Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen psyykkisesti sairas ja täysin osaamaton luuseri

Vierailija
12.07.2024 |

Haluan nukkua pois. Minä olen liian outo enkä ole työelämässä ja täysin vammanen muutenkin ettei minulla ole mitään arvoa. Minulla ei ole kavereita ym. koska autisti jolla mielenterveysongelmia ja olisin liian outo jos lopettaisin maskaamisen ja ihmiset näkisi kuka olen. Pääni on täynnä asioita joita en avaa edes hoitavalle taholle.

200 vuotta sitten minunlainen olisi laitettu suohon tai jotain, nykyään pidetään hengissä syistä joita en ymmärrä kun en kumminkaan ole kelvollinen tähän yhteiskuntaan.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa kerro tuo äidilles ja isälles. Sitten olet vapaa tekemään elämälläsi jotain muita hyödyttäviä asioita.

Voisit, vaikka tehdä elämästäsi seikkailun. Kokeile päästä ilmaiseksi läpi euroopan tai vaikka vaan naapurimaihin.

Pidä plogia. Venäjälle menoyrityksestä voi tulla menestys. Pyydä siellä asylumia.

Vierailija
2/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, jatka siitä.

Oletko kokeillut osallistua politiikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa kerro tuo äidilles ja isälles. Sitten olet vapaa tekemään elämälläsi jotain muita hyödyttäviä asioita.

Voisit, vaikka tehdä elämästäsi seikkailun. Kokeile päästä ilmaiseksi läpi euroopan tai vaikka vaan naapurimaihin.

Pidä plogia. Venäjälle menoyrityksestä voi tulla menestys. Pyydä siellä asylumia.

Sinne vaan Siperiaan ojankaivuuseen. Tai minkkitarhoja hoitamaan.

Vierailija
4/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin olet täällä kaltaistesi joukossa. Täällä ei ole Mensan jäseniä eikä vapaamuurareita.

Vierailija
5/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki manninen, älä syö steroideja, ne sekoittaa pään

Vierailija
6/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen palstalla viihtyvä nainen. 

Vierailija
7/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täytät nää ehdot oikeasti niin sopisit hyvin poliitikoksi.

Vierailija
8/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi rakastamaan itseäsi. Anna itsellesi anteeksi

Vierailija
9/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma, jatka siitä.

Oletko kokeillut osallistua politiikkaan?

Sairaita yksilöitä tarvitaan tosiaan mm. demareiden ja vihreiden joukossa...

Vierailija
10/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän poliitikoksi pääse, jos ei ole kavereita ja tukea?

Vierailija
11/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sinä olet. Onneksi olet tajunnut oman tilasi.

Vierailija
12/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet fiksu, hyvä ja taitava monissa asioissa. Ehkä voit keskittää joihinkin itseäsi kiinnostaviin aiheisiin huomiota, jos se tuo positiivista. Voisiko lääke tai "hoito" olla joskus huonoa, muualla on vielä elämää ja ehkä jotain helpottavia tekijöitä. Ehkei muillekaan ollut aina sopivuutta paikkoihin, mutta on mahdollisuuksia niiden ulkopuolellakin.

Vierailija
13/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rumat katkerat pullukkaläskit, joihin kukaan ei enää tikullakaan koskis ja joiden mies lähti nuoremman hoikan matkaan, istuu perseellään pullapitko suussa mussuttamassa. Lasukin vei pennut.

Vierailija
14/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Kun tuosta vaiheesta pääsee yli, havaitsee, että hulluna on hyvä olla. Siitä ei enää itse kärsi, vaan seisoo kaatosateessa paukuttelemassa pieruja ja henkseleitä leveästi hymyillen. Vain ympåäröivän maailman eliöt ja ääliöt triggeröityvät, jos nekään. Kaikki hyvin.

Vierailija
15/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet fiksu, hyvä ja taitava monissa asioissa. Ehkä voit keskittää joihinkin itseäsi kiinnostaviin aiheisiin huomiota, jos se tuo positiivista. Voisiko lääke tai "hoito" olla joskus huonoa, muualla on vielä elämää ja ehkä jotain helpottavia tekijöitä. Ehkei muillekaan ollut aina sopivuutta paikkoihin, mutta on mahdollisuuksia niiden ulkopuolellakin.

En kyllä oikein allekirjoita fiksuutta tai taitavuutta kun henkinen kunto on romahtanut jolloin ei enää ole se mitä joskus oli eli ajatus ei paljoa kulje ja osaaminen ja oppiminen ala-arvoista. Muisti todella huono. Ne asiat mitkä kiinnostaa niin ei tuota iloa paljoa ollenkaan tai hyvin pienen hetken kunnes tulee taas paha olo. Pitäisi olla varmaan 24 tuntia tekemässä mitä tykkää mutta se nyt ei onnistu ja ei varmaan jaksa.

Lääkkeitä kokeiltu erilaisia mutta eivät ole toimineet vaan aiheuttaneet enemmän ongelmia jolloin pari vaan käytössä mitkä nyt pitää kai hengissä mutta eivät paranna oloa yhtään.

ap

Vierailija
16/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tyypillinen palstalla viihtyvä nainen. 

Olen mies. ap

Vierailija
17/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetu vaaleissa ehdolle Vihreiden tai Vasemmiston listoille. Olet ministeriainesta niissä puolueissa.

Vierailija
18/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvokas ihmisenä, muista se. 

Vierailija
19/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet arvokas ihmisenä, muista se. 

Tätä sanotaan mutta mitä se tarkoittaa oikein? Kaikkialla sanotaan "ole tällainen ja tällainen ihminen niin pärjäät ja olet hyvä" jne mutta en ole sellainen mitä mainostetaan ihmiseksi jolloin miten voin olla arvokas jos en vastaa sitä mitä ihmisellä tarkoitetaan. ap

Vierailija
20/48 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se maskaaminen, se syö voimat ja omaa itseä.

Minä olen kertonut suoraan ongelmani hoitotahoille, mutta niitä ei oteta todesta, kun olen nainen. En jaksa enää. En pysty työhlön ja stressaa, pitääkö yhteiskunta huolta vai ei.