Tätäkö se avioliitto onkin?
Meillä meni hyvin kunnes mentiin naimisiin. Nyt mua painostetaan seksiin, jos ei kiinnosta niin alkaa 'no sustaki tullu tuollanen tavallinen vaimo jota kiinnostaa kerran ja kesällä', ihan niinku mun pitäs olla 24/7 koko ajan valmiina aina kun miestä sattuu kiinnostamaan. Ja jos sitten annan vaikkei nii kiinnostaskaan niin sitten tulee kommenttia et ei sitä velvollisuudentunteesta tarvis antaa.
Ja kun mua ei kiinnosta niin jutut on tasoa 'siistiä jäädä sun menoille toiseksi', 'me ollaan tärkeintä, sä voit ihan hyvin lykätä noita menojas' ja kyse on siis mun ammatillisesta jatkokoulutuksesta joka noin kaksinkertastaa mun palkan vuoden päästä.
Luonnollisestikaan mua ei sitten kiinnosta sitäkään vähää ja sepä sitten vain lisää miehelle vettä myllyyn..
Kommentit (27)
Miksi menit naimisiin miehen kanssa jos sänkypuuhat ei kiinnosta? Ja miksi seksiä pitäisi olla vain silloin kun sinua sattuu huvittamaan? Mihin se puhe rakkaudesta ja toisesta huolehtimisesta katosi.
No meillä kyllä harrastetaan sitä seksiä 3-5kertaa viikossa ja ihan oon ollu alotteellinen koko suhteen ajan, ei pitäisi oikeasti olla siitä kiinni. Mies vain haluaisi että jätän itselleni tärkeät asiat sivuun just sillon kun häntä huvittaa eikä se mun mielestä ihan niin voi toimia. Ei vain mitenkään lisää halukkuutta se painostus, mollaaminen ja linttaaminen...
Hmm, mä asuin yhdessä vaiheessa tollasen kanssa. Samana päivänä kun se oli aikonut kosia mua mä ehdin jättämään sen. Luojan kiitos. Tuota se olisi nimittäin ollut.
Nitistäminen ja mollaaminen syö itsetuntoasi - pitkällä tähtäimellä. Ole varuillasi, äläkä koskaan, missään tilanteessa usko miestäsi.
Tiedän, mistä puhun. En nyt ollut ihan narsistin kanssa aviossa, mutta kuulin vuosia painostusta ja mollaamista. Se syö naista.
Suosittelen, että haette apua.
Älä vaan jätä menemättä siihen koulutukseen tai mihinkään muuallekaan minne haluat miehen "käskyjen" takia! Täysin epänormaalia käytöstä mieheltä.
Sä olet mennyt naimisiin narsisitin kanssa joka on onnistunut piilottelemaan oikeaa luonnettaa sulta aikasemmin. Nyt kun olet hänen omaisuuttaan tulee hän vaatimaan sinua lopettamaan kaiken perheen ulkopuolisen elämän ja sosiaaliset kontaktit. Älä missään tapauksessa alistu siihen, jos hän ei hyväksy sua sellaisena kun nyt olet niin jätä koko äijä..