Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpaa pidät vastenmielisempänä: joku lisää itseottamiaan kuvia someen, koska on mielestään niin kaunis niissä VAI joku sanoo omalle kumppanilleen kahden kesken, että pitää itseään kauniina, mutta ei ole tarvetta julkaista kuviaan somessa?
25.08.2020 |
Tänä päivänä varmaan pidetään hyväksyttävämpänä tuota ensimmäistä vaihtoehtoa, mutta pidätkö sinäkin? Perustelethan myös vastauksesi!
Kommentit (62)
Ap:n kanssa samaa mieltä, mutta vastenmielinen on ehkä hieman vahva sana...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kaikki kommentoijat vaikuttavat olevan näitä selfieiden postaajia.
Antakaa ap:n voimaantua siitä, ettei käy somessa!