Hyvä miedontuoksuinen huuhteluaine?
Mikä olisi hyvä mutta ei tuoksuisi liian voimakkaalta.
Kommentit (30)
Pyykkietikka, jos ei itse jaksa askarrella öljyjen kanssa, niin 3,95€ purkki sitruunan ja omenan hajuista on ainakin Prismoissa myynnissä. Mietoja ja ekologisia.
Sanokaa nyt yksikin hyvä syy miksi sitä pitäisi edes käyttään?
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt yksikin hyvä syy miksi sitä pitäisi edes käyttään?
Se tekee pyykin pehmeämmäksi ja helpommin silitettäväksi. Ja vielä hyväntuoksuiseksikin. Siinä jo kolme syytä.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa kemikaalikuormaa. Huuhteluainetta ei tarvitse yhtään mihinkään.
just näin!
Ei tarvitse joka pyykkiin käyttää, mutta mulla on muutama mekko, joiden vuori etenkin talvella sähköistyy ja sen jälkeen tarrautuu jalkoihin.
Tilasin just tuolta ekokaupasta, saa nähdä sit.
Ihan huvikseen tahtoo vähän tuoksua nyt pyykkeihin.
Useimmat ekot perustuu eteerisiin luonnonöljyihin.
Joita tulee joskus pistettyä koneeseen muutenkin, comfortteja en ole käyttänyt.
Kiva kauppa tuo ekosoppi, vaasalainen uudehko verkkokauppa (ja vanha kivijalkaliike.)
Hyvinvoinnin ja ruohonjuuri ovat isoja, saattaa löytyä sieltäkin.
Mut tuolla ekosoppi.? oli esim sonett tuotteita paljon, ihan hurahdin tilaamaan silityssuihkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän käytän tähänkin Jaloviinaa.
Minkäkö tähden?
No yhden täyden tietenkin!
ON erittäin hyvää ja huuhteluaineena varsin miedon tuoksuinen.
Jallu on erittäin monikäyttöistäkin ja luonnontuotteena ei lisää kemikaalikuormaa.
ihan puhdas väkiviinietikka, pyykkietikka on laimennettua väkiviinietikkaa.
Pieni loraus riittää, jos pyykkiin jää selkeä etikkainen tuoksu, tietää laittaneensa liikaa. Siitä jää aina hievoinen tuoksu, mutta se haihtuu nopeasti. Etikka on hyvin hapanta, joten pieni määrä riittää. Happamuus kumoaa pyykinpesuaineen emäksiset jäämät, mikä on hyvä iholle sillä iho on hapan. Se myös samalla estää pyykinpesukoneen kalkkeutumista. Se myös kirkastaa pyykin väriä.
Säälittäviä itsensä ylentäviä on taas ketju täynnä. Jos kysymys on mikä on hyvä miedontuoksuinen huuhteluaine niin siihen ei vastata lapsellisilla maailmantuhouhoilla.
Comfort Jojoba Oil. Mulle tuoksuherkkänä allergikkona tuo ei jostain syystä aiheuta oireita.