Meille kelpaa lihavat naiset!
Kyllä meille miehille kelpaa lihavatkin naiset! Mutta miten saisin yhteyden johonkin teistä? Itse pirkanmaalta olen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:47"]
kuinka lihavia itse olette? mä haluisin hyvä kroppasen tai edes välttävä kroppasen miehen ja olen itse tajuton läski... :) no ehkä se jää haaveeksi.
[/quote]
Kyllä jotkut löytää, yksi työkaveri löysi itseään nuoremman ja hoikan miehen vaikka itse on suorastaan sairaalloisen ylipainoinen. Mutta tämä mies on kyllä ulkomaalainen, tosin ei mikään musta tai muslimi, eteläeurooppalainen...
Itse kuitenkin ajattelen että on vähän kohtuutonta haaveilla hyväkroppaisista jos itse on lihava. Omalla kohdallani ainakin ajattelen muutenkin, että koska olen syöpöttelijä niin mukavampaakin se olisi että kumppanikin olisi samanlainen eikä esim. niuho joka valittaa kun mussutan taas herkkuja tai patistaa lenkille. Kaksi pullukkaa sohvalla mussuttamassa, se on mun unelmaparisuhde :D
Eikö kellään naisella sattuisi olemaan skypeosoitetta? Ikähaarukka 25-35 nainen hakusessa, kuinka pyöreä tahansa kelpaa :)
Itse normaalipainoinen mies Tampereelta
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:47"]
kuinka lihavia itse olette? mä haluisin hyvä kroppasen tai edes välttävä kroppasen miehen ja olen itse tajuton läski... :) no ehkä se jää haaveeksi.
[/quote]
Kyllä jotkut löytää, yksi työkaveri löysi itseään nuoremman ja hoikan miehen vaikka itse on suorastaan sairaalloisen ylipainoinen. Mutta tämä mies on kyllä ulkomaalainen, tosin ei mikään musta tai muslimi, eteläeurooppalainen...
Itse kuitenkin ajattelen että on vähän kohtuutonta haaveilla hyväkroppaisista jos itse on lihava. Omalla kohdallani ainakin ajattelen muutenkin, että koska olen syöpöttelijä niin mukavampaakin se olisi että kumppanikin olisi samanlainen eikä esim. niuho joka valittaa kun mussutan taas herkkuja tai patistaa lenkille. Kaksi pullukkaa sohvalla mussuttamassa, se on mun unelmaparisuhde :D
[/quote]
:D Hoikkuus ei aina tarkoita niuhoittamista, varsinkaan miesten kohdalla. Oma mieheni on todella laiha ja syö huomattavasti enemmän kuin minä tai vähintään yhtäpaljon. Itse olen ylipainoinen. Ja mielestäni ilkeää sanoa, ettei joku saisi haaveilla jonkunlaisesta koska on itse sellainen tai tällainen. Jokaisella on oikeus haaveilla ja asettaa kriteereitä.
itse seurustelen ihmisen kanssa joka on mua 50kiloa hoikempi :) syödään yhtä paljon, hoikka syö jopa enemmän. Itse olen lääkityksellä joka lisää ruokahalua ja poistaa ähkyn tunnetta joten itsekin syön aika paljon...
On se hullua kun ollaan ohukainen ja paksukainen ja lempi hommaa on istua sohvalla ja syödä poppareita ja kattoa elokuvia tai syödä samalla jotain hyvää ruokaa...
mä voisin kirjoittaa mutta kun en vaan nyt jaksa... ihan kooma päällä...
Kuka sitä nyt lihatonta luuta haluaa jyystää? Emme kai me koiriakaan ole.
Läskiä ei luulisi nykyaikana olevan vaikea löytää. Muodokkaat sanan varsinaisessa merkityksessä taas ovat harvinaisempia.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 19:13"]
Itse en edes huomaa, milta mies nayttaa, joten en ole edes tullut ajatelleeksi, etta mies voisi kiinnittaa huomiota minun ulkonakooni. Olen miehen kanssa syvallisempien asioiden vuoksi.
[/quote]
Harvinaislaatuinen nainen. Miehesi on onnekas.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 04:21"]
Kyllä meille miehille kelpaa lihavatkin naiset! Mutta miten saisin yhteyden johonkin teistä? Itse pirkanmaalta olen.
[/quote]
Taidat olla trolli. Tai muutoin vain mieleltäsi sairas.