Kannatan Obamaa Syyria-asiassa
Suomessa alkaa lähipäivinä Nälkäpäivä-keräys, josta osa tuotosta menee syyrialaisten pakolaisten auttamiseen. Siinä yksi syy saada sotiminen loppumaan ja nopeasti.
Kommentit (12)
Mua kummastuttaa se että usa on aina menossa väliin öljymaita koskevissa sisällissodissa ja kriiseissä mutta jos sama tilanne on esim Afrikan maissa niin he viis veisaa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 17:00"]
Annetaan syyrialaisten hoitaa omat asiansa.
[/quote]
Samaa mieltä ovat monet amerikkalaiset, jotka ihmettelevät hallinnon vimmaa olla maailmanpoliisina.
Al Qaidakin on Obaman kannalla, tappelevat molemmat assadin porukkaa vastaan.
Se ei se sota sieltä lopu vaikka Suomeen roudattaisiin miljoona pakolaista.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 16:58"]
Siinä yksi syy saada sotiminen loppumaan ja nopeasti.
[/quote]
Obamahan on juuri yrittänyt ensin saada eurooppalaisia mukaan sotaan, sitten kongressilta valtuutusta ja nytkään ei ole helpolla lupaamassa YK:lle, ettei lähde sotaan.
mä en tajua miks obama haluaa iskeä syyriaan. eiks siellä oo kuollu jo tarpeeks ihmisiä???!!
Mua kummastuttaa se, että kyllä Hautalan selän takaa löytyy heti ylimääräistä rahaa sotimisen aiheuttamiin kuluihin, mutta ei vaikkapa suomalaisten lapsiperheiden tai nuorten tarpeisiin. Kukkaron nyörit ovat heti levällään, jos on jossain päin maailmaa sodasta kyse.
Kannatan Putinia Syyria-asiassa;
Annetaan syyrialaisten hoitaa omat asiansa.
2, Ja suomalaiset veronmaksaja yhtenä sodan seurausten maksumiehistä. Paljonko ajattelit lippaaseen pudottaa?
Minulle sinänsä ihan sama, kunhan Suomeen ei järjestettäisi mieletöntä mutavyöryä naisia mulkuttamaan ja miehiä mukiloimaan, kuten Ruotsin kohdalla aiotaan tehdä.
Siellä (ja täällä) on jo tarpeeksi.
4, Hehheh, eikös se aina niin mene, että mitä Ruotsi edellä sitä Suomi perässä. ;)
Tässä sitä ollaan. Mistä eilen puhuttiin on tänään totta. Vyöry tulossa ...