Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies alkanut kiukutella joka asiasta. Mikä voi olla syynä?

Vierailija
12.09.2013 |

Ollaan oltu yhdessä jo monta vuotta, ja nyt viimeisen kuukauden aikana mies on alkanut kiukutella ja haastaa riitaa joka asiasta. Ei siis aiemmin ole ollut mikään riidanhaastaja, päinvastoin. Loukkaantuu ihan ihme syistä, ottaa itseensä sanomiset jne... Olen ihan pihalla mistä voisi johtua, eikä osaa itse kertoa asiasta. Ikää miehellä on kuitenkin jo lähemmäs 40v...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko väsymys tai ikäkriisi? Ei se ole sen kummoisempaa kuin naisen kiukut kuukautisten aikana.

Vierailija
2/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys, stressi, rahahuolet, ikäkriisi, masennus. Anna sen olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllähän tuollaisia kausia ihmiselle tulee elämän varrella. Tosiaan hän tarvitsee nyt rauhaan jättämistä ja aikaa käydä läpi ahdistava mielialansa rauhassa. Kamalinta mitä voit tehdä on yrittää hohtimilla kiskoa hänestä väkisin irti syitä käytökselle tai mennä mukaan kiukutteluun.

Vierailija
4/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Ihmettelen vaan kun tuntuu siltä et koko tyyppi on pienen ajan sisällä muuttunut. Ehkä se onkin... Tai sit jotain ohimenevää.. Toivoisin kyllä että tajuaisi jos olisi masentunut ja hakisi apua. En jaksa kokoajan pelätä "hyökkäyksiä", ja lapsetkin hermostuvat kun kotona tällainen ilmapiiri.

Vierailija
5/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:14"]

Niin... Ihmettelen vaan kun tuntuu siltä et koko tyyppi on pienen ajan sisällä muuttunut. Ehkä se onkin... Tai sit jotain ohimenevää.. Toivoisin kyllä että tajuaisi jos olisi masentunut ja hakisi apua. En jaksa kokoajan pelätä "hyökkäyksiä", ja lapsetkin hermostuvat kun kotona tällainen ilmapiiri.

[/quote]

Vierailija
6/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:14"]

[/quote]

No jaa, useimmat ikäkausikriisit esimerkiksi varmaan voisi luokitella masennukseksikin, mutta ei niihin useimmat mitään apua tarvitse, ja on erittäin kehittävää kipuilla ne vaan läpi. 

Toisaalta voit kyllä vaatia toki asiallista käytöstä kotona, sitä ettei pahaa oloa jatkuvasti pureta sinun saati lasten päälle. Aikuisen pitää osata jo käsitellä ne pääosin sisäisesti.

Vierailija
7/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttäytyi niin kun sille ilmaantui toinen nainen. Plus, hän oli sellainen luonteeltaan, mutta piirre hiipi esiin kun alkoi nk. olla liian myöhäistä ja olin varma nakki. 

Vierailija
8/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysyny siltä?

Vierailija
9/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt. Ei osaa kertoa.. Minussa yleensä aina jotain vikaa. t. ap

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 12:25"]

Ootko kysyny siltä?

[/quote]

Vierailija
10/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ikäkriisi /masennut/börnis

- Ja/tai melkein voisi tuopista lyödä vetoa, että 10-15 vuoden  seksinpuute/epätyytyttävä seksielämä alkaa vaikuttamaan miehen jaksamiseen.

- + voihan olla, että sitä erotiikkaa on haettu mistä sitä saa ja miehen ei tarvitse enää säästellä

Vierailija
11/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiukuttelen miehelle silloin kun stressaan esim. töistä tai rahasta hirveästi. Eli mies on syytön, mutta häneenhän se purkautuu.

Juttele miehen kanssa ja koita olla avuksi. Kysy, miksi on niin kärttyinen nykyinen ja kerro, että se tuntuu sinusta pahalta kun et tiedä mistä johtuu. Älä kuitenkaan syyttele. Muistuta, että olette yhdessä tässä ja yhdessä selvitätte vaikeudet :)<3

Vierailija
12/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ex.ni "masentui" ja käyttäytyi juuri noin ja lopulta tunnusti, että oli salasuhde työpaikallaan joka jatkunut yli 6kk..

Vierailija
13/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies käytty pitkään ehä vuoden samalla tavalla, kaikki syy tietenki mussa. vuosi vierähti ja sanoin jo etä lasten ei tarvi joutua tällästä katteleen, että jos ei kohta asiat muutu niin me muutetaan. sitten tuli joku päivä että asiat olikin yhtäkkiä taas paremmin. mies oli oma itsensä, arki luistaa yms. 

olen sitä meiltä että ikäkriisiä, väsymystä ja kaikea siltä väliltä. ja tietenkin ajansaatossa sitä alkaa itekkin käyttäytyä samalla tavalla huomaamattaan kun odottaa jo toiselta sitä kiukkua,

Vierailija
14/14 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi ja parisuhde toimivat? Huonommalla kaudella ommiehetkin on melkoinen kiukkupussi.