sitten mitenkään onnellisempi tai parempi ihminen...
Jos joku meikkais mut joka päivä oikein paksulla pakkelilla, niin varmaan näyttäisin paremmalta. Erilaisilla varjostuksilla ja korostuksilla voi muokata kasvonpiirteitä paljon. Mutta en viihtyisi missään pakkelikerroksessa, joten on pakko pysyä rumana! Kärsin rumuudestani kyllä. Nuorena olin vähän paremman näköinen.
Voi todellakin. Minä olen tavis luonnontilassa, mutta normaalissa meikissäni ja tyylikkäissä vaatteissa kaunis.
Luonnostaan minulla on harmahtavat hiukset, pienet silmät, tummat renkaat silmien alla, ei juuri kulmakarvoja, kiiltävä ja pintakuiva tasavärinen iho, päärynävartalo ja persjalat. Näihin auttaa:
- muutamaa astetta luomuväriä tummemmiksi värjätyt hiukset (värjäys tekee niistä todella kiiltävät ja jotenkin tuuheammatkin).
- päivittäinen tummahko silmämeikki, jossa nestemäinen musta ylärajaus ja kahta luomiväriä, joista tummalla teen varjostuksen silmän ulkonurkkaan ja häivytän sen luomen keskiosassa; vaalealla kajalilla tehty sisärajaus ja tummaa ripsaria; kevyesti piirtämällä luonnostellutt kulmakarvat
- kevyt ihomeikki hyvin kosteutetulle iholle: reilusti valokynää peittämään tummat silmänaluset, kevyt kerros matoittavaa meikkipuuteria, kevyellä kädellä raikkaanväristä poskipunaa viistosti poskipäille
- pukeutumisessa suosin kellohelmaisia vyötäröltä hyvin istuvia (koska ylävartalo ja vyötärö ovat parhaat puoleni) tai A-linjaisia vaatteita, mutta koska olen hoikka/normaalipainoinen, pidän hameenhelmat alle polvipituisina jotta jaloista näkyy enemmän pituutta
- käytän vaatteissa vain minulle väritykseni puolesta todella hyvin sopivia värejä, jotka olen selvittänyt vuosien mittaan, ja suosin kirkasvärisiä yläosia ja tummia alaosia
- tyylini on tyttömäinen, mikä sopii hyvin yhteen vartalotyyppini kanssa ja häivyttää ongelmakohtia
- tarvittaessa käytän korkokenkiä
Annan mielelläni vinkkejä myös muille vartalo- ja ulkonäkötyypeille, jos joku haluaa sellaisia :)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2013 klo 01:15"]
Kauneuteen tarvitaan sekä hyvä kroppa että kauniit kasvot. Jos on tavis, ei ole ainakaan viimeksimainittua.
[/quote]
No helvetti, minusta ei siis koskaan voi tulla kaunista. Minulla on liki täydellinen vartalo mutta kasvoilleni antaisin arvosanan keskiverto miinus.
Oikeastaan mukavaa olla tavis. Saanpahan olla rauhassa.
Ei voi, mutta kaunis voi helposti muuttua tavikseksi ja jopa rumaksikin.
Kauneuteen tarvitaan sekä hyvä kroppa että kauniit kasvot. Jos on tavis, ei ole ainakaan viimeksimainittua.