Miksi jotkut käyttävät huumeita vaikka alkoa saa kaupasta lähes mihin aikaan vain?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on "rehti" päihde.
Eli on rehtiä juoda syöpää aiheuttavaa pesu- ja moottoripolttoainetta, joka aiheuttaa lopulta suurelle osalle aktiivikäyttäjistään heroiiniin verrattavan riippuvuuden? Vaikuttaa lähinnä vain tyhmältä touhulta.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi on "rehti" päihde.
Suurin osa alkoholisteista ei olisi koskaan uskonut, että jäävät alkoholiin koukkuun loppuelämäkseen, ja tunkevat omaisuutensa lailliseen kovaan huumeeseen.
Vierailija kirjoitti:
No onhan opiaattinousut nyt jotain ihan muuta kuin känni. En sano kellekään, että kokeile, mutta näin.
Eihän niitä voi oikein edes verrata mitenkään. Ihan eri laji.
Mulle tulee opiaateista hirveä migreeni, ei muuta. Samoin alkoholista. Eli mulle ovat ihan sama asia. En käytä kumpaakaan.
Huumeet ovat todella iso ryhmä erilaisia aineita, jotka poikkeavat paljon toisistaan. Niiltä haetaan erilaisia asioita. Alkoholia pidettäisiin yhtenä huumeena muiden joukossa, jos sen käytöllä ei olisi pitkiä perinteitä. Alkoholin huonoihin puoliin kuuluu toivottujen vaikutusten lyhytaikaisuus, jonka takia sitä pitää juoda melko nopeaan tahtiin lisää, ettei olo mene negatiivisen puolelle. Tämä johtaa myös helposti liikakäyttöön ja krapulaan.
Miksi käyttäisin alkoholia?!?!se on pahinta huumetta jota maailmassa on..olen elämäni aikana kokeillut lähes kaikkia olemassa olevia huumeita mutta millään en ole saanut päätäni niin sekaisin kuin alkoholilla..siksi en ole juonut lähes 10 vuoteen enkä juo mutta muilla aineilla rentoudun joskus..minusta on uskomatonta kuinka alkoholin kaltainen päihde on myynnissä ylipäätään..kuinka paljon Suomessakin humalassa sekoillaan,tapellaan ja tapetaan..
Varmaan siksi, että alkoholi on yksi kovimpia ja tappavimpia kovia huumeita maailmassa vaikka olisi kuinka laillista tahansa. Laillisuus ei tosiaan takaa sitä, että aine olisi vähähaittainen.
"Huumeet" ja alkoholi? Molemmilla aineilla? Erilaisia huumeita on kymmeniä, eli mitä huumeita mahdat tarkoittaa?