Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi ettei teille miehet kelpaa lihavat naiset

Vierailija
11.09.2013 |

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

Kommentit (229)

Vierailija
1/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, minulla ei  ole koskaan ollut pulaa miesseurasta (ei vakituisesta eikä satunnaisesta, silloin harvoin kun nuorempana sellaista olen halunnut).

Olen onnellisesti naimisissakin ihanan miehen kanssa, lapsiakin on.

Epäilen, että asiaan vaikuttaa se, että olen persoonana iloinen ja ulospäin suuntautunut. Liikun myös paljon, eli en ole rapakunnossa (pidän vain liikaa hyvästä ruuasta, siksi ylipaino). Kasvoni ovat kyllä melko kauniit, mikä varmasti vaikuttaa asiaan myös. Monet miehet pitävät pyöreistä naisista! Tietysti jos ylipainoa on ihan tolkuttomasti, voi olla hankalampaa.

t. ylipainoinen nainen

Vierailija
2/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:24"]

Tässä yksi, joka viettää iltaansa masturboiden, nauttien hyvästä ruoasta ja elokuvista. On vähän kurjaa olla yksin, mutta minkäs teet kun lihava nainen ei näytä kelpaavan suomalaisille miehille (ulkomaalaiset eivät minua kiinnosta)! Täällä sitten uikutatte kilpaa kun ei se teinikroppainen viivapillu haluakaan seksiä kuin lastentekomielessä...;) Oh well, tasan ei mee nallekarkit!

Mua ei kiinnosta miehen varallisuus, omaisuus tai ulkomuoto. Kaljamaha kelpaisi ihan yhtä hyvin kuin sporttikroppakin, voin ajella bussilla autosi sijaan. Rahaa on omasta takaa, ei kiinnosta onko sulla, koska en oleta sun maksavan yhtään mitään muhun liittyen. Rakastan seksiä ja olen alistuva, mulle saisi tehdä kaikenlaista kivaa. Mutta kun ei niin ei. En ole hoikka enkä ees normaalipainoinen enkä tule olemaankaan. Ja siksi te miehet ette mua katso, menette mielummin naimisiin naisen kanssa joka makaa sängyssä kuin lahna ja avioerossa vie puolet omaisuudesta ja talon, jonka sinä itse rakensit. Onnea vaan! :D Onhan se kamala synti, että (isot) tissit roikkuu ja mahtuu muihinkin kuin teiniliikkeiden vaatteisiin.

t. suomalainen nainen

[/quote]

Mitä jos laihduttaisit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:40"]

Mieluummin rasvaa kuin miesmäisiä lihasmoukuroita.

[/quote]

HAHAHAH eipä ne lihakset kuule ihan itsestään edes tule. Harvalla naisella edes on kunnon näkyviä lihaksia.

Hyvä kun te läskit aina vetoatte siihen, että ette halua lihaksia, niin ette laihduta... dorkat..

Vierailija
4/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä jos laihduttaisit? 

[/quote]

Ihanko tosi? Mitä jos lukisit muutkin viestit kuin aloituksen?

Vierailija
5/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mielenkiintoista. Kuulin tämän väitteen ensimmäisen kerran, eli joo, lihavat vetoaa AINA siihen. Dorka.

Vierailija
6/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pituutta 167 cm, ja paino 74 kiloa. Eli hieman ylipainoa, ja voin rehellisesti sanoa, että mulla riittäis enemmän vientiä, kun kaverillani joka on normaalipainoinen. Olen onnellisesti parisuhteessa, joten baarireissuilla sun muilla kieltäydyn näistä iskuyrityksistä, mutta yleensä en pääse edes baariin sisään, kun jonossa alkaa jo joku flirttailemaan. 

Oma mies on komea (häntä ovat ulkopuolisetki kehunut, ei siis vain minun mielestäni), normaalipainoinen. Tykkää pyöreämmistä, muotoja mulla löytyy. Joten älä sinäkään turhaa lannistu! Varmasti on olemassa miehiä, jotka arvostavat sinua, kehoasi, luonnettasi sun muuta!

Vierailija
7/229 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 175-senttinen ja 72-kiloinen on ylipainoinen? Voi morjens....

Vierailija
8/229 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on sanonut, että lihavat naiset eivät kelpaa? Olen itse hoikka, 179/70, mutta naisihanteeni on rubens-mallinen nainen. Ja minunlaisiani miehiä on pilvin pimein.

Vierailija
9/229 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:24"]

t. suomalainen nainen

[/quote]Ilmeisesti lihavat haluavat seksiä enemmän kuin muut. Yhden teorian mukaan se johtuu hyväksynnän tarpeesta eikä seksistä itsessään ja toisen mukaan testosteronitasojen noususta lihavuuden myötä. Miehillähän ne laskevat lihoessa. Kaikkea ei siis voi saada.

Pitäisikö tuo aloitus tulkita sillä tavalla ettei sinun pillusi on hurja ilmestys vai muutenko vain viittasit teinien viivaan?

-Mies 28v-

Vierailija
10/229 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä pullukka. Melkoinen sattuma että sinä olit ensimmäisenä juttusi kanssa. Minusta on hienoa että olet avoin ja kerrot sekä mielipiteesi, halusi että toiveesi. Minä pidän paljon enemmän muodokkaasta ja seksistä pitävästä naisesta. Ei pidäolla "viivapillua" eikä muutakaan pikkutyttöjen ulottuvuuksia. Paljon mielummin rehevyyttä, iso peppu ja rinnat, niissä kun on paljon mitä hyväillä. Itselläni on "kaljamaha" vaikka tällä hetkellä yritän päästä ssitä eroon. Kerroit että olet alistuva ja niin minäkin mutta hyvinhän sitä voisi oppia toisen mieltymyksistä ja nauttia erillaisuuksista.

Vierailija
11/229 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 170cm ja 103kg. Kyllästyin olemaan läski ja tein tosi paljon töitä, tiputin kaikkiaan yli 40kg.

Voin vain suositella, se on ihan uskomattoman törkeää miten läskille puhutaan ja kohdellaan.... Vasta nyt tuntuu että minulla on ihmisarvo ja mahis samaan elämään kuin muillakin.

Sekin hämmästytti miten yhtäkkiä kiinnostus (miesmarkkinoilla) ympärilläni oikein räjähti! Löysin aivan ihanan miehen ja vauva tulossa, elämäni on ihanaa! Harmittaa että hukkasin monta hyvää vuotta. Töitäkin saa ihan eri lailla kun ei ole "tyhmä ja laiska". Kauniit vaatteet sopii jne.

En todellakaan syö pelkkää salaattia, maistelen ihan kaikkea koska olen kunnon herkkuperse. ;) Syön nyt enemmän kuin läskinä ollessani sillä olen löytänyt liikunnan riemun Ja kasvikset onkin hyviä. Monet terveysongelmatkin katosivat kuin tuhka tuuleen!

Seksiä haluan yhäkin paljon ja ihan omilla rahoillani elän, enkä ole kenenkään taloja viemässä. Kehtaatkin.

Laihdutus ei ap sun tapauksessa auta sun rumaan kusipään  luonteeseen, muille suosittelen laihdutusta ja läskeistä luopumista lämpimästi!

N28

Vierailija
12/229 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat ovat nättejä katsella mutta naisen jolla on pyöreät muodot reisien välissä on paras olla:)

Vierailija
13/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katin kontit, onko se sinun itsetunto kunnossa, jotkut kuten minä ollaan kielipitkällä sinunlaisten perään, vaan ylenkatsotte ja ei saa kontaktia. Varmaan joskus näetkin et miehen katse viipyilee runsaissa muodoissasi, mies vaan ei uskalla yrittää kun luulet et se pitää sinua varmana nakkina, vaikka itse onkin epävarma koska luulee ettei se oikeasti ole tosissaan ja kiinnostunut, anna edes mahdollisuus, voi olla et siinä se tilaisuus olisi.

Vierailija
14/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaa lihava nainen ja voin sen ihan avoimesti myöntää. Miksi? Siksi, että lihavuus kertoo mulle siitä että ihminen on laiska eikä piittaa itsestään. Ihminen joka ei välitä itsestään ei voi myöskään aidosti välittää toisesta. Ja koska itse rakastan urheilua ja menevää elämäntapaa niin haluan myös naisen joka tekee muutakin kuin makaa sohvalla ja syö. En todellakaan siis tarvitse mitään langanlaihaa/bodattua naista, mutta sellaisen normaalipainoisen, urheilullisen ja ulkoilusta tykkäävän. Ja naisen jonka kanssa voi myös nauttia hyvästä ruuasta ilman että täytyy syödä 5 ihmisen annosta. 

T: Mies 31

Vierailija
15/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki miehet ainoastaan luurangoista perusta. Minä olen aina ollut sitä mieltä, että naisessa pitää olla muotoja. Mieluummin hieman runsaammin, kuin liian vähän. Toki ei minullekkaan mitkään superpullukat kolahda, koska heillä ei enää ole oikein mitään muotoa. Mutta siis ehdottomasti hieman runsaampi kuin luuviulu.

Jos nuo kriteerit täytät,niin voin kyllä tulla antamaan vaihtelua masturboinnillesi ja piiskaakin saat niin paljon kuin haluat.

Vierailija
16/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:41"]Ap, suurin osa viesteistä ei tajunnut pointtiasi. Kyllähän muodokas nainen ja subbari vielä on haluttava yhdistelmä, varsinkin jos muutenkin synkkaa ajatuksen tasolla. Valitettavasti olen varattu joten piiskaamiset ja kynttiläleikit ei nyt kohtaa.

T: mies 40 v

[/quote]

Läskit eivät ole muotoja, vaikka lihavat yrittävätkin niin itseään psyykata. Päinvastoin, lihavilla ihmisillä ei ole niitä muotoja, kun rasva tekee koko kropasta tasaisen löllön makkaran. Hoikilla naisilla lantionmuodot, selkä, kaula, kaikki korostuvat ja näyttävät kauniimmilta.

Vierailija
17/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ihmiset ovat mielestäni hirveän rumia.

Eivätkä todellakaan muodokkaita. Tiimalasi on muoto, hiekkasäkki ei ole.

Vierailija
18/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on lihava 24 vuotias nainen ja aina on vientiä riittänyt. Ja ihan samoja miehiä kun niillä hoikillakin. Nyt olen tosin 5 vuotta antanut vaan pakkeja koska olen löytänyt ihanan komean miehen miehen, joka on muuten hoikka ja urheilullinen. Sellainen mies jolla muutenkin vientiä riittäis.

Vierailija
19/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:31"]

4, pk-seudulla. Ja kyllä on tullut selväksi että nimenomaan mies on se pinnallinen sukupuoli ja pitää saada edustusvaimo...sitten itketään kun rahat ei riitä high maintenance-ämmien kasvohoitoihin ym. ja vievät tosiaan talotkin mennessään.

[/quote]

hahahah tää just ! jos mies haluaa hyvännäkösen naisen nii siitä ulkonäöstä kuuluu maksaa! Ku kaks menee kimppaan ja naisen 1700 e kuussa ei enää riitä juuri mihinkään eikä varsinkaan ripsienpidennyksiin ja kauneushoitoihin ku mies halus takapihallisen rivitalo kolmion.

Kauneus maksaa kukaan ei oo luonnostaan nii kaunis ettei jotain tarttis.

Enkä nyt puhu mistään perus näteistä suomi tytöistä vaan kauniista valokuvamalleista

Vierailija
20/229 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep suomalaiset läskit eivät ole kurvikkaita vaan yks iso kurvi, ruumis muistuttaa plussapalloa. 

Itse uskon, että kun pitää itsestään huolta niin saa seksiä suht pienellä vaivalla sellaiselta ihmiseltä kuin haluaa. Naisilla tämä on vielä helpompaa kun ei tarvitse kuin pysyä hoikkana. Näin miehenä joutuu vähän näkemään vaivaa, että saa tahkottua sen 15 kiloa ylimääräistä lihasta varteensa. Itse onneksi tykkään liikunnasta ja syömisestä niin tuo ei ole ollut ongelma. 

Kun olet haluttavan näköinen ei tarvitse olla kuin itsevarma ja vähän flirttailla, tai nykyään pääsee melkein naurettavan helpolla kun pistää iskuriin kuvalla ilmoituksen, niin seuraa kyllä löytyy seksiin ja muuhunkin.

Lihavan naisen kanssa en haluaisi harrastaa seksiä. Minulle, ja ilmeisesti muillekkin miehille?, seksi on paljon kiinni myös silmänruuasta. Jos haluaisin vaan mukavaa ärsykettä kulille parempi olisi vaan runkkailla yksin pimeessä huoneessa. 

En myöskään usko, että lihavilta naisilta saisi jotenkin yleisesti ottaen enemmän seksiä, todennäköisesti vähemmän kun ylimääräinen rasvakudos sekoittaa hormoonitoiminnan. Jos haluaa paljon seksiä parisuhteessa kannattaa siittäkin asiasta puhua ihan avoimesti jo suhteen alussa. Sama noiden lasten kanssa, jos haluaa vaan nussia huvin vuoksi ilman paineita lisääntymisestä kannattaa sekin ottaa puheeksi varmaan jo ennen kuin alkuhuuma laantuu ja huomaat asuvasin sen lapsikuumeisen pihtarin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän