Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille kelpaa lihavat naiset!

Vierailija
12.09.2013 |

Kyllä meille miehille kelpaa lihavatkin naiset! Mutta miten saisin yhteyden johonkin teistä? Itse pirkanmaalta olen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin niitä yhteystietoja sitten!

Vierailija
2/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki meille tervejärkisille kypsille heteromiehille kelpaa vain paras eli muodokas ja naisellinen nainen. Kuikelot ja lattarintaiset teinitytöt voivat lepsuilla keskenään. 

Harmi vain, että 10 % naisista on naisellisia nykyään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki, täällä olisi vuosimallia 1990 nuori mies, joka olisi kiinnostunut keskustelemaan myös jonkun kivan naikkosen kanssa! Pidän myös hieman pyöreämmistä naisista, eli lievä ylipaino ei haittaa lainkaan, päinvastoin. Itse olen normaalipainoinen, painoindeksi 21. Olen Pirkanmaalta kotoisin. Iälläsikään ei ole todellakaan väliä, senkun otat yhteyttä vaikka olisit nelikymppinen, kunhan oma ikäni ei sitten sinua haittaa!

Skypeni: mirlee89

Sähköpostini: fpbooy@suomi24.fi

(molemmat hyvin vanhoja, joten älkää hämmentykö nimistä, vaikka ovatkin outoja)

Vierailija
4/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:52"]

Toki meille tervejärkisille kypsille heteromiehille kelpaa vain paras eli muodokas ja naisellinen nainen. Kuikelot ja lattarintaiset teinitytöt voivat lepsuilla keskenään. 

Harmi vain, että 10 % naisista on naisellisia nykyään. 

[/quote]

Itse olen fiksu ja vetävännäköinen 40v. mies. Jos joku tällä palstalla haluaa tutustua minuun, niin annan nettisivustoni mielellään, siis reheveät eli sopivasti lihaisat naiset vain. Kiitos.

Vierailija
5/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että minä ihan KELPAAN teille... vajoanpa nyt tässä polvilleni ylitsevuotavasta kiitollisuudesta kun nyt oikein kelpaan jollekulle :p

Vierailija
7/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää sellainen mies, jolle kilot eivät ole ihastumisen, rakastumisen ja parisuhteen este? Nettideiteiltä ei ainakaan, sillä siellä jokaikisellä miehellä on toivenaisen kriteereissä "hoikka, sporttinen, pienikokoinen" -eipä paljon kiinnosta viestejä laitella, kun itse ei mahdu noihin kriteereihin. Baareista kyllä löydän seuraa, mutta netistä en :( Baarituttavuudet vain harvoin kantaa yhtä iltaa pitemmälle, etenkään kun en harrasta yhden yön suhteita. 

t. nainen bmi 39

Vierailija
8/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi nainen, joka näemmä aina on tyytymätön miesten touhuihin. Olisi kiva, että voisi tuntea itsensä hyväksytyksi muotoinensa (82 kg), mutta se taas tuntuu jotenkin oudolta, että pitää olla runsas. Mitä, jos sitä laihtuu niin mitäs sitten. Eli vähän ahdistaa, jos on liian tiukka raja, minkä sisään pitää mahtua, on se sitten muotojen tai hoikkuden tai läskin määrä.

Vierailija
9/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaisi jos mies olisi kanssani muotojeni tai jonkin muun ulkonäköseikan takia.

Vierailija
10/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes huomaa, milta mies nayttaa, joten en ole edes tullut ajatelleeksi, etta mies voisi kiinnittaa huomiota minun ulkonakooni. Olen miehen kanssa syvallisempien asioiden vuoksi.

Vierailija
11/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä numero 12 mikä ikäinen olet itse ja kuinka pitkä olet? Itse olen 32 vuotias ja 168 cm pitkä. Voisi olla kiva kirjoitella.

Vierailija
12/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 10:06"]

Eikö kellään naisella sattuisi olemaan skypeosoitetta? Ikähaarukka 25-35 nainen hakusessa, kuinka pyöreä tahansa kelpaa :)

Itse normaalipainoinen mies Tampereelta

[/quote]

Voi helkkari mitä pervoja. Jos minä haluan läskiä niin sitä saa K-kaupasta. Muodokkaat naiset...rullaattorilla liikkuvat hikiset ähkijät. Hyi helkkari. Lihaa pursuaa rintsikoiden joka puolelta kun pidetään niitä numeroa sitten sopineita liivejä. Vähänkin kumartelee niin karmea läskinen nahkaheltta putoaa lanteilta alaspäin. Oksettaa...burb.

Vierailija
13/29 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä ne miehet etsii oikein.

Koska jos olisi kovin pehmeä ja kurvikaskin miehen mieltymysten mukaan, niin taitaa löytyä monta muuatkin kriteeriä mitä pitää sitten kuitenkin täyttää tiukasti.

Kuten ikä, hiusten ja silmien väri, harrastukset, koulutus ja ammatti, saako olla edes lapsia jne.

Musta vaan nettiä ja treffipalstoja selaamalla tuntuu että miehet asettaa tiukkoja mieltymyksien mukaisia kriteereitä ja seuloja naisille, ja itselleen sallivat silti kaiken ja kuvittelevat olevansa luojan lahja naisille.

Vierailija
14/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kelpuutetaan muodokkaat naiset paremmin kuin hyvin ;)

Pk-seudulta kolmikymppinen mies olisi täällä. Eikö tänne voisi tehdä jotain ketjua jossa jaellaan toistemme skype- tai sähköpostiosoitteita?

Vierailija
15/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kuva kertoo: http://cdn.themetapicture.com/media/funny-skinny-thin-model-vs-chubby-girl.jpg

Itsekin pidän hieman tukevampia naisia paljon paremmannäköisenä, tuntuu lähinnä ällöttävältä jos esimerkiksi kylkilyyt näkyvät. Olisin myös halukas keskustelemaan jonkun kanssa, jos täällä niitä yksinäisiä lihavia, tai hieman pulleampia naisia on! :)

Vierailija
16/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei näitä miehiä tule vastaan, tai no, enhän mä missään baareissa juoksekaan niin ihmekös se :)

Täällä pk-seudulta löytyvä ja jo muutaman vuoden yksikseen ollut muodokkaampI nainen joskus kaipailee kyllä juttukaveria ja miehen läheisyyttä.

Ja enhän mä teinimissien kanssa samalla linjalla voi sellaisten seurasta kiinnostuneista kilpailla, mutta tarjota voisin sitten kaikkea muuta sitäkin enemmän, fiksua, iloista ja rentoa seuraa sekä pehmeitä kurveja ja lämmintä feminiinisyyttä kilokaupealla :)

Pitäisikin olla tosiaan joku ryhmä meille niin voisi avoimesti ollla juuri sellainen kun on eikä tarvitsisi kuunnella niitä haukkuja ja kritiikkiä ensimmäisenä.

Vierailija
17/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ainakin löytänyt erilaisilta deittipalstoilta jo vuosia. Ei vaan ole ketään sen enempi tekemisissä oleminen näkemisen jälkeen kiinnostanut...Ja olen ihan rehellisesti laittanut ilmoituksiin että olen ylipainoinen joten olisi pitänyt tietää mitä odottaa kun ilmoitukseeni vastaa (en ole sairaalloisen ylipainoinen, painoindeksi on 27). Ilmeisesti olen sitten vaan muutenkin niin ruma ettei nappaa ketään. 

Meikäläinen on jo nelikymppinen joten sekin rajaa vähän seuran löytyä, tuntuu että 40-50 v miehet vasta haluavatkin timmejä ja mieluiten NUORIA naisia.

Vierailija
18/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka lihavia itse olette? mä haluisin hyvä kroppasen tai edes  välttävä kroppasen miehen ja olen itse tajuton läski... :) no ehkä se jää haaveeksi.

Vierailija
19/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ketju elossa, minäkin laitan tähän s-postini. Ihanat pyöreät naiset saavat laittaa mailia.

Vierailija
20/29 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä normaalipainoinen mies joka tykkää myös muhkeammista naisista

olis kiva jutella jonkun kanssa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi