Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet lapseton? Ikäsi?

Vierailija
25.08.2020 |

Miten on?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut minkäänlaista kiinnostusta ryhtyä jonkun äidiksi enkä suoraan sanottuna yhtään pidä lapsista. Ensi vuonna sterilointiin kun ikää vihdoinkin on riittävästi. N29. 

Vierailija
62/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nussinut ilman kumia.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä, ei kunnollisia tuloja, enkä edes halua vielä ainakaan lapsia.

N24

Vierailija
64/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 53 vuotta. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa 20 vuotta. En ole koskaan halunnut lapsia ja onneksi löysin miehen jolle asia oli myös selvä.

Vierailija
65/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34. AP:le vinkkinä, ettei enää eletä 70-lukua. Harva nainen suostuu lastenhoitajaksi ja käveleväksi kodinkoneeksi hellan ja nyrkin väliin. Itse en tälläistä naista huoli, ne ovat älyllisesti lähinnä kehitysvammaisen tasolla. Nykypäivänä työikäinen normaaliälyinen nainen opiskelee ja menestyy paremmin, kuin miehet. Ei ole sellaista lastentekopakkoa, kuin 70-luvulla. Perinteisiä perhearvoja on vain mustalaisilla ja lestoilla. Koulutettu väki ei jouda mitään kakaroita tekemään eikä sellaisia haluta elättää. Itsekin elätän vain itseni, jos en siedettää, älyllisesti samantasoista kouluttautunutta naista saa. Mitään umpityhmää ämmää en tietenkää huoli. 

Vierailija
66/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34. AP:le vinkkinä, ettei enää eletä 70-lukua. Harva nainen suostuu lastenhoitajaksi ja käveleväksi kodinkoneeksi hellan ja nyrkin väliin. Itse en tälläistä naista huoli, ne ovat älyllisesti lähinnä kehitysvammaisen tasolla. Nykypäivänä työikäinen normaaliälyinen nainen opiskelee ja menestyy paremmin, kuin miehet. Ei ole sellaista lastentekopakkoa, kuin 70-luvulla. Perinteisiä perhearvoja on vain mustalaisilla ja lestoilla. Koulutettu väki ei jouda mitään kakaroita tekemään eikä sellaisia haluta elättää. Itsekin elätän vain itseni, jos en siedettää, älyllisesti samantasoista kouluttautunutta naista saa. Mitään umpityhmää ämmää en tietenkää huoli. 

Tuliko mieleen, että tuota lastentekopolitiikkaa noudattamalla kukaan omien sanojesi mukaan "normaaliälyinen" ei tee lapsia. Tästä seuraa, että kovin montaa vuosikymmentä Suomessa ei pyöri "koulutettua väkeä".

Vierailija
67/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v, ei ole löytynyt oikeanlaista miestä enkä ole kokenut vielä haluavanikaan. Nyt kyllä on sellainen mies, jonka kanssa asiaa voisi harkita ja ollaan keskusteltukin. Ehkä joskus, jos se lie edes mahdollista, kaikkihan me emme kykene lisääntymään vaikka haluaisimme. 

Vierailija
68/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vehdannut 😋 tyttöjen/naisten kanssa sen verran, että tiedän  mitä sieltä olisi tarjolla 💃.

Niinpä mielenkiintoni onkin kohdistunut enemmän opiskeluun, uusien asioiden oppimiseen 👨🏻‍🎓, kuin perhe-elämään 🤰.

Sitäpaitsi, nykyään  naiset nykäisevät herkkunsa 🍑 pois nenäni alta: "Herralle ei tarjoilla enää! 😖"

Vierailija
69/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia, itseasissa ajatuskin on aina ahdistanut. Ymmärrän toki, että on paljon ihmisiä jotka nauttivat lasten kiljumisesta ja riehumisesta, mutta itseäni sellainen on aina stressannut.

N55

Vierailija
70/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

31.

En ole ikinä haaveillut lapsista ja lapsiarki tuntuu yhtä vieraalta ajatukselta kun lähtisin kuulentäjäksi.

Elämässäni on riittävästi sisältöä ja tärkeitä ihmisiä. En kaipaa jännitystä yhtään enempää, olen tyytyväinen elämääni juuri tälläisenä.

Vierailija
71/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta muutama vuosi sitten löysin miehen joka sopii ja haluaa isäksi. Yritystä on, toivottavasti vielä tärppää. N35

Vierailija
72/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista.

Onneksi elämme aikaa jolloin avioliitto ja lasten saaminen on vapaaehtoista.

N49

Vierailija
73/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt miestä kanssani hankkimaan lasta. Suvuttomasti ei ole kukaan lisääntynyt, ellei sitten se yksi pari tuhatta vuotta sitten. Tosin epäilen sitäkin. Eiköhän vai se Jooseppi tehnyt temppunsa, vaikka toisin väitetään. Toisaalta lapsettomuus ei ole koskaan ollut minulle ongelma, vaikka olisihan se ollut hienoa, jos sukumme olisi saanut jatkua edelleen. Nyt se loppuu, kun minusta ja serkuistani aika jättää. Niin ja iältäni olen Metusalemin nuorempi sisko.

Vierailija
74/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sillä arvostan omaa rauhaa enkä ole vielä tavannut naista jonka naamaa haluaisin katsella väh 18v. Elareita kiinnostaa maksella vielä vähemmän.

M34

Vierailija
75/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% todennäköisyydellä periytyvä neurologinen sairaus.

Vierailija
76/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta muutama vuosi sitten löysin miehen joka sopii ja haluaa isäksi. Yritystä on, toivottavasti vielä tärppää. N35

No, kuinka monta kertaa keskimäärin pitää olla naisen kanssa ilman ehkäisyä 🤤🍆💦, että typy tulisi raskaaksi 🤰? 10..100? Esim. Taiveiho+Kanki-Kaikkonen!

Tuskin kerrasta, omankin kokemukseni mukaan 😋! Mxx

Vierailija
77/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halunnut lapsia. 

N43.

Vierailija
78/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, eikä kukaan lapsi ole ansainnut näin surkeita geenejä.

(Sen lisäksi kiitos surkeiden geenien, eipä niitä mies/isä-ehdokkaita ole ollutkaan)

Ja mitä enemmän näen tätä maailman touhua, olen alkanut pitämään lasten ”hankkimista” epäeettisenä.

Minun mielestä on väärin pakottaa ketään syntymään tänne.

Vierailija
79/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 olen ollut jo 25 vuotta naimisissa emmekä kumpikaan ole välttämättä halunneet lapsia. Miehellä myös sairaus. Voin sanoa nuoremmille että mikään pakko ei ole lapsia hankkia vaikka muut niin tekisivät. Eläkää oman näköistänne elämää. Niin minäkin olen tehnyt ja olen tyytyväinen valintaani.

Vierailija
80/122 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. N37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi