Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde nuorempaan mieheen?

Vierailija
12.09.2013 |

Voiko suhde nuorempaan mieheen toimia? Mitä plussaa ja mitä negatiivista siinä voisi olla?

olen 32 ja korviani myöten ihastunut 23vuotiaaseen mieheen työpaikaltani. Uskallanko edetä vai pitäisikö nämä haaveet hylätä heti. Sinkkuja molemmat, ei lapsia. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te nuoremman miehen valinneet jotenkin keskimääräistä nuoremman oloisena säilyneitä naisia jotenkin vai kuinka on? Kunhan uteliaisuuttani kyselen vain.

No minä ainakin olen, tosin en ulkoisesti. Avomies on 23, minä 30, ja hyvin menee. Kavereiden tai perheiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa eikä ikäeroa huomaa arjessa muusta kuin että mies opiskelee vielä ja itse olen työelämässä. Tämä sopii mulle mainiosti koska mies siivoaa ja tiskaa sitten ja minä tienaan tarpeeksi molempien tarpeisiin.

Vierailija
22/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kohta 20-vuotishääpäivä, mies on 12 vuotta nuorempi kuin minä. Ollaan oltu onnellisia, eikä ikäero ole näkynyt suhteessamme mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tuttavapiirissä kaikki liitot, joissa nainen on vanhempi, ovat kestäneet, mutta vain yksi, jossa mies on selvästi vanhempi ja hekin erosivat kaksi kertaa 10 v kestäneen seurustelun aikana, nyt ovat olleet pari vuotta naimisissa ja näyttää, että kaikesta huolimatta ihan hyvin menee. Viimeksi erosivat veljeni ja vaimonsa, veljeni yli 50 v, vaimonsa alle 40, kolme lasta. Vaimo löysi nuoremman ja jätti miehensä. Nyt asuu uuden miehensä ja lastensa kanssa sadan kilometrin päässä. Veljeni on vaikeasti masentunut, jäi yksin kertaheitolla, meni koti ja melkein koko elämä.

Ja minusta näyttää juuri päinvastaiselta, että nuoret miehet hakevat vanhemmista naisista nimenomaan vakikumppania, ei pelkkää seksiä. Toki sitäkin, ovathan vanhemmat naiset selvästi halukkaampia ja innokkaampia kaikinpuolin, mutta eivät kyllä kovin helpolla lähde nuoren miehen kelkkaa. Joten mitään helppoa seksiseuraa eivät ole.

Kyllähän luontokin meille näyttää, että parasta on, jos mies on vähän naista nuorempi, sillä mies rappeutuu nopeammin ja kuolee nuorempana.

Vierailija
24/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuorta miestä mikään tätinainen kiinnostaa. Ehkä voi panemassa käydä, jotta voi kavereiden kanssa nauraa miten sohaisi jotain mummoa työpaikalta, mutta mistään parisuhteesta on turha haaveilla. Nuori mies ottaa siihen nuoren naisen, joka synnyttää terveitä lapsia.

Kun kaikki 20 vuotiatkaan ei voi saada lapsia koskaan ja jotkut ovat raskautuneet heti ensiyrittämällä vaikka kuinka vanhana.

Vierailija
25/26 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nuorta miestä mikään tätinainen kiinnostaa. Ehkä voi panemassa käydä, jotta voi kavereiden kanssa nauraa miten sohaisi jotain mummoa työpaikalta, mutta mistään parisuhteesta on turha haaveilla. Nuori mies ottaa siihen nuoren naisen, joka synnyttää terveitä lapsia.

Kun kaikki 20 vuotiatkaan ei voi saada lapsia koskaan ja jotkut ovat raskautuneet heti ensiyrittämällä vaikka kuinka vanhana.

Joo ja valtaosa parikymppisistä voi tulla raskaaksi ja lapsen kehitysvammaisuuden todennäköisyys on paljon pienempi.

Vierailija
26/26 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Minna olen 43-vuotias nainen ja haluan harrastaa seksiä poikakaverini kanssa hän on hän 21vuotias lappeen rannasta

Ja elää hänen kanssaan loppu elämäni ja tehdä lapsia

Hänen kanssaan olla onnellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä