Kukaan ei usko että oon 28v
Asun vanhemmilla ja se hävettää itseäni paljon. Mulla on kokemusta kiusaamisesta kokoiän ja yksinäisyydestä. Ei ole koskaan ollut aikuisiällä kaveria edes lenkille seuraksi.
Mulla on lääkeaddiktio juuri nyt ja masennus sekä paniikkihäiriö. En saa mitään yhteyttä sukulaisiin kun kukaan ei haluu seurata takaisin ig tai ottaa kaveriksi fbssä. Toisin kuin veljeni josta kaikki pitävät.
Olen työtön ja hoidan asioitani te toimiston kanssa ja sosiaaliohjaajan. Onneksi heitä edes kiinnostaa ammatin takia elämäntilanteeni. Viimeisin ja ainoa 'kaverini' ei ole pitänyt yli vuoteen mitään yhteyttä ja nyt unohti mun numeronkin. Hän poisti minut fb listalta viime vuonna.
Mulla on vähän ongelmia mielenterveyden kanssa, kun olen niin paljon yksin ja omien ajatusten kanssa. En pääse käyttämään ääntäni ja kuuntelemaan muiden juttuja, niin saisi uutta näkökulmaa asioihin. Kuin omat pinttyneet ajattelumallin.
Koska mua on kiusattu niin en saa omalta paikkakunnalta kavereita ja kukaan ei edes tervehdi lenkkipolulla. Vaikka ovat ns perhetuttuja. Kävelevät vaan nokka pystyssä ohi.
Tää on aika surullista kun yritän räpiköidä täällä avuttomana ja häpeän asioitani.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi päästä terapiaan.
Kuulostaa kylkä että niiden muiden ihmisten pitäisi päästä terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi päästä terapiaan.
Kuulostaa kylkä että niiden muiden ihmisten pitäisi päästä terapiaan.
Molempien.
Voisit olla valmistunut yliopistossa ja hyvässä työssä ja silti ihmiset ei usko, että olet 28v.
Häpeän tunne liittyy tohon kiusattuna olemiseen. Huudeltu vaikka mitä jne käytetty fyysistä väkivaltaa.
Henkinen on silti mielestäni pahempaa, mustelmat kestää mutta mieli on vaikea korjata