V#### että menee hermo OP:hen!!
Ei voisi p##kempaa vakuutusyhtiötä olla. Vaikka autoni on pois liikennekäytöstä, en voi irtisanoa vakuutusta. Vaikka siihen nimenomaan vaaditaan liikennekäytöstä poisto!!! Jessus että menee hermo. Jatkuvasti laskuja, joiden kertymisessä ei ole mitään tolkkua. Laskutetaan osakaskosta, jota minulla ei enää ole. Saan ensin syyskuulle 89 euron laskin, yhtäkkiä se on noussut sataan euroon!!!! Ilman että olen yhtä s##t#nan päivää käyttänyt autoani.
Laskut ovat aivan järjettömän sekavia muutenkin. Minä lähden v##tuun OP:n asiakaslistoilta. Aivan uskomattoman P##KA yhtiö.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on edes kasko?
Miten joku voi olla noin surkea lukemaan?
Ap
V##tu 5 KUUKAUTTA MYÖHEMMIN saan laskun jostain irtisanotusta asiasta, ei jessus oikeasti! Miten ikinä hairahdin OP:hen, en voi kuvitella surkeampaa vakuutusyhtiötä.
Eipä ole tuollaista ongelmaa ollut. Kun laitoin auton seisontaan, meni tieto trafilta suoraan vakuutusyhtiöön (op) ja palauttivat ennakkoon maksamani vakuutusrahat automaattisesti tililleni ilman, että minun tarvitsi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ota se auto eka pois liikenteestä.
Huoh😑 Se on ollut 21 päivää pois liikenteestä. 😑
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tuollaista ongelmaa ollut. Kun laitoin auton seisontaan, meni tieto trafilta suoraan vakuutusyhtiöön (op) ja palauttivat ennakkoon maksamani vakuutusrahat automaattisesti tililleni ilman, että minun tarvitsi tehdä mitään.
Onnea sinulle. Minulla on pelkkiä ongelmia tuon p-puljun kanssa. Eikä noista laskuista saa mitään tolkkua. Järjetön nippu papereita ja laskelmia ja voi v... ihan oikeasti!!
Vierailija kirjoitti:
V##tu 5 KUUKAUTTA MYÖHEMMIN saan laskun jostain irtisanotusta asiasta, ei jessus oikeasti! Miten ikinä hairahdin OP:hen, en voi kuvitella surkeampaa vakuutusyhtiötä.
Olet ottanut auton pois liikennekäytöstä 21 päivää sitten, eli mitä olet irtisanonut 5kk sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja liikenteessä sitä ennen xx päivää ?
Jos laskutusväli on 60 päivää niin maksat 60-21 päivää esim.
Miten auton vakuutuslasku voi olla "järjetön nippu" ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ottanut auton pois liikennekäytöstä 21 päivää sitten, eli mitä olet irtisanonut 5kk sitten?
No sen v....n osakaskon!!! 5 kk myöhemmin minua yritetään laskuttaa siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ööö no miten ei voisi olla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten auton vakuutuslasku voi olla "järjetön nippu" ?Ööö no miten ei voisi olla??
Minä ymmärrän järjettömän nipun ainakin n.5cm pinoksi, mutta ehkä ap tarkoittaa , että lasku on täynnä järjettömyyksiä.
Vakuutuskaudella auto on ollut poistopäivää mukaan laskematta yhteensä 37 päivää pois liikenteestä. Ja tietysti enemmänkin, jos lasketaan poistopäivät mukaan. Että millä v:n logiikalla laskut senkun kasvavat sitä mukaa, mitä kauemmin auto on käyttökiellossa!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja ihan ala-astetasoinen vinkki sinulle, että luvut ilmoitetaan pienemmästä suurempaan😑
Jos nyt vaan luet ajatuksen kanssa ne laskut läpi ja kiinnitä huomio niihin päivämääriin.
Ja huomenna soitat op:lle, suosittelen hieman selvempää ulosantia kuin mitä täällä suollat, niin asiat varmasti selkenevät.
JS87 kirjoitti:
Auton tieliikennekäytöstä poisto ei poista kaskon vakuutusmaksua, vaan pelkästään liikennevakuutuksen. Lue idiootti se pienellä präntätty!!! Ja tämä on joka vakuutusyhtiöllä, ei vain OP.
BTW, se on Pohjola.
Voi v......n idiootti kun KASKOA EI OLE OLLUT VIITEEN KUUKAUTEEN!!!!
Yli viiteen kuukauteen, itse asiassa. Kun ei mene mikään jakeluun teille.
Onko sulle tullut vahvistus kaskon irtisanomisesta, vai oletko irtisanonut ja jäänyt joku vahvistusruksi pois ja irtisanoutuminen ei ole rekisteröitynyt?
Miksi sulla on edes kasko?