Paljonko saatte kuussa käteen palkkaa?
Itse saan 2200.
Oon ns atk-alalla, en sanoisi IT.
Brutto on 3200.
Vuokra on 800 ja yritän laittaa säästöön 700e kuussa, säästän kesämökkiin. Asun yksin, ei autoa. Aiemmin oli tiukempaa kun oli mies jolla oli lapsia.
Mites teidän rahahommat jos saa kysyä?
Kommentit (187)
ensi kuussa käteen tulee jotakin kolmen ja neljän sadan välillä.
ei riitä edes asunnon yhtiövastikkeeseen, muista laskuista puhumattakaan.
Tämä aika on saanut minut velkaantumaan pahasti ja näemmä kehitys jatkuu vielä.
3700 brutto, 2500 netto. It-asiantuntija valtiolla.
Noin 2200 euroa kuukaudessa käteen. Olen sairaanhoitaja, teen 100% työaikaa, vuorotyötä ja kaksi ikälisää. Olen sinkku, ei lapsia.
Noin 9300 kuussa josta verottajan jälkeen 5300 käteen. Akateeminen ala.
Duunista 3300 puhtaana lapaan.
Muita tuloja 1200
Yhteensä 4500€ kuussa netto
aika harva saa näin paljon
1100, Postilla vuokrafirman kautta.
Noin 0-2000e, tyypillisimmin tonnin luokkaa. Plus 350e opintotukea. Nollatunti sopimuksella lähihoitajan hommissa osa-aikaisesti, välillä on töitä enemmän kuin opintojen ohessa ehtisi, välillä pyöreä nolla.
Toimistohommia, brutto 3100 ja netto 2200.
Asumismenot (mun osuus) 500 euroa, asutaan suht vaatimattomassa omakotitalossa. Ihan hyvin riittää raha, miehellä kyllä parempi palkka kun mulla. 2 lasta, joista toinen teini-iässä. Hänen rahakulutus on suurta, itselleni en juuri mitään osta.
7500 netto, erityisasiantuntijana kesku-euroopassa
Kuussa ei käytetä käteistä vaan palkka maksetaan tilille. Painovoima nääs.
0 euroa tällä hetkellä, työkkäri selvittää, maksavatko työmarkkinatukea vai ei. Lokakuussa varmaan viimeistään saan rahaa, eli olisko nettona sit <700 euroa.
kelan virkailja, käteen jää 1800 e.
Saan noin 7400 euroa. Juu tiedän että se on törkeän paljon, mutta minkäs teet. EU-virkamies. Jos haluatte samaa niin ei kun ottamaan osaa hakuprosessiin. Se on avoin kaikille.
koodari, brutto vähän yli 4000, käteen jää joku 2700.
Sos.tt. Nettopalkka kuukaudessa n. 2700€. Pärjään erittäin hyvin muutettuani halvempaan asuntoon.
Röntgenhoitaja vuorotyössä, ei ikälisiä. Käteen jää normaalisti 1700-1800 €, joskus jopa runsas 2000 € jos on ollut arkipyhiä. Asumiseen vesimaksuineen ja autopaikkoineen 700 €. Säästöön jää vaihtelevasti 400-800 kuussa, kun velkoja ja kalliita harrastuksia ei ole.
It-alan asiantuntija, netto 3200, brutto 5300.
It-konsultti Keski-Euroopassa
Vuosibrutto noin 100k (sis bonukset, vaihteluväli 90-110)
Kk brutto 6600e, maksetaan 14krt vuodessa
Kk netto 4600e, samoin tietysti 14krt
Lomapäiviä 40 per vuosi, viikkotyöaika 40h
Ei tarvinne kysyä kiinnostaako palata Suomeen 😂 (ei ole lapsia, joten ihan sama mitä päivähoito maksaa)
Kiinteät kulut noin 1500e per kk, sis pakollinen sairausvakuutuksen jolla saa suomen yksityisen tasoisen palvelun.
Säästöön tällä hetkellä vuodessa 30-40t, tavoitteena jäädä pois töistä 5-10v sisään ennen kuin täytän 50v.
Hyvät ihmiset, etenkin lapsettomat: katsokaa työmahdollisuuksia suomen ulkopuolella, useimmissa Euroopan maissa etenkin koulutetuilla elintaso on järkyttävän paljon korkeampi kuin suomessa! Lisäksi yhteiskunnan palvelut halvemmat ja paremmat.